Dansk

Hjælp til Komma

13. maj 2019 af Mathi1234 - Niveau: 8. klasse

Hej jeg skal bruge hjælp til komma og punktum i denne tekst hurtigs muligt. :)

Hjælp meget gerne.

Allerede som dreng blev Frank optaget af ideen om at leve et enkelt og bæredygtigt liv mens Frank gik i gymnasiet boede han i en skovhytte uden el og rindende vand Frank var meget inspireret af englænderen John Seymour der i 1976 udgav "Håndbog i selvforsyning" Frank og hans kone købte en lille gård og de døbte den Kastanjegården efter det træ der stod på gårdspladsen da Bonderøven flyttede kanal tog programmet næsten en million seere med sig.


Brugbart svar (0)

Svar #1
13. maj 2019 af Moderatoren

Brug hvad du har lært om komma og punktum og sæt dem så selv. Hvis der er noget, som du er i tvivl om, så kan du spørge.


Svar #2
13. maj 2019 af Mathi1234

Jeg har sat mine dem sådan her kan du evt. hjælpe med og tjekke om de er rigtige?

Allerede som dreng blev Frank optaget af ideen, om at leve et enkelt og bæredygtigt liv. Mens Frank gik i gymnasiet, boede han i en skovhytte uden el og rindende vand. Frank var meget inspireret af englænderen John Seymour, der i 1976 udgav "Håndbog i selvforsyning". Frank og hans kone købte en lille gård og de døbte den Kastanjegården, efter det træ der stod på gårdspladsen. Da Bonderøven flyttede kanal, tog programmet næsten en million seere med sig.


Brugbart svar (0)

Svar #3
13. maj 2019 af Mathias7878

Allerede som dreng blev Frank optaget af ideen, om at leve et enkelt og bæredygtigt liv. Mens Frank gik i gymnasiet, boede han i en skovhytte uden el og rindende vand. Frank var meget inspireret af englænderen John Seymour, der i 1976 udgav "Håndbog i selvforsyning". Frank og hans kone købte en lille gård, og de døbte den Kastanjegården, efter det træ, der stod på gårdspladsen. Da Bonderøven flyttede kanal, tog programmet næsten en million seere med sig.

Rød = fejl

Grøn = manglende komma

- - -

 

 


Skriv et svar til: Hjælp til Komma

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.