Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 3181 til 3200 af 3597
-
Lær Tysk på nettet?
ForumindlægHei der!Er det muligt at lære tysk på nettet og er der nogle der har nogle links til hvor?Skal til at læse igen og skal have tysk forsætter, men vil gerne genopfrisket det inden tæppet går op!På forhånd tak-La Capitan. -
Ekstra A-niveau?
ForumindlægHej.http://www.e-tavle.dk/7.asp?a=1&intNoteID=13344Her kan I se min studieretning. Skift faneblad til "spr" nede i venstre hjørne, det er nr. 2 fra oven.Mit spørgsmål:Er det muligt at lave min c-blok om til en a-blok? Hvis jeg nu har brugt min ene b-blok på biologi og min anden b-blok p... -
Hvad fik I i Almen Sprogforståelse?
ForumindlægHvad fik i Almen Sprogforståelsestesten?\nJeg fik et ni-tal, hvilket er mere end rimeligt, eftersom jeg aldrig koncentrerer mig i timerne, aldrig læser lektier og ikke havde nogle noter med :) -
HAAAASTER!!!
ForumindlægJeg sidder til en årsprøve til imorgen, og jeg har lige oversat min tekst. Håber der er nogen der kan rette den. -
HHX
ForumindlægHej, skal efter sommerferien (drukferien) på HHX, og ville gerne høre nogle forskellige erfaringer vedrørende dette. Altså i henhold til lektier, fag, og skolerne generelt. Tog HHX fordi jeg synes det lyder spændende, og praktisk også på den senere arbejdsfront.mit gennemsnit blev her i 10 kl 10... -
HMMM?
ForumindlægJa altså nu snakker man om det der med at der skal lægges 8% til ens snit hvis man fortsætter på en videregående inden der er gået 2 år. Er der nogen der ved om det er blevet vedtaget og hvor man evt. kan læse noget om det? -
Hjælp til Stor dansk stil
ForumindlægHej folkens Har brug for hjælp til at vælge en typisk (for dens tid), og god novelle fra 1970'erne. Derudover skal jeg også bruge et digt fra samme tid. Jeg er helt færdig for ideer. Jeg har prøvet at google nogle af Gynther Hansens titler, men det er kun bøger der kommer op. Hilsen jacob Tak... -
Ungdomshuset
ForumindlægHvad er jeres holdning til brugerne af ungdomshusets måde, at takle deres sistuation? -
Bliver
ForumindlægHej Jeg har et problem med at få oversat følgende sætninger: - De bliver gode venner - Pardals far bliver ikke taget til fange I den første har jeg skrevet "son amigos buenos" men det har så vidt jeg ved mere en betydning af "er blevet gode venner", hvilket ikke passer ind... -
HTX eller STX
ForumindlægJa, jeg er i et dilema. Jeg skal til at vælge uddanelse og har gjordt mig nogle overvejelser. Da jeg både er naturvidenskablig og 'it' intresseret - så ville HTX være oplagt, men har stadig min tvivl. Kan i komme med nogle fordele og ulemper ved HTX eller STX? Og gerne forskelen osv. De... -
Sætning
Forumindlæger dert en som kan hjælpe mig med at oversætte følgende fra dansk til spansk "han er blevet" ?? -
I morgen er alt muligt.
ForumindlægJeg har fået som opgave at skulle skrive min fortolkning af peter sommers digt, men det kan jeg bare ikke finde ud af, er der ikke nogle der kan hjælpe mig? :( Lidt længere væk end at øjet kan se er alt hvad vi drømte om så småt ved at ske Vi kender nu værdien at lidt ventetid. Bare der er n... -
Poesibog og den poetiske tekst
ForumindlægJeg kunne godt bruge noget hjælp til digtet : "Vinterglæder". (Jeg vedhæfter et link hvor i kan læse digtet som er knap 3 sider lang). Mit spørgsmål går som min overskrift afslører ud på det poetiske i teksten. Hvor ser vi i digtet forbindelsen til den traditionelle poesibog, som pi... -
Hvordan bliver man klar til 9. klasse?
ForumindlægHej. Er der nogen af jer derude, som kan hjælpe mig med at blive klar til 9. Klasse? Jeg sigter ambitiøst og tænker: "Hvordan kan jeg få mest muligt ud af dette år?" Nogle tips såsom, hvordan I holder styr på jeres noter og holder jer fokuserede i timerne? Alt hjælp er værdsat og p... -
De mest eftertragtede uddannelser?
ForumindlægHvilke uddannelser er mest eftertragtede og hvilke uddannelser ser i som "Høje" uddannelser? -
Fedte for lærer og censor hvordan?
ForumindlægHej! Så er det snart den danske eksamen finder sted, og jeg vil derfor gerne lære nogle forskellige tricks så jeg kan score en god karakter. Jeg vil gerne vide om der fx er bestemte udtryk der er godt at bruge, eller om der er visse ting man kan gøre så censor får et godt indtryk om en. TAK! og... -
Naturligt loft for forståelse?
ForumindlægI min klasse er der en elev, som næsten ikke bruger noget tid på lektier og kan forstå næsten alt i matematik efter vi har gennemgået det. Der er også en anden elev, som læser rigtig meget på lektien og går meget op i det, men som alligevel har svært ved matematikken nogen gange. Er der et natur... -
film andmedelse
ForumindlægHej jeg har lavet en artikel om filmen "det perfekte menneske " af Jørgen Leth og vis det er at nogle der lige har tid til at skimme den igenem evt. give kommentar/rettelser tilføjelser så vil jeg være meget taknemmelig. linket til artiklen er http://peecee.dk/?id=73995 den skal af... -
Karakterblad, gennemsnit?
ForumindlægHvad var jeres gennemsnit på jeres seneste karakterblad? Mit var på 8,5! - dte nye skala. -
billedesprog
ForumindlægHej.... Sidder her med en sangtekst hvor omkvædet lyder: "Og det er ik bar såen det kører når man hamrer løs på en åben dør fuldt fart til vi løber tør og det ik bar såen det kører hvem kan hører når man hamre løs på en åben dør" Jeg har fundet tolkning jeg er bare i tvivl om hvorda...
