Dansk

Analyse af "Danemark, Danemark! Hellig lyd"

28. marts 2019 af NooraJK - Niveau: A-niveau

Hej :) er der nogle der før har analyseret sangen, som kan hjælpe?


Brugbart svar (0)

Svar #1
28. marts 2019 af Moderatoren

Skriv evt. hvad du skal have hjælp til, så tror jeg, at du får hurtigere svar.


Brugbart svar (0)

Svar #2
29. marts 2019 af Stygotius

Hjælpe med hvad ???


Svar #3
31. marts 2019 af NooraJK

Vil meget gerne have hjælp til en ydre og indre komposition analyse, sprog/billedsprog, temaer, tematik og budskab


Brugbart svar (0)

Svar #4
31. marts 2019 af Stygotius

Hvem "vil meget gerne have hjælp"? Det siger du intet om.

Mener  du virkeligt at nogen skal lave en opgave om komposition og sprog og tema og budskab på andres vegne???    Det er der et ord for  -SNYD.


Brugbart svar (0)

Svar #5
31. marts 2019 af Stygotius

Hvis du ikke ved hvordan man gør, må du sige til din lærer "Jeg beklager, men det er vi ikke blevet      undervist i"


Svar #6
01. april 2019 af NooraJK

Jeg siger ikke at jeg vil have nogens opgave - jeg siger at jeg gerne vil have hjælp, hvilket hjemmesiden er lavet for. Du kunne også bare lade vær med at kommentere opslaget hvis du kun kan finde ud af at kalde mig en snyder, fordi jeg spørger ikke om nogens opgave.


Brugbart svar (0)

Svar #7
01. april 2019 af Stygotius

Hvis du ikke bare vl have nogens  opgave, -hvilken slags hjælp vil du så have ?

Hvad mener du med "hjælp til en ydre og indre komposition analyse, sprog/billedsprog, temaer, tematik og budskab" ???


Svar #8
02. april 2019 af NooraJK

Jeg har brug for hjælp til at tyde hvad digtet går ud på - jeg ved det hentyder til fædrelandskærlighed, men hvis vi fx kigger på en indre komposition, så skal jeg gå ind og kigge på hvert vers, og finde ud af hvad det betyder - og det ville jeg høre om der er nogle der kan hjælpe mig med.


Skriv et svar til: Analyse af "Danemark, Danemark! Hellig lyd"

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.