Virksomhedsøkonomi (VØ el. EØ)

HA(it) på CBS - Hvad er at forvente?

12. april 2019 af Spet097 - Niveau: Universitet/Videregående

Hej Studieportalen,

Jeg er pt. igang med at supplere fra matematik C-B og fifler lidt med tanken om, at søge ind på HA(it) på CBS til sommer, da uddanelsen falder fint i hak med min interesse for forretning, IT og sammenhængen herom. 

Dog er jeg ikke den skarpeste til matematik, men jeg er heller ikke helt tabt bag en vogn. Jeg har til begge CBS' åbent hus-dage i 2019 været forhindret i at møde op, og har derfor ikke kunne få stillet mine spørgsmål dér, så nu håber jeg på, at der herinde er nogle hjælpefulde HA(it)-studerende eller nogle der har viden på området.

Mit spørgsmål lyder; Hvilke 'emner' inden for matematikken kommer man ud for i de erhvervsøkonomiske fag på HA(it)? Jeg har aldrig beskæftiget mig med erhvervsøkonomi og er derfor helt grøn på området, hvorfor jeg er nervøs for om jeg ender med at bide over mere end jeg kan tygge ved at vælge en HA(it), grundet muligheden for et matematisk niveau der ligger over mine evner. 


Skriv et svar til: HA(it) på CBS - Hvad er at forvente?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.