Fransk

Nogen der kan rette en fransk aflevring

02. december 2019 af sajana - Niveau: A-niveau
Hej
Er der nogen der kan rette en fransk aflevering for mig?
Det vil være en kæmpe hjælp
Jeg kan sende den som privatbesked, hvis du er villig til at hjælpe

Brugbart svar (0)

Svar #1
09. december 2019 af french doctor

Hej

At rette en opgave giver ikke rigtigt mening. Der er kun tabere: Du lærer ikke noget, og din lærer bliver snydt for at se dit virkelige niveau og kan derfor ikke give dig en brugbar feedback, sådan at du kan udvikle dig og blive bedre.

Hvis du derimod har nogle ting, som du er i tvivl om - og ikke rigtigt kan få fod på, da er hjælpen altid nær.

- - -

Sincèrement Thomas


Svar #2
09. december 2019 af sajana

for mig giver det ret god mening, for jeg kan på den måde sammenligne min tekst med den rettede tekst og se hvad jeg har gjort forkert. Derudover har jeg op til flere gange prøvet at tage til en lektiecafe, hvor jeg får hjælp til at få min fransk -aflevering rettet ( og jeg lærer personligt meget af det). Min lærer har selv sagt at det vil være en god ide at få en anden til at læse ens aflevering før jeg afleverer den til hende!!


Brugbart svar (0)

Svar #3
10. december 2019 af french doctor

Hej

Ja, den form for feedback og positiv ping-pong, du beskriver, er rigtig god.

Nogle gange er der nogen, som blot afleverer deres opgave her med en forventning om at få rettet den, så de kan aflevere en perfekt opgave. Og det var den erfaring, jeg reagerede ud fra.

Men som sagt: Du arbejder med det, lærer og bliver bedre, så der ramte jeg ved siden af.

Og skriv endelig, hvis der er noget konkret, som du gerne én gang for alle vil forstå og få helt styr på.

Bonne continuation.

- - -

Sincèrement Thomas


Skriv et svar til: Nogen der kan rette en fransk aflevring

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.