Resultater: 15761 til 15780 af 436512
-
Hjemløse - og det økonomiske kredsløb
ForumindlægHeej :) Ja, jeg sidder lidt i saksen nu... Jeg er et fjols til samfundsfag, men skal desværre op til det i morgen på min uddannelse. Jeg har samfundsfag på niveau c, og jeg skal forsvare min opgave om socialt udstødte - hjemløse. Jeg skal have noget med fra alle "grundstenene&q... -
Dansk: lige en hurtig
ForumindlægHey guysJeg har lige et hurtigt spørgsmål til jer.Hvad hedder den genre med tekster som giver meget udpenslende beskrivelser?Håber i gider svare ;) -
Værdikæden og hvordan den er opsplittet
ForumindlægHej :-) Jeg sidder i et problem med mit studieretningsprojekt. Jeg skal i min redegørelse forklare Vestas værdikæde, og hvordan den er opsplittet - Det skal siges at mit overordnede emne er om outsourcing.. Mit problem ligger i at jeg ikke helt ved hvordan det skal gribes an, og håber mege... -
hurtig gennemlæsning ag engelsk tekst
Forumindlægheji skal bare skimte den i gennem og tag alle de dumme fejlpå forhånd takThis setting take place between USA and near the promontory overlooking Canada border. The two brothers Gary and Bud walks around in the beautiful Goat Peak whit lot of spruce to Wall Lake. The year is about the seventies b... -
Ligevægt.. hjælp
ForumindlægVi stillede to små bægerglas ved siden af hinanden på et hvidt stykke papir, og fyldte dem næsten halvt op med den røde blanding: ca. 200 ml vand I en 250 ml konisk Kolbe. Herefter 10 ml 0,1 M, Fe(NO3)3 og derefter 10 ml 0,1 M KSCN. Vi sørgede for at væsken stod nøjagtigt lige højt i de to gl... -
om pytagoras læresætning
ForumindlægHej, jeg har fået en aflevering for, og en af opgaverne forstår jeg ikke :( Der står: Du har en pyramide med kvadradisk bund. pyramidens sider består af fire ens trekanter med højden 55 m og grundlinjen 70 m. Hvor høj er pyramiden? Min metode: vi bruger pythagoras læresætning: ... -
Kommunisme
ForumindlæghejOverskriften er måske fejlplaceret men den ligger her fordi den har noget at gøre med min danskeopgave.Jeg skal skrive om den forsvundne fuldmægtig af forfatteren Hans Scherfig. han var kommunist hele sit liv og så kommer mit spørgsmål. Hvad er kommunsime ? Når jeg høre ordet forbinder jeg det... -
Tysk rettelse.... Karinz, Fingersen, andre tyske eksperter bitte helfen...
ForumindlægHey, er der en af jer der vil kigge mit tysk igennem? Hvis det kan lade sig gøre, vil jeg helst sende den på mail...på forhånd tak!:) -
lille stykke spansk
ForumindlægHej. Jeg har skulle oversætte dette lille stykke i spansk. Håber at der er nogle der vil hjælpe, hvis der er fejl. :-) Laura på 32 år har levet et interessant liv. Da hun var lille, boede hun i Argentina, men familien fik problemer med militæret, fordi Lauras forældre var venstreorienterede. ... -
Ansøgning?
ForumindlægEr der ikke nogen, der kan fortælle mig, hvad "overskriften" skal/bør være på en uopfordret ansøgning - ang.hvad??? Ville heller ikke være helt dårligt, hvis der var nogen, der havde et eksempel liggende på en ansøgning.. Føler mig godt nok på temmelig bar bund... på forhånd tak! Sara -
Fingersen el. Karinz!
ForumindlægPlease...! I er mit sidste håb...! Vil I ikk nok rette denne igennem...! Har virkelig brug for jeres hjælp, da det er den sidste, så den skal helst blive go'!Jeg ved ikk om du har glemt mig Fingersen(?!), men vil du ikk nok rette den sidste del igennem!?Ich wuchs auf in eine Familie, wo es vi... -
Eng. overs. HeLp NeEdEd!
ForumindlægHey dejlige menneskerjeg har en lidt lang oversættelse til i morn og ville være meget taknemmelig for den hjælp I nu vil give:)håber I vil hjælpeForældre og børn Mange forældre er bekymrede over, at tiderne har ændret sig.I gamle dage behøvede man ikke være bange for at lade sine teenage-børn gå ... -
Kunstig intelligens:
ForumindlægHar om kunstig intelligens i engelsk. Vi er så kommet til at diskutere hvor langt man er kommet. En fra min klasse påstår man har taget "ting" (nok instinker) fra bakterier og lagt dem ind i en robot/computer (et eller andet) og så fået den til at lære selv (kunstig intelligens). Han ka... -
Oversættelse
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig....Hvad hedder "det forjættede land" på engelsk...? -
hjælp til lidt rettelse af tysk.... tager ik'mer end 10 min ;-)
ForumindlægHej, det kunne være dejligt hvis der var en der ville se på mit tysk... ;-) Überall in dem Luftschutzraum befinden sich viele Menschen. Während sie in Geborgenheit im Keller saßen, war es wie eine Kriegszone außerhalb. Die Bomben fielen wie Regen, und einige Mal machen sie die Kellerwände zu zitt... -
Mærkeligt?
ForumindlægHvordan kan det være at man hopper længere, hvis man hopper længdespring med et par vægte og smider dem når man er i luften?På forhånd tak!! -
HR-chef - hvilken videregående uddannelse?
ForumindlægHej. Hvis man ønsker at arbejde som HR-chef, hvilke videregående uddannelser tænker I vil være oplagt at søge ind på? -
hjælp til Macbeth..
Forumindlæghej..jeg skal fremlægge noget om Macbeth på torsdag.. jeg tænkte på om der ikke var nogen der kunne hjælpe mig lidt.. for jeg forstår ikk ret meget af det.. jeg skal fremlægee tre akter.. men den sidste er ret svær.. er der nogen der kan hjælpe mig lidt.. ? altså med hensyn til referat og fortolk... -
Vega's parallakse
ForumindlægOpgaven lyder: Stjernen Vega befinder sig i afstanden 7,5pc. Bestem parallaksen for Vega. -
hurtigt spørgsmål: indtastning på lommeregner...
Forumindlæghey, hvordan får jeg lommeregner til at regne x ud: x^5=1,65hvordan indtastes det? håber der er en der kan hjælpe.. på forhånd tak.
