Biologi

Total kvælstof?

25. juni kl. 12:41 af Annamaria18101997 - Niveau: B-niveau

Hejsa hvad er total kvælstof? Jeg fatter nemlig hat af det. Please håber at der er nogen som kan forklare mig det, på en lidt pædagogisk måde, da jeg har svært med at forstå det.

Jeg sidder og læser om udskillelse af ammonium og kvælstof fra et dokument, og har virkelig brug for hjælp. Håber der er en venlig sjæl som kan hjælpe mig lidt her. Det handler om udledning af kvælstof/ammonium fra husdyrgødning etc.

Har vedlagt dokumentet her.

Mvh Victoria

Vedhæftet fil: kvforsk_an1ammoniak 1.pdf

Svar #1
25. juni kl. 12:48 af Annamaria18101997

jeg ved heller ikke hvad biomonitorer er. Urgfhfrh jeg er så stresset. Har søgt på ordet på nettet, men jeg forstår det ikke. Please jeg håber at en sød engel kan hjælpe mig til at forstå lidt bedre denne dokument.

Svar #2
25. juni kl. 13:10 af Annamaria18101997

Grafferne forstår jeg godt, men det ville være så super fedt hvis nogen kunne forklare mig dem yderligere, så jeg forstår dem lidt bedre <3 <3 

Svar #3
25. juni kl. 13:33 af Annamaria18101997

Hvad menes der også fx med buffer zoner? Jeg ved godt at jeg sprøger alt for meget, men jeg har virkelig brug for hjælp. forstår ikke buffer zoner.

Skriv et svar til: Total kvælstof?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.