Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 2861 til 2880 af 3597
-
vektorer igen
Forumindlægså er den gal igen jeg har en opgave jeg ikke kan se mig ud af. jeg skriver lige teksten ind. en linje har parameterfremstillingen l=[[x][y]]=[[2][3]]+t[[5][12]],t∈R a) bestem afstanden fra l til punktet (3,7) b) bestem koordinaterne til punktet p på linken l som har den korteste afstand ti... -
lektier
Forumindlægja,mit poblem er at jeg få,få mange lektier synds jeg.jeg få ca.8 lektier om ugen,og gå kun i 5 vil i hjælpe mig -
Korrekt opfattelse (adv/adj) ?
ForumindlægLæste for nyligt i en engelsk artikel følgende sætning: ...and then he goes quiet (... og så bliver han stille) - er det korrekt forstået, at grunden til der IKKE skal -ly på quiet er, at det bliver subjekts-prædikat (omsagnsled til grundled) i sætningen og derfor er et adjektiv. At blive medfør... -
Gymnasie Karakter
ForumindlægGoddag Studieportalen I dag fik jeg afsluttet folkeskolens afgangseksamener og dermed min ni-årige undervisningspligtige skolegang. Jeg har efterfølgende besluttet at forsætte på Stx. Den helt store drøm en doktorgrad i Medicin (Læge). Men foreløbigt vælger jeg at fokusere på min nærmeste... -
HTX / STX? Help me with the decision!
ForumindlægHej derude. Jeg er igang med at vælge min videregående uddannelse efter 9. klasse. Jeg havde allerede HTX i tankerne som min første prioritet, men har sådan tabt lysten til HTX. Ser STX & HTX som utrolige gode uddannelsesmuligheder. Jeg er jo god til matematik, biologi og samfundsfag osv., s... -
Hvordan, Debat for 6 personer?
ForumindlægVi er ved at arrangere en debat, for nogle poliktere, og der kommer omkring 6 personer, det tager 2½ time, og vi vil gerne have nogle forslag på, hvordan kan man gøre det sådan de alle for noget og skulle have sagt, men samtidig at publikum også for stillet spørgsmål, det er jo forholdsvis... -
Studieretning
ForumindlægNår man vælger studieretning, gør man det så ud fra hvad man gerne vil bliver og uddannet sig som efter gymnasiet? -
HJÆLP
ForumindlægHej folkens, Eksamen nærmer sig med hastige skridt og det er på tide at læse op. Er der nogen, der har gode forslag til hvordan man kan forberede sig optimalt? Her tænker jeg både på de skriftlige og mundtlige eksaminer. Jeg vil faktisk gerne starte fra bunden. Har i sinde at bruge det meste af... -
afgangs examen 9.kl emner!?
Forumindlæghej allesammen, jeg har ramt "muren" hårdt. jeg er gået helt istå med at kunne finde et emne at skrive om. jeg har fået 4 hovedemner som jeg skal finde noget inden for: Education, On the street, Travel, Minoties. hvis der er nogen der har forslag til emner så skriv venligst. -
Jeg vil tage STX, og vil være ingeniør. Er det det rigtige valg?
ForumindlægJeg har tænkt mig, at uddanne mig som ingeniør, og vil tage den naturvidenskabelige linje i STX. Ville så bare lige hører om det var en god eller en dårlig idé. -
Studenterkørsel
ForumindlægHey Jeg drikker ikke og er ikke meget for sociale arrangementer. Sidst jeg drak var mange år siden og jeg bryder mig ikke om det. Jeg føler mig i forvejen marginaliseret i min klasse, men min klasse er også splittet. Så spørgsmålet er: Kan man undværer at deltage til studenterkørsel rent faktisk... -
Globalisering
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber i kan svare på :-) Vurdere, hvad globaliseringen kan betyde af fordele og ulemper for henholdsvis Udviklede lande, Udviklingslande med mellemindkomst og lavindkomstlande Tak på forhånd :-) -
Identitet
ForumindlægHvad er Identitet og socialisering? -
talesprog og skriftsporg
ForumindlægHej kan i hjælp med at omskrive den her til skriftsprog her er opgave: Alberte og Signe taler sammen med i telefon, og Alberte er blevet vred på deres klassekammerat Chrsitoffer. Alberte: Ja, og ved du, hvad han så sagde? at... at ... Det er røvsygt, at vi skal have pigerne med til fodbold. Det ... -
identitet
ForumindlægHvad er forskellene mellem en individuel og en kollektiv identitet? -
Fsa
ForumindlægHej kan nogle hjælpe mig med denne her spørgsmål: Hvert spejl måler 25 cm · 30 cm. Laura vil have en spejlvæg, der måler 150 cm· 150 cm. Hvor mange spejle skal Laura bruge til sin spejlvæg? -
Digt
ForumindlægHej: Kan det være en krydsrim fx, Men sine brune Øjne, (a) Hvor fyrigt end de hæves, (b) Og sine hvide Arme (a) Anstrængte hun forgjæves, (b) -
Oversætte Dansk - Tysk
ForumindlægHey, nogle som kan hjælpe mig med huskeregler, guide eller lignende til brug af ordbog til at oversætte dansk sætninger til tysk? Er ret lort til tysk og tænker at det er en ide at hæve min karakter fra 02 til 4 mindst:D -
Valg af gymnasium: STX eller HTX?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er en 15-årig dreng, der snart skal til at vælge gymnasium. Jeg går meget op i skolen og vil gerne læse medicin efter gymnasiet, men jeg er i tvivl, om jeg skal vælge STX eller HTX. Er der nogen, der kan hjælpe mig og har erfaring med STX eller HTX? Evt. nogen der læser medici... -
Hvordan kan det være at STX har højere gennemsnit end HTX?
ForumindlægHvordan kan det være at STX har højere gennemsnit end HTX? Hvis man vil studere læge hvad er så bedst at vælge? Er det en god ide at skifte fra HTX til STX, eller er det dårligt pga. Pensum? Er niveauet lavere på STX end på HTX? Hvorfor råder alle at tage STX, når man har en masse fag som histori...
