Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 9601 til 9620 af 57177
-
spansk oversættelse
ForumindlægHej :) er der nogen der vil se om jeg har nogle fejl i min spansk oversættelse? Eufemia bor ikke hjemme hos sin far, Hilario, fordi han bor i La Playa Ventanilla, som ligger 13 kilometer fra tonameca. Der er ikke transportforbindelser mellem la Playa Ventanilla og tonameca, og derfor er det nødv... -
Kan du tag fag om?
ForumindlægHej, jeg vil gerne være læge, men hvis jeg nu f.eks får 4, og jeg skal have mindst 7 eller 10, for at mit karakter gennemsnit bliver højere, så jeg har fuldført adgangskravende, kan jeg så tag faget om? -
Hvad skal jeg gøre for at blive børnelæge?
ForumindlægHej... Jeg drømmer om at blive børnelæge, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre efter gymnasiet. Vil vildt gerne have svar på: - Hvad kræver uddannelsen? - Hvor lang tid tager uddannelsen? - Hvordan foregår uddannelsen? Hvis der er nogen som kan svare på mine spørsmål, ville jeg blive vildt g... -
Overskrifter i en redegørelse?
ForumindlægHej, må man bruge overskrifter i en redegørelse? -
gennemsnit til tandlæge?!<3
ForumindlægHej ehm jeg har søgt og søgt og søgt og søgt rundt på nettet, men kan ikke finde nogle ordenlige svar, så en eller anden hvis du ved hvad gennemsnittet til, at være tandlæge er, så vær sød og skriv det haha P.S. Jeg går i 8. klasse, Tror mit gennemsnit er 7,8/7,9. De ting, jeg skal forbedre er e... -
Karakter i faget
ForumindlægHej, jeg skal desværre om en uges tid til eksamen i oldtidskundskab C. I den anledning vil jeg gerne spørge jer derude om hvad jeg som minimum skal have i karakter til eksamen for at bestå faget. Jeg endte med 00 i årskarakter. -
pleaze kig dan - eng
Forumindlægdansk - eng Da Lady Godiva bad sin mand lade være med dette, svarede han – ifølge sagnet, som måske ikke er langt fra sandheden – at han ikke ville ophæve den hårde beskatning, før hun havde redet nøgen gennem Coventry på markedsdagen; thi han var sikker på, at den ærbare kvinde aldrig ville gøre... -
Tjekke om det er rigtigt
Forumindlæghej, nogen der ka hjælpe med at se om jeg har nogle fejl i denne engelsk oversættelse.. Vil være meget taknemlig, eng er ik min stærke side. Dansk: "Hej, hvad laver du?" David stak sit hoved ind ad det åbne vindue. "Jeg er ved at læse lektier." "Det siger du ikke&quo... -
Hjælp til engelsk oversættelse - haster!!
ForumindlægHjælp til rettelse af oversættelse fra dansk til engelskDansk:Livet i 80érne er ikke let. Det moderne menneske bliver let styret af den moderne teknik, der af de fleste politikere ses som en løsning på alle vore problemer. Samfundet har aldrig været så rigt, hævder de. Mange ser tilbage til 60érn... -
Udmeldelse fra videregående uddannelse
ForumindlægSynes ikke jeg er blevet retfærdigt behandlet. Jeg bliver smidt ud af skolen fordi de siger jeg ikke er studieaktiv. Der er gået mindre end 2 mnd af skoleåret. Jeg har afleveret alle mine opgaver og mødt op 90% af tiden. I min eboks besked får jeg at vide at jeg ikke har svaret på en mail som... -
Få sætninger - rettelse
ForumindlægNogen der vil rette disse få sætninger. Dansk: Brev fra vores udsendte medarbejder: Her er de sidste nyheder fra Deres medarbejder i Asien. Den vigtigste nyhed er, at regeringen i Furnistan ønsker at starte en eksport til os. Landet producerer mange møbler, og de er sikre på, at de kan blive god... -
oversættelse
ForumindlægHej alle I hjælpsomme personer!Jeg har desperat brug for hjælp til min oversættelse fra engelsk til dansk. Håber at nogen kan hjælpe! og på forhånd mange tak ;) What’s the big idea?Fleeting relationshipsThere is a warm glow that comes with spontaneous pubic solidarity. It might be the Mexican wav... -
DROPPE UD
ForumindlægHEJSAA Jeg er startet på 1.G HTX... Men det ser ud til jeg ikke har interesse for fagene her og gerne vil ud. MIT SPØRGMÅL ER? hvis jeg dropper ud eller bliver sidt ud af HTX nu, kan jeg så helt normalt starte på HF/HHX/STX til næste år? uden problemmer? -
Fravælge tysk i 10.klasse
ForumindlægJeg har valgt at fravælge tysk i 10.klasse, men nu er jeg usikker på om jeg kan komme ind på STX efter 10.klassen. Jeg har haft tysk i 3 år, men jeg vil hellere have nybegynder fransk næste år.. Er det muligt? -
Gennemsnit 7-trin skala(HTX)
ForumindlægNogen der har lavet et regneark til udregning af gennemsnitskarakter for 7-trins skalaen, for HTX elever. Har set dem for stx og hf elever, men intet for HTX elever. Håber der er nogen der kan hjælpe, eller har en anden nem metode til at udregne skidtet på :) på forhånd tak. -
GSK mat A sommerkursus - erfaringer?
ForumindlægHej ! Jeg er i den situation, at jeg tænker på at supplere mit Mat B til Mat A på et turboforløb på GSK henover sommerferien. Netop som jeg var sikker på, at jeg skulle søge ind på Psykologi (som kun kræver mat B) er jeg blevet draget længere mod Medicin (som kræver Mat A)... Jeg er utroligt int... -
Hjælp til rettelse af engelsk oversættelse
ForumindlægHer er mit forsøg på oversættelsen- jeg kunne meget godt tænke mig, hvis nogen gad at rette den.Obesity has become one of the western world’s largest health problems not at least in the USA. Who is to blame for, that we are getting oversized? That is up to an American judge to decide; because of ... -
Valg af Hf.
ForumindlægHej allesammen. Jeg står i en virkelig presset situation lige nu, og jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg går lige nu på stx, og er igang med 1.g. Jeg skal starte på VUC efter sommerferien, og der skal jeg tage en hf-enkeltfag, med den udvidedefagpakke, da jeg gerne vil læse medicin. stx var ik... -
Gymnasium i forhold til Highschool
ForumindlægHvad svarer gymnasium til inden for det amerikanske skolesystem? Vil i være enige med mig om at en stx og highschool svarer til det samme? -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHey, vil i ikke være søde at kigge denne oversættelse igennem for fejl?!\n\nIt is a known case that Bernard Shaw were seen by his own fellow countrymen as the wittiest writer of his time and there were told many funny stories about him. It was earlier custom that gentlemen wore evening clothes at...
