Generelt

Blå studenterhue med flagbånd

20. februar 2022 af MarieKatrine

Jeg har set flere folk med blå studenterhuer (hf) med flagbånd omkring dem og ville høre om der var nogen der vidste hvilken linje det er og hvilke gymnasier der tilbyder den (helst i københavn og omegn) da jeg har overvejet at skifte til sådan en international / global agtig linje. :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
20. februar 2022 af Christianfslag


Svar #2
20. februar 2022 af MarieKatrine

#1

Den Originale studenterhue - Design din studenterhue | C.L. Seifert (clseifert.com)

Du kan få lige den hue du vil. 

Når ja det er jeg godt klar over tænkte bare mere hvilken hf linje det er der får de huer siden normal samf-eng klasser vælger som regel ikke at få flagbånd på deres huer det er mest sådan en international / verdensklasse linje der vælger at få dem. De fleste hf jeg har kigget på har nemlig kun normal samf-eng linjer og ikke rigtig nogen global sproglinje agtig mulighed men siden at jeg har set flere studenter i københavn have de huer på må den type linje jo tilbydes på et eller andet gym i kbh.


Brugbart svar (0)

Svar #3
21. februar 2022 af AngelOneOne

Hej,

Studenterhuen med flagbånd på, er til studenter på den internationale linje i gymnasiet. Krokaden på huen er somregel en globus som symboliserer alle verdens lande.

Studenterhue med flag

Jeg mener du kan tage en international studentereksamen på bl.a Niels Brock

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Skriv et svar til: Blå studenterhue med flagbånd

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.