Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 9901 til 9920 af 57177
-
rettelse af business letter
ForumindlægTo EATON HOTEL 3800 Nathan Road Kowloon, Hong Kong Dear Sirs As a mannager of Top Toy A/S I will like to have some ussuly informations about the Eaton Hotel. To keep track of the development in the toy market we attend the annual Toys and Games Fair in Hong Kong. We have plans to let 2 of our ... -
Lidt hjælp
ForumindlægNogen der gider at rette i det her? Kunne være dejligt :)I think it’s because the teenagers are spoilt because of the their parents. It’s not like the old days, when the kids had to work for their own things. Today they get what they point at. And if they don’t have their way, they decide to do s... -
Kronik?
ForumindlægNu har jeg gennem det sidste år kun skrevet litterærer artikler i dansk, og har derfor totalt svedt ud, hvordan man skriver en kronik. Er det den, hvor man redegøre og diskutere? -
Oversættelse
ForumindlægVil blive glad, hvis nogen ville se om dette ser nogenlunde fornuftigt ud :-) En anderledes ferie 1) Tror du, det nogen sinde vil lykkedes dig at vænne dig til den danske sommer? 2) Kan du holde ud at se på tyske og skandinaviske turister på Mallorca og Rhodos? 3) Er du holdt op med at drømme om ... -
Engelsk kort oversættelse
ForumindlægHej alle!Jeg sidder med to korte engelskoversættelser, som jeg har siddet og bikset med, men der er desværre noget, som lige skal på plads, blandt andet ordstillingen og nogle ord, så jeg håber at i vil være behjælpelige med at komme med rettelser på hvad som kunne gøre?Dansk:Peter March og hans ... -
Fransk oversættelse
ForumindlægHej ! Jeg sidder her og skal aflevere en fransk tekst oversat til dansk, i morgen. Det er mit år som fransk, og jeg kan ikke finde min ordbog. Min storesøster er på studietur i Paris, så jeg går ud fra at hun har min ordbog - Men ellers ville jeg være dybt taknemlig for at få hjælp til den her te... -
rettelse.. Ca 1.side
ForumindlægHey derude... Nogle der gider en tekst jeg har skrevet.. Ved godt der er en del gentagelser men kunne ikk finde på andet at skrive... Det er også ok hvis i bare retter halvdelen... Can we not remain a child? Why we grow? They starts with having her mother and father by your side, and believe... -
Pleeeeeeeease hjælp mennekser :-).
ForumindlægJeg skal skrive om dansk synopsis, til Dansk b-prøve, jeg har trukket Mobning i film, og jeg har valgt den grimme ælling, hvordan skal jeg gør det, Please hjælp hjælp hjælp ;-). -
oldnoter
ForumindlægHej alle.Jeg står og skal op i old og vil derfor høre om der er nogle der har noter til:ØdipusOdyseenTheokrit: KyklopenTheokrit: Brud med KyniskaTheokrit: AdonisfestenHerodotPlaton i Frisch' udgave af forsvarstalenFra Elbecks Platon Platon: Faidros s. 24-35Der er sikkert andre der gerne vil h... -
Del prøve 1
ForumindlægHej nogen som kan hjælpe med følgende opgaver? fejlsætning Finding quiet places have become very difficult in today’s noisy society. In the zoo there is more than 20 species of birds. The police found the robbers, but they did not found the stolen money. Hvordan vil man gradbøje o... -
Det nye regler om hjælpemidler!
ForumindlægHej!Jeg vil lige spørger om de hjælpemidler som er tilladte at bruge under forberedelsen i oldtidskundskab om de også kan bruges ved selve ekseminationen. Altså om vi godt må tage vores notater og bøger hjemmefra med ind til selve ekseminatonen. og det samme vil jeg spørge hvad der angår matamat... -
eksamen i skrift.
ForumindlægHej, Hvordan kan man øve sig/ forbedre sig i engelsk skriftlig? - og hvor ligger der gamle eksamensopgaver (jeg kan ikke finde noget på uvm.dk). der snakkes her om STX eng (B) 3 års. Håber I kan hjælpe mig as soon . på forhånd tak. mvh anna -
summary skal rettes for fejl
Forumindlæghej allesammenjeg har en summery her men er ikke sikker på det er rigtig vil i hjælpe mig med at ret det?tak på forhånd :)Slavery The slavery group started to tell us a bit about the definition of the word slavery. Marie presented the definition of slavery and what a slave is. Slaves are the pe... -
Oversættelse A-niveau
ForumindlægHej! Jeg er ikke skide god til engelsk selvom jeg har det på A-niveau, så jeg skal bruge noget tid på det. Midt i SRPstresset har vi så fået nogle sætninger for til på onsdag, som skal afleveres. Derfor tænkte jeg på om ikke der er en der gider tjekke dem igennem for de værste fejl? det ville vær... -
prøve i vektor og integral regning
ForumindlægHej alle sammen jeg har en prøve i vektor og integral regning i morgen, og derfor kunne jeg godt tænke mig nogle gode tips, jeg har matematik på A niveau, hvor meget tror i sådan ca jeg skal kunne. og er der evt nogle der har gode noter eller opgaver jeg kan øve på. eller har/ved et sted hvor jeg... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægVil du læse min oversættelse igennem og rette for trælse fejl? Her er den danske del: En værdig død Mennesket er skabningens herre, men betyder det, at vi kan bruge dyrene i vores eksperimenter og tage deres liv for at beskytte vores eget? Vi bruger hunde, katte, kaniner, heste og mus i viden... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHejsa. Er der måske nogen der lige hurtig vil kigge den her oversættelse igennem :) tak på forhånd. Dansk: André Brink, forfatteren til romanen A Dry White Season, er boer, dvs. tilhørende den Afrikaans-talende hvide gruppe i Sydafrika. At være i opposition og boer er en yderst vanskelig positi... -
Engelsk oversættelse "The Whisky Trail"
ForumindlægHej,Jeg er i gang med en engelsk oversættelse, men der er enkelte svære sætninger som jeg gerne vil have rettet:Dansk:"Man bør absolut aflægge et besøg på et af disse destillerier og få en rundvisning, så man kan få et indtryk af, hvordan whisky fremstilles på stedet."Engelsk:"You ... -
Førdatid
ForumindlægAltough she didn't had much money Jeg kan ikke se fejlen :I Teksten der blev oversat: Selv om hun havde haft få penge På forhånd TY! :) -
Årsprøve??
ForumindlægJa, jeg indrømmer det. jeg er doven og har ikke læst op til min årsprøve imorgen og kan derfor ingen af spørgsmålene. hvad sker der hvis jeg ringer og melder mig syg? det skal også lige siges at jeg er ekstremt dårlig til matematik og aner ikke engang hvorfor jeg har valgt det på B-niveau. (jeg g...
