Søgning på: Redegørelse for lille rødhætte. Resultater: 19981 til 20000 af 31547
-
Mundtlig Dansk - FSA
ForumindlægHej allesammen. Jeg står i den situation, at jeg skal op i mundligt dansk, d. 8 Juni. Hertil kunne jeg godt tænke mig af vide, hvordan jeg forbereder mig bedst mulig / hvordan i har forberedt jer, og hvad i har gjort forkert, og hvad i har gjort godt. (Tænker bl.a. på "kritik" fra lærer... -
Stop kvindehandel
ForumindlægHej! Jeg ved godt, dette ikke er specielt studierelevant, men vi har jo sommerferie, og man har vel altid tid til at støtte en god sag :)http://stopkvindehandel.nu/De skriver selv på siden:"1 underskrift = 1 kr.3F giver en krone pr. underskrift.Pengene går til krisecenteret Reden og til kris... -
Gammastråling henfald
Forumindlæghej jeg håber på et hurtigt svar da jeg skal op til eksamen (9. klasse) imorgen mit problem er: jeg forstår ikke rigtigt teorien bag hvordan gamma henfalder -
Tutur
ForumindlægHej, Vi er nogle stykker der skal være tutor for de nye 1.G'er i år...Vi kkunne derfor godt tænke os at vide hvad i kan huske fra jeres 1. skoledag. Hvad lavede i, og blev i vist rundt?Har i evt. nye ideer, til hvad man kan lavce med sådan en ny 1.G klasse?Bjarkee -
Biologieksamen 24 timer økologi
ForumindlægHej alle biologieksperter! Jeg har i dag været oppe og trække biologispørgsmål og har nu 24 timer til at forberede mig i. Emnet lyder : Kornmarken som økosystem Jeg er lidt i tvivl og håber der er en/flere der muligvis kan hjælpe! Jeg skal inddrage forskellige kredsløbs indvirkning på høst udbytt... -
Oversættelse
ForumindlægHej..Skal bar lige have lidt hjælp tik oversættelse af et par spanske sætninger."Det han mest ønsker er at finde en kæreste" "Efter et stykke tid kommer en ældre dame, som inviterer ham på en kop kako" "Mon det er en god ide at gå med hende?" -
PROJEKTUGE.. FÆNGSEEL
Forumindlæghej.. jeg har projektuge. og har om fængsel. men ved ikke hvad mit produkt skal være.. HEEELLLP -
Mange spørgsmål!
ForumindlægHej igenSå fik jeg læst "The Not So Short..." og skrevet min første aflevering i matematik. Jeg har ikke lige fået styr på det med billeder... :)Jeg bruger MiKTeX og Notepad. Er der mere, jeg kan/skal bruge?Jeg har også lige to spørgsmål. Jeg har prøvet at læse mig til svaret, men ofte ... -
Næsten færdig
ForumindlægHej, Jeg sidder med en opgave hvor jeg skal bestemme både definitions- og værdimængde for funktion g. g(x)= ln((e^x)-x)Matematisk set, hvorfor er det så at værdimængden er Vm(g): x=0;uendelig -
4 spørgsmål!
ForumindlægHej alle sammen sidder her på denne dajlige lørdag og laver noget biologo omhandlende temaet, Ferskvand. Har svaret på de 11 andre spørgsmål, men er dog gået i stå ved de 3 sidiste, da der ikke står noget vedrørende disse spørgs,mkål i bogen, håber i gider at bruge lidt af jeres tid på at hjælpe,... -
Aktivitet - tid
Forumindlæg31Si har halveringstid på 2,62 timerEfter endt bestråling har prøven en aktivitet på 437 GBq.Efter hvor lang tid er aktiviteten 10,0 kBq?Skal jeg så sætte ind i formlen for aktivitet? A = Ao * (½)^(t/T½) og så isolere t ? -
statistik
ForumindlægHvad er betydningen af t-value ( t-værdi) og t-prob (t-sandsynlighed)?? -
Microsoft Word Equation
ForumindlægHvordan bruger man dette program til at løse en ligning ??y+2x-5=0 og -3y+6x+3=0 -
henfalde
Forumindlægbetyder henfalde ikke at "optage"bare et ja/nej spg. -
Sætninger
ForumindlægHej. Er er nogle sætninger, jeg kan høre der er forkerte, men jeg ved simpelthen ikke hvad mange af ordene hedder, selvom jeg sidder med min ordbog.1.Mine forældre, som nu er ved at blive gamle, har aldrig glemt den aften, hvor de mødtes.1.My parents , which are old becoming old, have never forgo... -
Skæringspunkter
ForumindlægHej..Det er måske en let opgave men jeg kan ikke rigtig finde ud af den.Her kommer den:Beregn skæringspunkterne mellem parablen medligningen y = x^2 - 3 og hyperblen med ligningen:f(x)= 3 _____ +1 2x - 4 -
en rose
ForumindlægEr der nogle der har læst en rose af Amalie Kram,som kan forklare mig hvad der sker meget kort? -
ligning
ForumindlægEr der nogen der kan finde ud af at løse disse lignier vha. hinanden? Skal have T3 og T4's præcise masser .0,001845mol= 4*nT4 + 3*nT30,0809g = mT4 + mT3 Håber der er nogen der kan hjælpe, det er d) i 6.13 i den røde opgavebog. Skal aflevere imorgen. -
Den afrikanske farm
ForumindlægHejsa,Jeg har lavet en meget grundig analyse af Blixens 'Den Afrikanske Farm', men så stødte jeg på en sætning i værket hvor jeg virkelig tvivlede om betydningen: ”Men denne Gang var Skuddet en Kærlighedserklæring”´ Side 197.Mener Blixen bogstaveligt at hun erkender sin kærlighed for Finc... -
Hjælp t Tysk?!
ForumindlægJeg skulle oversætte nedenstående tekst fra dansk til tysk. Hvis der er nogen, der vil se den igennem, vil jeg blive meget glad :)Det usædvanlige ved Goethes sensationelle roman er, at den med stor åbenhed skildrer forbudte følelser. Desuden angriber den en forløjet samfundsmoral. Das Aussergewöh...
