Resultater: 15701 til 15720 af 436512
-
Informationer om bøger og forfattere
ForumindlægJeg opgiver Mark Behr's roman 'The smell of Apples' til min eksamen, og derfor vil jeg jo gerne have en del information om romanen ( skriveform, handling, personkarakterister osv.) og forfatteren (personlige oplysninger). Findes der en eller flere sider på nette, hvor man kan slå dem ... -
programer og spil til ti 89
Forumindlæghej er der nogle der hved hvor jeg kan finde programer og spil til en ti 89 -
Sko
ForumindlægEr der nogen, der har noget liggende om, hvad sko har betydet for os mennesker i tidens løb???Det er lige meget om det er på dansk eller engelsk...Takker :o) -
Sko
ForumindlægEr der nogen, der har noget liggende om, hvad sko har betydet for os mennesker i tidens løb???Takker :o) -
ieterasjon
ForumindlægEr der nogen, som har en idé om, hvad "ieteration" betyder? Jeg tror det er et fancy-pancy ord for "prøv-og-fejl-metoden", men er langt fra sikker. Hverken ordbog eller Google, har kunne hjælpe mig... -
egentlig vektor
Forumindlæghvad forstår man ved en egentlig vektor? Er den forskellige fra nulvektoren eller hvorledes er det? -
logaritme-funktioner
Forumindlæger der nogen der kan forklare mig hvordan denne ligning regnes?ln(x)+ln(x+2)=3*ln(2)Mvh. Maria -
Hjælp! :S
ForumindlægHej alle!... Vil i hjælpe mig med en fremlæggelse i engelsk om lady gaga, har ikke fundet så mange ting om hende, og er selv rigtig dårlig til engelsk. så det går lidt dårligt for mig :(.. Hvis i vil hjælpe mig er i virkelig søde :s -
English poem help..
ForumindlægHi, anyone who can me help with this poem... I can't figure out who/what "they" are and don't know the meaning of last stanza, especially this line: "It deepens like a coastal shelf"... please help.. Thx!They fuck you up, your mum and dad.They may not mean to, but they... -
arbejde og potentiel energi..
ForumindlægHej...Er gået lidt lost i en fysikaflevering, og ville derfor være glad for lidt hjælp..Følgende oplysninger har vi:En bil kører med en konstant fart på 20 km/h ned fra et bjerpas. Bil med passagerer har massen 1320 kg. Højdeforskellen mellem passets top og dalens bund er på 860 m. Det forudsætte... -
Rettelse af kort engelsk stil
ForumindlægHej, ser dette fornuftigt ud:The disturbances in Northern Ireland, which by many are characterized as a civil war, can only be understood, if you know something of Ireland’s history. In the 17th cen-tury thousands of Protestants including many Presbyterians from Scotland were send over to coloniz... -
Desperat efter bio hjælp :'(
ForumindlægHer er den opgave vi har for.http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-6-2.pdfHverken mig eller hende jeg arbejder sammen med kan finde ud af det. Hvad som helst hjælp, om det så bare er noget i tror, elelr i lige kom i tanke om, plz fortæl os det!!Vi svarer på 2, 4 og 5...Hvad so... -
lim
ForumindlægJeg skal evaluere følgende: lim x-3ex x --> uendelig -
Højt energiindhold
ForumindlægHvad sker der hvis man har får højt energiindhold? -
Hvad "binder" mest?
Forumindlægf(1)=-x^3+3x^2-4 Bliver ovennævnte egentlig -1+3^2-4 = 4 Eller bliver det -1+3-4 = -2? Altså, er 3x^2 3*(1)^2 eller er der 3^2 når x=1? Altså når x=1, er 3x^2 lig med 3 eller 9? På forhånd tak :) -
løse
Forumindlægjeg skal løse følgende 2x^2-3 = 4x -
Lidt procent regning her og NU
ForumindlægHej Mit matemaik stykker er:En bestemt akties kurs udvikler sig på følgende måde:Første år 5% , andet år stiger den 3,5 , tredje år falder den 8% og så stiger den 9% hvert af de følgende tre år. OPGAVEN:Hvilken gennemsnitlig procentvis stigning sare dette til pr. år?På forhånd takMvh./Hrskitzo -
Problemer med analyse af "Rend mig i traditionerne"
ForumindlægHej..Jeg har nogle problemer med analysen i bogen Rend mig i traditionerne. Jeg håbede på at der var nogen herinde der kunne hjælpe mig?? -
Fysisk Kemi på Biomedicin (SDU) - lektiehjælp søges
ForumindlægHej Jeg søger en som kan hjælpe med lektiehjælp til Fysisk Kemi (KE 523) på Biomedicin studiet ved SDU. Link til kursusbeskrivelse: http://natfak.sdu.dk/laeseplan/kursusbeskrivelse.php?kursuskode=KE523&lang=da Det er selvfølgelig modbetaling og du skal helst bo på Fyn. /P -
Hvor er den seje tysker?
ForumindlægHvor er witczak....Jeg savner hans hjælp....!!! Er jeg den eneste der har den sådan?
