Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 7701 til 7720 af 47924
-
Historie Eksamen.
ForumindlægHar et spørgsmål til eksamensforløbet (24 timers) i Historie. Efter emnet/perioden er trukket skal man så lave et talepapir som fundament for fremlæggelsen - eller skal man en "synopsis" med metodeafsnit, og lignende. Kan ikke rigtigt finde ud af det, idet jeg finder det ret underligt, ... -
Kristendoms eksamen
ForumindlægHej, vi har trukket:Fristelser, Synd og Tilgivelse. Og vi har virkelig brug for hjælp til at finde et produkt der passer til vores problemstilling. Problemstilling: Hvordan forstås synd som et religiøst begreb på tværs af forskellige religioner, og hvilken rolle spiller de syv dødssynder i den... -
HASTER! - eksamen imorgen!
ForumindlægHej alle. KAn dette passe? -
Engelsk eksamen
ForumindlægJeg skal til at lave mi n disposition til engelsk mindtlig. Jeg har valgt homelessness og under det har jeg valgt young people. Så jeg skal altså fortælle om unge hjemløse. Men jeg er lidt på bar bund, med hensyn til, hvad jeg skal fortælle. Nogle gode ideer til "emne overskrifter", hvi... -
Eksamen i religion
ForumindlægHvordan forløber den? Er det en kendt eller en ukendt tekst? og må de gerne spørge ind til andre konkrete tekster man har læst i løbet af året? -Håber der er nogen der kan hjælpe. -
Dialog til eksamen
ForumindlægHejsa. Jeg skal til årsprøve i AT, og har om smitsomme sygdomme set i et globalt perspektiv. Nogle der har forslag til oplæg til dialog? Vil også blive glad, hvis der er nogle der vil skrive, hvad de har brugt som oplæg til deres dialog - så kan jeg måske der igennem få ideer! På forhånd tak! Mv.... -
Historie eksam...HJÆLP!!!
ForumindlægHej alle. Er der nogen der ved, hvordan man gennemgår historieeksam på A-niveau bedst muligt? -
Hjælp til Geografi eksamen
ForumindlægHej, jeg har trukket Produktion med bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget og jeg ved ikke hvad for nogle emner og problemsstillinger jeg kan lave, kan nogle hjælpe mig det haster tak! -
HISTORIE EKSAMEN
ForumindlægEr i seriøs mangel på noter omkring "Blokopdelingen af Europa og tysklandsproblemet". Er der nogen der ka hjælpe ? og tager også graciøst imod noter omkring stormagtspolitikken :) tusind tak på forhånd :) -
Nervøs for eksamen...
ForumindlægHeey.. Jeg skal til eksamen hertil Juni, men er mega nervøs for den mundtlige eksamen... Nogle der har gode råd til, hvad man kunne evt gøre mod sin angst/nervøsitet? -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej Jeg går i 10 klasse og jeg har lige trukket til engelsk eksamen Jeg har trukket simple life og jeg ved ikke hvilke emne jeg skal tage. Jeg kan ikke snakke om minimalisme eller Amish people Har i nogen ideer? Tak på forhånd. -
Hjælp ! – Forberedelse til eksamen.
ForumindlægJeg sidder og regner gammel eksamen sæt som forberedelse til min skriftlige prøve som er på tirsdag.. Men jeg sidder lige med en opgave jeg ikke kan huske så meget til.. Nogen der kan hjælpe med udregninger og forklaringer til, da jeg ikke har styr på emnet :/ ? Bestem diskriminanten d for andeng... -
eksams øvelse
Forumindlægjeg er igang med at forbrede mig til eksam ved at gennemgå nogle øvelser. er der nogen som kan hjælpe med at løse disse opgave med en forklaring på hvordan de er løst -
Øve til eksamen
ForumindlægHej alle jeg sidder og øver mig til engelsk og jeg er rigtig dårlig, jeg øver mig dog i emnerne og derfor har jeg taget en tekst som jeg vil spørge om der er en der gider lave et resume af samt skrive hvad temaerne og hvorfor det er temaerne samt hvad budskabet er, jeg skal nemlig bruge det t... -
hejjjjj mig og min veninde skal op i naturfags eksame og vi har trukket Drikkevandsforsyning for fremtidige generationer og vi skal finde nogen gode forsøg t...
ForumindlægFokusområde: Drikkevandsforsyning for fremtidige generationer Problemstilling: Hvordan kan vi sikre rent drikkevand i Danmark i fremtiden, når klimaændringer og forurening truer vores grundvand? Arbejdsspørgsmål: Fysik/kemi Biologi Geografi Hvordan påvirker forskellige ke... -
Proportionalitet - eksamen.
ForumindlægEr der en der vil gør rede for proportionelle sammenhænge, som jeg skal bruge til eksamen c niveau. -
Spansk A, eksamen 2008, HJÆLP
ForumindlægSpansk A, eksamen 2008, HJÆLP -
eksamens opg.
ForumindlægHej, jeg har har brug for hjælp til de sidste opgaver i sættet. Jeg kan simpelthen ikke komme ud af det... Det er opgave 13, 14, 15 og 16b jeg gerne vil have hjælp til. evt. også 16a. På forhånd tak for hjælpen. Håber at høre fra dig i dag (sættet er vedhæftet) -
Eksamen - nervøsitet...
ForumindlægHej.. Jeg vil bare høre, om der er nogle, som har nogle gode råd om nervøsitet til eksamen? Jeg plejer at ryste i kroppen og ryste og stamme i stemmen. Jeg bliver helt "blank" inde i hovedet. Jeg ender som regel op med en dårlig karakter.. Nogle der har nogle gode råd??? Tak, på forhå... -
EKSAME I MORGEN!
ForumindlægHEJ alle sammen. Jeg skal til eksamen imorgen og jeg skal svare på dette spørgsmål: Diskutér hvilke konsekvenser yderligere temperaturstigninger i fremtiden kan få i forhold til ændringer i nedbørsmønstre. Jeg har så svaret: Vi ved med nogenlunde sikkerhed at den globale opvarmning er s...
