Fysik

fysik

27. januar 2019 af fayyd - Niveau: C-niveau

hej 
kan noget hjælpe mig med den opgave 

opgave lige i vedhæfte


Brugbart svar (0)

Svar #1
27. januar 2019 af ringstedLC

I stedet for at vi skal downloade dit dokument, tage et billede og så uploade det, så kunne du jo gøre det.

Vedhæftet fil:W3.png

Svar #2
27. januar 2019 af fayyd

jeg det er min første gange bruger jeg den hjemside


Brugbart svar (0)

Svar #3
27. januar 2019 af ringstedLC

a) 

\begin{align*} E &= P\cdot t\Leftrightarrow P = \frac{E}{t} \\ \end{align*}


Brugbart svar (0)

Svar #4
27. januar 2019 af mathon

                  \small \begin{array}{lllll} a)&P=\frac{E}{t}=\frac{332000\; J}{3\cdot\left ( 60\; s \right )}=1844\tfrac{4}{9}\; W \\\\ b)&E=P\cdot t=\left (1400\; \tfrac{J}{s} \right )\cdot \left ( (8\cdot 60+45)\; s \right )=735000\; J=735\; kJ\\\\ c)&t=\frac{E}{P}=\frac{10^6\; J}{470\; \tfrac{J}{s}}=2127.6596\; s=35\; min\; 28\; s\\\\ \end{array}


Brugbart svar (0)

Svar #5
27. januar 2019 af ringstedLC

Her under "Svarkassen" har du en "Vælg fil"-knap til at vedhæfte en fil. Efter "Opret svar" og inden der er gået 10 min. åbnes den vedhæftede på en ny fane ved at højreklikke. I billedet højreklikkes og der vælges "Kopier webadressen...". I tråden trykkes "Rediger". Nu kan billedet indsættes med "Indsæt billede"-knappen (der skal lige klikkes/justeres i størrelse). Klik "Gem" og billedet er indsat.

HUSK: I 10 min. efter "Opret svar" kan der redigeres, evt. kan billedet fjernes, men du kan ikke slette vedhæftningen. Efter 10 min. er redigering slut og billedet bliver stående. Du har kvitteret for at det uploadede materiale er SP's ejendom.


Skriv et svar til: fysik

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.