Studievalg og videregående studie

Medicin Kvote 2 - Tilføjelse af bilag?

11. marts 2019 af MathematicallyIncorrect

Da tiden er kommet til at søge kvote 2 til medicin, har det medfulgt et par spørgsmål. 

Når jeg tilføjer og justerer min prioritetsliste, og udfylder div. kolonner (Optagelse.dk), står der forneden, at man på Aarhus Uni. Med. skal tilføje et bilag med relevante aktiviteter - så vidt jeg kan læse mig frem til, kræver AAU og Odense ikke at man har fortaget relevante erhvervsarbejde eller lign. men blot kommer igennem selve testen samt MMI samtalen... eller har jeg misset noget?


Brugbart svar (0)

Svar #1
11. marts 2019 af guzbak

På SDU skal du intet sende. Det er jeg 100p sikker på. På AAU mener jeg heller ikke man skal, men er kun 95% sikker her :)
- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Svar #2
11. marts 2019 af MathematicallyIncorrect

Okay, de 5% hos mig tænker at den vedhæftede bilag bliver medregnet til samtalen efterfølgende - blot en antagelse(?)

Sender nok vedhæftede bilag til KU så.

Brugbart svar (0)

Svar #3
14. marts 2019 af PSXL

AU skal du kun igennem UniTesten og derfor skal du ikke vedhæfte bilag, og på SDU skal du igennem både UniTest og MMI. Så du skal heller ikke vedhæfte noget ved SDU.


Brugbart svar (1)

Svar #4
14. marts 2019 af guzbak

KU skal have vedhæftede bilag, herunder CV, aktivitetserklæringer, motiveret ansøgning.

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: Medicin Kvote 2 - Tilføjelse af bilag?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.