Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 10881 til 10900 af 14598
-
Ideologier under enevælden
ForumindlægMeget simpelt spørgsmål. Hvilke ideologier var der under enevælden? er kommet frem til noget liberalistisk under den første del af tiden, men jeg ved stadig ikke helt, da det egentlig var kongen der bestemte det hele og folket stadig ikke var frie. -
Disposition - Tysk
ForumindlægHej :) Her har jeg lavet disposition til tysk, under emnet; Liebe zwischen zwei Kulturen. Er der ikke nogen der gider at rette den, og give nogle nødvendige tilføjelser ? På forhånd, takk! :D Unser Thema: Zwischen zwei Kulturen ________________________________________________________... -
SRP klage
ForumindlægHej allesammen. Jeg står i den rigtige dårlige situation, at jeg netop har fået 02 for min SRP-opgave, og jeg er rigtig ked af det over det. Jeg føler selv den ligger til en lagt højere karakter, og overvejer kraftigt at anlægge en klage. Vil en venlig sjæl eller to, kigge opgaven igennem og gi... -
sso-indledningen
Forumindlæger der krav til hvor lang en indledningen skal være? min fylder ca 13 linie :S skal den fylde mere? og skal indledningen være på en side for sig selv? -
Eksamen forberedelse!
ForumindlægHej som emnet også indikeree drejer det sig her om forberedelse til eksamen. Jeg går i 9. klasse og skal snrat til terminsprøve efterfulgt af de skriflige og derefter mundtlige eksamener. Har i nogle gode tips, råd? Jeg kan bruge alt hvad i har at byde på! Er så fandends nervøs! :( Jeg vil især... -
Vil I ikke være søde og kigge her?!
ForumindlægHey alle. Jeg har projektopgave i denne uge. Overemnet er "Frihed" og mit underemne er "afroamerikanere". Men problemet er bare at jeg ikke helt ved hvad mit produkt skal være? Hvad tror I kunne være et godt produkt? -
Harry Potter?
ForumindlægHvordan vil I fortolke Harry Potter? -
trigonometri
ForumindlægHej I dejlige mennesker! Jeg har et problem som jeg prøver at løse, men er lidt svært. Jeg har denne opgave som jeg prøver at løse, kan I hjælpe? Opgave 1 En gymnasieklasse løber orienteringsløb i en skov. Alle mødes ved post A, og pigerne løber ruten ABCA, mens drengene løber ruten ADEA... -
Engelsk stil - en der gider a rette =)
ForumindlægHej =) Har skrevet en kort stil på ca. 1 side. Er der ikke en der gider at tjekke den igennem for fejl også er der også nogle danske ord imellem jeg ik ka oversætte - den ska afleveres imorgen ! På forhånd tak ;) My first experienced of stealing “Come on, we have to go now, it is too late” I ... -
Hvad koster en handicappet samfundet om året?
ForumindlægHej SP. Jeg er ved at læse op til AT eksamen og vil derfor lave en pæn statestik. Jeg skriver om Vietnamkrigen og skal dertil bruge nogle tal til beregning af erstatningskravene vietnameserne "reelt" har krav på. Det er mig ikke muligt at finde tal over de amerikanse erstatningssage... -
Latin undervisning...
ForumindlægHvor kan man finde privatundervisning i latin C-B i København ??? -
Vi blir' snart overflødige
ForumindlægLæs her: http://epn.dk/teknologi2/computer/article1827549.ece Og så er det nat med Studieportalen. -
hjælp til at oversætte
ForumindlægHej.. er der nogen som gider at hjælpe med oversætte denne oversættelse.. på forhånd tak Han var sikker på, hvad han ville, mens hun på den anden side ønskede mere tid til nøjere overveje sagen. Igen og igen hævdede han, at han efter moden overvejelse havde fundet en løsning, som også hun uden ... -
Hjælp med fortolkning
ForumindlægHvis en tilfældigvis skulle have læst Idola Jeroboami af Jacob Worm (Jeroboams Afgudsbilleder på dansk), og har forstået den, vil personen så ikke være så venlig at give et lille fif om handlingen. Jeg leder primært efter satiriske beskrivelser af den danske konge / enevælde. - På forhånd tak :) -
Matematik A Eksamen - Handelsskolen
Forumindlægnogen der synes den var svær.?? personligt har jeg aldrig været til så svær en prøve i opg 3-6 kunne jeg stort set ikke finde ud af noget, synes aldrig der var noget der gik op.. -
Die Wende
ForumindlægHei allesammen :) Jeg har valgt at skrive i Tysk A og samtidshistorie B i min studieretningsprojekt. Mit område er Die Wende. Jeg ville høre om i kendte nogle hjemmesider, bøger osv., eller bare generelt viden om emnet? Jeg håber at i vil hjælpe mig På forhånd tak :) -
Eksamen i RELIGION hvordan???
ForumindlægJae .. jeg sidder og læser op til religions eksamen .. skal op på mandag, så der er ikke frygtelig lang tid til .. vi har opgivet Kristendom, Jødedom, Islam og Etik ... egentlig fint nok, men min lærer har været virkelig dårlig til at informere om eksamen ... jeg har INGEN ide om hvordan eksamen ... -
Skoleinspektøren Dukker op til muntlig
ForumindlægHejsa alle sammen jeg ville meget gerne høre om det er lovligt at min Skoleinspektør bare kan komme og kigge med til min muntlige fremlæggelse af mit projekt. Dette var hvad der skete for mig, 30 sekunder før jeg skal op, fortæller min lærer mig at Bente gerne lige vil kigge med, hvilket se... -
hjælp til oversættelse - haster.
Forumindlæger gået død i denne opgave efter jeg har brugt google translate til få sætninger har jeg skrevet resten selv og det gået helt galt med det tyske efter en start som google kom op med. kan hverken komme frem eller tilbage nu. nogle der gider prøve at oversætte til tysk så jeg kan sammenligne de to?... -
HJÆLP!: hulebilledet
Forumindlæghej sidder og mangler gode noter til hulebilledet, hvis har nogen må gerne sige til, eller hvis i kender til nogle noter som ligger på siden må i da gerne lige smide et link. tak på forhånd.
