Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 4401 til 4420 af 65692
-
Haster meget! Matematik..
ForumindlægMatematik Haster meget! Jer virkelig lost i denne her opgave: SLANGEVOGN MED SLANGE Længden af slangen (meter) 25 50 Pris for slangevogn med slange (kr.) 418,50 539,50 Tabellen viser sammenhængen mellem prisen for en slangevogn med slange og længden af slangen. Det antages, at denne sammenhæn... -
Eksamen.
ForumindlægJeg har fysik FS10 eksamen på mandag og jeg er rimelig meget på røven, da jeg ikke ved en skid om fysik, fordi jeg ikke rigtig kan få mange emner ad gangen til at sidde fast. Så det kunne være ret fedt, hvis der var nogen der gad komme med stikord, til nogle af de emner vi kan komme op i. Radio... -
Matematik
ForumindlægX/4+6= 4 Er svaret -2 -
MAtematik
ForumindlægKartofler 6,5 kr pr kg Æbler 8,95 kr pr kg Hvor meget skal man betale for 2 æbler og 3,5 kg kartofler. og skriv en formel for prisen på æbler og kartofler. Sæt kg æbler til x og kg kartofler til y. Så har jeg skrevet for 2 kg æbler skal man betale 17,9 og for 3,5 kartofler skal man betale 22,7... -
matematik
Forumindlæg8<6x-4 (det den sidst opgave) -
Matematik
Forumindlæg3/4 ×2=... Er det ikke 1,5 -
Hjælp til matematik!!!
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med denne opgave? På forhånd tak :-D -
matematik
Forumindlægjeg tror den første er 4 og den anden er 8 er det rigtigt tak på forhånd:) -
EKSAMEN???
ForumindlægHey..Vil skal snart få vores pensum! Men jeg tænker på, og vil spørge jer om, hvordan man i eksamen skal gribe det an! Jeg spurgt min lærer og hun sagde at man kommer op i en kendt tekst!! 1) Men er det kilder man kommer op i eller bare en teskt fra de mange ark, som vi har fået?? 2) Hvordan skal... -
Hjælp til matematik
ForumindlægHej folk herinde, der er en opgave jeg gerne vil have hjælp til, men opgaven er svær for mig, derfor vil jeg gerne have I hjælper mig med opgaven. Opgaven er: Funktionen f er givet ved f (x) = x2 + 2x − 8 a) Løs uligheden f (x) ≤ 0 Det som jeh har brug for hjælp i, det er hvordan man... -
Matematik hjælp!
ForumindlægHej :-) Jeg ved egentlig ikke rigtig hvor det her spørgsmål høre til henne, men nu prøver jeg alligevel at stille det! Jeg vil ikke sige at jeg klare mig dårligt i matematik som sådan, og jeg får også rimelig gode karakterer for mine hjemme regninger for eksempel, men hver eneste gang vi har p... -
Opg. 9.010 i STX A-NIVEAU
ForumindlægOpgaven lyder: "Det radioaktive stof strontium 90 henfalder med 2.45% pr. år. Et laboratorium indkøber 7 g af stoffet i 2004 a) Indfør passende betegnelser, og opskriv et matematisk udtryk, der beskriver, hvorledes mængden af strontium 90 ændre sig med tiden." Jeg er ikke sikker på hvad... -
Mundtligt eksamen - spørgsmål bliver udleveret på forhånd
ForumindlægHej Når man skal op i mundligt i et fag, får man så nogle spørgsmål på forhånd, altså inden eksamen, som man kan forberdre sig på? -
Matematik Hjælp
ForumindlægDet er Matematik :) Når A =4 og B= 7 a plus b - (-3a)= b2 plus (ab) plus 2ab= a(a plus b - b2)= Beregn hvordan og hvad man gjorde? Tak Hilsen Adis -
HJÆLP!! MATEMATIK
ForumindlægHeJ Jeg er en pige på 12 år og jeg har brug for hjælp Her kommer mit spørgsmål: Mellem 700 og 800 findes der et tal som både er et kvadrattal og et kubiktal Men hvilket? Jeg håber at i gider og kan Hjælpe KH pigen der er dårlig til matematik -
Hjælp til matematik
ForumindlægHej sidder og kæmper med en matematik aflevering til i morgen. Jeg sidder virkelig fast , og kan ikke finde ud af den. Jeg kan ikke finde ud af opgaverne fra 4-7 Jeg vedhæfter den som pdf :) Håber nogen kan hjælpe! :) -
Hjælp til matematik
ForumindlægJeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave der gav mig lidt problemmer. Håber I vil hjælpe! Opaven lyder således: Det maksimale vandindhold i luften afhænger af temperaturen. Når temperaturen er 0 grader er luftens maksimale vandindhold 4,94 g/m3. Det maksimal... -
EKSAMEN
ForumindlægHvordan foregaar en religion eksam har ingen anelse og skal op her paa fredag... vi har buddismen, islam og kristendom og etik -
Matematik hjælp
ForumindlægJeg har siddet og kigget på den her opgave i efterhånden et godt stykke tid, søgt på nettet for at finde et sted hvor jeg kunne få noget hjælp.. og fandt så Studieportalen her.. Håber der er nogen der kan hjælpe mig.. Det er opgave 18 på side 376 i Matematik B2 skrevet af Søren Antonius, Robert C... -
Eksamen
ForumindlægJeg går på gymnasiet og har biologi A.. Skal op til eksamen i næste uge, men er lidt i tvivl om hvordan det foregår?Har man ½ time forberedelsestid og ½ time til eksaminationen?..Er der nogen der ved hvad man skal kunne få at få 6? hehe.. Hvis man er mindre god til faget biologi, og bare gerne vi...
