Resultater: 18421 til 18440 af 436513
-
Hjælpekanal.
ForumindlægHej folkens.Ville bare lige fortælle folk der bruger mIRC, at vi på Undernet er ved at starte en Lektie Hjælpe kanal #lektier . Der vil ikke som på denne side blive delt opgaver, kun hjælp. De personer der er på kanalen i dette moment, er spredt over mange forskellige uddanelser. Vi har Folkeskol... -
Tysk oversættelse!
ForumindlægKan nogen hjælpe med at rette minoversættelse!danske version:Fru Krause svarer: ”Jeg synes, at jeres opfattelse af tiden er forkert.Efter min mening skal dit barn ikke tænke så meget på tiden; demenneskelige forbindelser er vigtigere.”Fru Krauses problem er, at hun er overflødig. Ingen behøverhen... -
AT REJSER - PSYKOLOGI OG ?
ForumindlægHejsa . Jeg sidder også og er i tvivl om hvad jeg kan skrive. Jeg har matematik(A), fransk(A) fysik(B), Kemi(B), Psykologi(c), Engelsk(b), Religion(c), old (c), biologi(c) osv. Jeg vil helst undlade at skrive i fysik eller engelsk . Jeg vil gerne skrive i psykologi, men jeg ved ikke hvad fag ... -
Hjælp til matematik opgaver.. VIGTIGT
ForumindlægNogle der kan hjælpe med disse opgaver: Del 2: Hvad er et integral? a) Forklar med dine egne ord hvad et integral er. b) Udvælg en af de gennemgåede regneregler og vis at den gælder c) Vis hvordan man integrerer f(x) = x5 + x3 + 17 + In(x) - 5/x d) Bevis at √x integreres til 2/3 ... -
Tuberkulose SRP
ForumindlægHej (: jeg skal skrive om tuberkulose i fagene historie og biologi, men har svært ved at finde ud af noget kilde kritik til historie delen. jeg skal skrive om rødekors kampagne efter 2 verdenskrig. nogen der kan hjælpe? -
Engelsk stil
ForumindlægThe extract of the short story ”After long absence” is written by Janette Turner Hospital. It tells the story of a woman, who has lived a very suppressed childhood and adolescence in a strongly religious family. After a long absence, she has returned to her native town, Brisbane, where she is ref... -
Substitutionsliste: Objektiv kontra subjektivformulering
ForumindlægKære Venner Jeg sidder og retter en længere opgave igennem. Her bliver blandt andet udskiftet subjektive formuleringer med objektive. Altså, "Det er interessant at vide, hvordan..." med "Det er relevant at vide, hvordan..." I den sammenhæng ville det være lækkert r... -
indsæt den rigtige form af ordet.
ForumindlægHe painted __________ (good), and his paintings were indcredibly expensive. Jeg vil egentlig bare gerne høre reglen for hvornår man skal sætte ly på og hvornår man ikke skal. Jeg synes denne sætning lyder fjollet både med og uden?? Hjælp på forhånd tak. -
Slet min oplæg
ForumindlægHej Jeg har lavet nogle indlæg på min gammel profil, som jeg gerne vil have slette. Hvis det er muligt, kan i så ikke slette alt fra "Jiyan". jeg har lukket profilen ned, i håb om at mine indlæg, vil blive slette, men dette var ikke tilfældet!?? Hils mig -
Analyse af en erindring
ForumindlægHej Studienet :) Er der nogen som kan fortælle/hjælpe mig med at lave en Analyse af en Erindring? Den er skrevet af Ingmar Bergmann og hedder "Laterna Magica" - Har vedhæftet en fil med mit forsøg -
Reducer udtrykket a^2-b^2-(a+b)^2+2ab
ForumindlægJeg skal reducere følgende udtryk: a^2-b^2-(a+b)^2+2ab og er blevet i tvivl om hvad jeg gør når parantesen har et minus foran, skal jeg gange minus ind først eller hvordan? -
henrik pontoppidan
ForumindlægRoman har Henrik Pontoppidan. -
dobbelt integraler
Forumindlæger meget lost i dennne opgave -
HJÆLP. Rettelse af en oversættelse.
ForumindlægHej jer flinke mennesker derude :p Vil hører om nogen ku rette min lille opgave. Jeg har startet med at skrive det på dansk og så fransk. Det er det franske som skal rettes (: I frankrig er der mangel på job og det medfører at mange af dem der går i skole ikke kan finde et job senere. Derfor er ... -
Hjælp hm
ForumindlægEr der nogle der kender til matematik sider, hvor man kan downloade opgaver med plus, minus, gange og divition - stykker:-) -
Hjælp! Dyrens samspil i en regnskov??
ForumindlægOkay - jeg prøver igen.. Hej. Jeg skal skrive en opgave om dyrens samspil i en regnskov, men jeg er ret meget på bar bund, så nogen der kan hjælpe mig lidt? Bare kom med alt hvad I har, tak. -
hestighed og tid
Forumindlæghvis en vej er 415m lang og man kør 5 km/t hvor lang tid tag det ? hva ska man ? tak -
Fitte sinuskurve til fotografi. Hvordan?
ForumindlægHej Jeg har brug for at fitte denne sinuskurv til garnet på det vedhæftede billede: f(x)=a*sin(b*x), så jeg får a og b ud som parametre. Kender nogen en metode til at gøre det? Jeg har mange billeder, så helst så automatisk som muligt. Mvh Morten -
jeg er kørt fast- hjælp!
ForumindlægHej alle ! Håber virkelig i kan hjælpe mig, for jeg er kørt lidt fast .. :S Min opgave lyder: Hubert fik i marts 1995 besøg af en mand der præsenterede sig som fotograf Klarsyn - han fortalte at han havde hørt om Huberts store samling af kinesiske vaser, og ville gerne låne en ... -
Den formelle koncentration
Forumindlæg5,0 g natriumchlorid blandes med 10,0 g natriumhydroxid i en 250 mL målekolbe, som fyldes med vand til stregen. a. Beregn den formelle koncentration af af de to stoffer i opløsningen. NaCl(s) + H2O(l) --> Na(aq) + Cl-(aq) Formel: C = n/V MNaCl = 22,99 + 35,45 = 58,44 g/mol n = m/M ↔ MNaC...
