Fysik

Hjælp til databehandling amgående resistans?

18. oktober 2023 af SkolleNørd - Niveau: B-niveau

Hej

Er der nogle, der kan hjælpe mig gennem denne databehandling, da jeg ikke helt forstår det.

Jeg har vedhæftet et foto af det som jeg skal i gennem - som  jeg ikke forstår.


Brugbart svar (0)

Svar #1
19. oktober 2023 af Moderatoren

Som altid: 

Beskriv så præcist som muligt hvad du har problemer med. Gør rede for hvad du ved, og hvad du ikke ved. På den måde undgår du, at lektiehjælperen bruger tid på at forklare ting, som du i forvejen er bekendt med. Dette illustrerer også, at du har tænkt over opgaven, hvilket ofte giver hurtigere og bedre svar.


Svar #2
20. oktober 2023 af SkolleNørd

#1

Som altid: 

Beskriv så præcist som muligt hvad du har problemer med. Gør rede for hvad du ved, og hvad du ikke ved. På den måde undgår du, at lektiehjælperen bruger tid på at forklare ting, som du i forvejen er bekendt med. Dette illustrerer også, at du har tænkt over opgaven, hvilket ofte giver hurtigere og bedre svar.

Nogle der kan hjælpe med at besvare de to spørgsmål? Yderligere hvad menes der med at man skal aage tabelværdierne fra hver boks, som jeg har udfyldt? Skal de fem forskellige længder som jeg har lavet det, laves i det samme korrdinatsystem, så der ender med at være 5 forskellige linæere regressioner inde i en?


Skriv et svar til: Hjælp til databehandling amgående resistans?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.