Matematik
For meget til indbetaling
Hej
Jeg har modtaget en flytteopgørelse, og jeg er i tvivl, om det er rigtigt. Jeg undskylder på forhånd for at have smidt den ind under matematik, men det har med tal at gøre, så jeg prøver.
Jeg har indbetalt 21.296,12 kroner i depositum sidste år, da jeg flyttede ind. Derudover indbetalte jeg 7.098,71 kroner i forudbetalt leje, hvilket svarer til 1 måneds leje.
Jeg har nu flyttet ud, og udlejer har sendt en opgørelse. Jeg har vedhæftet et billede af regnestykket. Er det rigtigt? Trækker de ikke leje for juli TO gange???
Svar #2
20. august 2020 af hyppi19 (Slettet)
Det skal lige nævnes, at jeg flyttede ud d. 1. juli med en to ugers istandsættelsesperiode. Der kom nye lejere d. 1. august, så jeg har hæftet indtil d. 1. august.
Svar #3
20. august 2020 af peter lind
Så vidt jeg kan se har du slet ikke betalt leje for juli. Den første leje angiver forudbetalt leje, som bliver fratrukket det endelige beløb. Det andet andet leje er så det du skulle betale for juli. Regningen for juli er så -7098,71 + 7098,71 = 0 kr
Svar #4
20. august 2020 af hyppi19 (Slettet)
#3 Det er præcis min tanke, men flere jeg har spurgt mener, at jeg betaler dobbelt, og jeg kan ikke rigtigt gennemskue deres perspektiv på det.
Svar #5
20. august 2020 af peter lind
Konfronter dem du har spurgt med dette her, Spørg evt. nogen andre
Skriv et svar til: For meget til indbetaling
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.