Studievejledning

Er der et sted på KU hvor jeg kan sidde ved en computer til sent på aftnen og i weekender?

02. juli 2019 af pure07

Min bærbar er gået i stykker og sendt til reperation. Får den først tilbage engang i August. ØV!!! Er der et sted på KU hvor jeg kan sidde ved en computer til sent på aftnen of i weekender? Jeg er studerende på Science? 

Så vidt jeg ved er der ikke nogen bibliotekker der har åbent sent og i weekends


Brugbart svar (0)

Svar #1
02. juli 2019 af KlogeÅse

Flere af bibliotekerne i Københavns kommune har åbent til kl. 22, hvis man er låner.
Der er dog ikke altid ledige computere.


Brugbart svar (2)

Svar #2
03. juli 2019 af guzbak

Du kan sidde på Panum ved læsesalen.
Dog skal du have studiekort efter kl. 17 og i weekender, så hvis du kommer i hverdage før kl.17 og får en til at lukke dig ind på læsesalen (eller vente til en kommer ind/ud), så er der stationære computere der. Du kan sidde der 24/7. Det er den "gamle" læsesal du skal finde. På vandregangen i stueetagen.
- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Brugbart svar (1)

Svar #3
18. juli 2019 af anonym000

Hvis du har pengene kan du købe en computer fra Elgiganten. Du kan bruge den i 30 dage, hvorefter du kan returnere den og få pengene tilbage :-)

- - -

...............


Svar #4
02. september 2019 af pure07

#3 Hvis du har pengene kan du købe en computer fra Elgiganten. Du kan bruge den i 30 dage, hvorefter du kan returnere den og få pengene tilbage :-)
 

Jeg synes du er mega awesome :D 


Skriv et svar til: Er der et sted på KU hvor jeg kan sidde ved en computer til sent på aftnen og i weekender?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.