Studievejledning

GYMNASIE STUDIERETNING SKIFT - PLS HJÆLP :(

03. maj 2019 af jonas2425

Hej Folkens

Så jeg går lige nu på gymnasium under 1.g. Jeg har "valgt" retningen mat A og fysik kemi B. Det er alt sammen pres fra mine forældre der har gjort det og slet ikke mit valg. Vi kom op og slås om det og de tvang mig faktisk til at skifte retning da jeg valgte SELV en retning. Når ender vi eksamerne, men jeg har været gennem denne her situation med min studievejleder og rektor men ingen hjælp. Jeg har det så dårligt med mig selv hver dag jeg går der og jeg kan slet ikke klare det mere. Jeg vil slet ikke gå 1.g om og der er IKKE nogen mulighed fordi det vil ingen ønske p.g.a det og jeg gider slet ikke ligemeget hvad. Det er svært at se andre folk køre det igennem i klassen og have det godt mens jeg ikke har. Jeg VED at jeg er bagud end andre og jeg fik råd fra min tidligere mat lærer at mit niveau var på mat C. Jeg har det så fucking dårligt og jeg ville gerne have skiftet til en sproglig retning. Jeg har dog ikke spurgt min studievejleder om man ikke bare kunne starte i 2.g og få afsluttet flere fag end andre da min ikke afslutter samme fag i 1.g. Please hjælp folkens, jeg vil så gerne få skiftet :(.


Brugbart svar (0)

Svar #1
03. maj 2019 af peter lind


Skriv et svar til: GYMNASIE STUDIERETNING SKIFT - PLS HJÆLP :(

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.