Debat

skal man altid række hånden op?

02. oktober 2018 af Nanna34

hej, jeg har et spørgsmål.... . jeg går på gymnasium.....jeg vil gerne vide om, skal man altid række hånden op i timerne for at få 12-tallet? Sidste år, plejede jeg altid at sige noget i hver time i næsten  alle fagene, og fik 12  og 10. Men nogle gange føler man at man ikke virkelige har lyst til at sige noget. 


Brugbart svar (1)

Svar #1
02. oktober 2018 af liawo

Du skal have hånden op tit, men der skal også være indhold i dit svar. Hvis du for eksempel rækker hånden op i matematik bare for at sige svaret til en opgave, så er der jo næsten intet indhold i dit svar. Min lærer siger altid, at det er ligegyldigt hvor meget man har hånden op, det er indholdet i det du siger der tæller.


Brugbart svar (1)

Svar #2
02. oktober 2018 af DETTEERMITBRUGERNAVN1

Hej 

Jeg tror ikke det er nødvendigt at man altid rækker hånden op i hver time. Dog skal man være meget aktiv for at få en høj karakter. Så længe man selvfølgelig stadigvæk rækker hånden op af og til, og læren kan se at man ved hvad man snakker om, så tror jeg det går. 


Svar #3
02. oktober 2018 af Nanna34

#1

Du skal have hånden op tit, men der skal også være indhold i dit svar. Hvis du for eksempel rækker hånden op i matematik bare for at sige svaret til en opgave, så er der jo næsten intet indhold i dit svar. Min lærer siger altid, at det er ligegyldigt hvor meget man har hånden op, det er indholdet i det du siger der tæller.

altså hvad mener du med inholdet?... at sådan de skal være rigtige eller at man skal svar på det sværest spørgsmål?


Skriv et svar til: skal man altid række hånden op?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.