Dansk

LÆR DANSK FOR UDLÆNDINGE

08. november 2018 af Fatima2904 - Niveau: 7. klasse

Hej...

Ville gerne finde en bog, der lærer voksne udlændinge det danske sprog! Er der nogen der kender, eller kan anbefalde en bog, der er på udlændinge niveau, som er god nok, til at de kan lærer dansk fra den? Det behøver ikke at være en bog, da det fx. også kan være en hjemmeside.

Håber nogen kan hjælpe.

Tak på forhnd;-) 


Brugbart svar (0)

Svar #2
08. november 2018 af maria362

jeg har hørt godt om bogen ''Så kan du lære det - dansk for fortsættere - grundbog'', ellers så måske prøve duolingo (hjemmeside), jeg er ikke sikker på hvor mange sprog du kan finde der, men de har ihvertfald mange, hvis ikke alle sprog, men det kan du jo undersøge :) de har begynder niveau, og så stiger niveauet efter personens udvikling :) Hjemmesiden er forresten gratis

mvh.


Svar #3
08. november 2018 af Fatima2904

Tusind Tak, det hjalp eget;-)


Svar #4
08. november 2018 af Fatima2904

Tak for jeres svar, sætter pris på dem:)


Brugbart svar (1)

Svar #5
08. november 2018 af Stygotius

Man kan ikke lære dansk ved at bruge en bog. Man er nødt til at møde nogle danskere og snakke med dem og høre hvordan man udtaler sproget og derefter have en god lærer der kan lære en også at skrive dansk.

Desuden skal man også høre dansk radio og tv. Noget af det bedste er at have et job i Danmark så man har nogen at arbejde og snakke med hver dag..


Svar #6
09. november 2018 af Fatima2904

Det ved jeg godt. Og det har personen også, men vil også gerne prøve at lærer noget fra bøger osv. 


Skriv et svar til: LÆR DANSK FOR UDLÆNDINGE

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.