Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 9941 til 9960 af 44201
-
Hvad har i fået i AT?
ForumindlægHej alle er der nogle af jer der har været op i at? jeg var nemlig oppe, hvor det gik rigtig skidt.. så vil bare høre om hvordan det er gået med jer andre? -
Fejl i sætningen
ForumindlægHey derude. Sidder og stener med de her dumme sætninger. Jeg kan godt se nogle af fejlene, men kan ikke rette dem grammatikmæssigt! They went for a longer walk in the woods "Rettelse: They went for a long walk in the woods." Hvad kan skrive her? "She speaks French fluently"... -
Aktikel
ForumindlægHej studieportalen.dkJeg er ikke særlig god til engelsk, og jeg har fået til opgave af min lære, at jeg skal skrive et referat af en aktikel. Jeg har prøvet at læse den igennem, men forstår slet ikke en pind af den. Og hvis jeg skal til at bruge ordbogen vil det nok tag hele dagen. Så hvis der va... -
afrunding
ForumindlægHej med jer :) Jeg sidder og forbereder til min skriftlige eksamen..Jeg vil bare lige hurtigt høre jer efter, hvad i mener er passende når man skal afrunde for eksempel en vinkel i en trekant, en side i en trekant eller bare generelt, hvor man decimaler bør man huske ? -
Ethos?
ForumindlægHej Jeg analyserer en dokumentar der handler om fedme I dokumentaren så gøres der i høj grad brug at interviews fra folk der selv er fede er dette et eksempel på ethos? siden man som seere stole mere på dem der er fede, da de selv oplever det? -
Danmark og EF
ForumindlægNogen der kan i hurtig træk fortælle mig hvad Danmarks optagelse i EF i 1972 betød for samfundet og især landbrug? Ville man optages fordi støtten ville medvirke til at holde priserne på lanbrugsejendommende oppe på for høj niveau? -
Tag et fag ved siden af gymnasiet?
ForumindlægHej alle Har lige et par spørgsmål angående nogle fag. Jeg går lignu på htx i 3.g og har eng på A-niveau. Problemet er at jeg ikke bryder mig om undervisningen på skolen. Er der en måde hvorpå man kan tage faget et andet sted ved siden af gymnasiet? Altså så jeg slipper for have engelsk på skole... -
Forvirret?
ForumindlægJeg går nu på mit første år på HF, som jeg har fuldt rigtig godt med i starten, Har været glad for min skole og klasse. Jeg har i alt 13 fag,, Men jeg har været en del væk fra nogle timer pga mit kørekort som jeg desværre tog midt i min skolegang. Jeg havde dog planlagt at jeg skulle tage HF + ef... -
Søger lektiehjælp
ForumindlægTil dansk , matematik og Engelsk -
En ekspert til rådighed ;-).
ForumindlægVil bare lige høre, om der er en, som kan det med Engelsk Disposition ;-). -
rettelse af oversættelse (kun 100 ord)
ForumindlægOversæt følgende tekst til engelsk: Er enæggede tvillinger altid lige høje? Vil de begge være højre- eller venstrehåndede? Og er det korrekt, at tvillinger ofte er så tæt forbundne, at det kan skade dem, hvis de bliver adskilt – for eksempel ved forældrenes skilsmisse? Forskere svarer nej til al... -
I need help !
ForumindlægJeg skal oversætte den danske tekst som ses forneden....jeg vil derfor være meget glad hvis der var nogen der har tid og lyst til at give nogle foreslag til det jeg har skrevet....dog skal det siges at "For det tredje" aner jeg ik, hvordan skal oversættes....på forhånd tak ! =]Danske te... -
Beregn standarddeviationen / standardafvigelse
ForumindlægEt problem er at jeg ikke ved hvordan man beregner standarddeviationen. Håber at i vil hjælpe. Tallene: 8,5 - 9,9 - 0,7 - 10,5 - 9,7 - 9,2 - 9,3 - 9,5 - 10,8 - 9,5 Beregn middelværdien: Jeg lægger alle målinger sammen og dividere med antallet af målinger, og middelværdien er 9,66. Beregn ... -
Hjælp: adj og adv. :(
ForumindlægHvilke adjektiver og adverbier er der i nedenstående 1. Served with a crusty , coarse-grained bread and fresh butter, then followed with a green salad, this is a wonderfully filling and satisfying meal. adj: crysty, corse-grained, fresh, green, wonderfully, satisfying. adv: Served, bread, butter,... -
bøjninger
ForumindlægDe 5 ord-klasser: 1) NUTID 2) DATID 3) FØRNUTID 4) FØRDATID 5) FREMTID Eks. på de følgende tider: 1) Jeg spiser 2) Jeg har spist hvordan laver man resten? -
9. klasses matematik!
ForumindlægSidder her med følgende opgave: http://peecee.dk/?id=40424 stykke3.3 og 3.4 volder mig store problemer! Er der ingen der kan hjælpe!? -
Algebra
ForumindlægHej (; Har fået nogle opgaver på handelsskolen. og forstår ikke lige helt så meget af dem. Vi har om tal og mængder (algebra) Vi skal lave mængdebrygger og interval klammer. opgaven lyder som følgende: Tallene fra og med -5 til og med 2 Tallene fra 2 til 7 Tallene fra 4 tl og med 8 .. vil i ven... -
naturlig selektion
ForumindlægHej :) en der kan forklare hvad naturlig selektion betyder ? -
Tal - Ikke særligt mange der kan dette.
ForumindlægHej. Jeg er ved at lære høje tal. Jeg kan allerede op til en decillion. Jeg ville bare vide om der er nogen der kan noget mellem en decillion og vigintillion. Laver lige en liste over de tal jeg allerede kan i rækkefølge. ;) 1-1000000 et, ti, hundrede, tusinde, million. 1.000.000.000 = Milliard... -
Afsnit
ForumindlægHej Jeg har lige fået karakter tilbage på en novelle vi har skrevet, min lærer siger at jeg skal lave flere afnsit, flere kommaer og bryde teksten op. Jeg har spurgt hende hvordan jeg kunne gøre dette, men hun blev ved med at konstantere problemet, end at finde løsninger til det. Hvad kan je...
