Søgning på: historie noter stx. Resultater: 10921 til 10940 af 33650
-
Monotoniforhold
ForumindlægHvordan laver jeg en graf til den givende opgave i hånden/på papir? -
differentialregning
Forumindlæghej jeg ved ikke hvordan jeg kan løse disse 2 opgaver som er vedhæftet -
Trekanter
ForumindlægDen sidste opgave kan jeg ikke komme videre i. Jeg ved, at: vinkel C = 82/4 = 20,5 sidelængde CE= sidelængde BC = 20 cm men, hvordan kan jeg finde vinkel E, så jeg kan udregne DC/e? :-) -
Hvordan finder man halveringskonstanten?
ForumindlægHej Er der nogle, som kan hjælpe med at finde hlaveringskonstanten i opg. B? Jeg har kun b-bærdien i ba^x-funktionen. -
Hvor meget er det samlede beløb - procentregning
ForumindlægHej SP! Hvis man har at 23 % af et beløb er 100 kr, hvordan finder jeg så det samlede beløb, altså 100 % - Hvad er metoden? Tak på forhånd! -
Eksamen i morgen
ForumindlægKan jeg som elev tage andres opgavesvar fra gamle opgavesæt med ind til Fysik A eksamen og bruge dem derinde til at hjælpe med at løse opgaverne? Andre opgavesæt mener jeg alt mellem himmel og jord, venners svar, studienet/portalens pdf filer osv. -
Sammenligne eksamensbesvarelser?
ForumindlægNogle der er friske på at sammenligne besvarelser fra prøven i dag? -
Har jeg bestået matematik b-niveau?
ForumindlægHej. Har jeg bestået matematik b? Følgende karakter: Årskarakter: 4 skriftligt 02 mundtligt eksamen: 00 skriftligt. Har jeg så bestået matematik b? For mig giver det samlede gennemsnit 02. Tak på forhånd. -
Karakter i faget
ForumindlægHej, jeg skal desværre om en uges tid til eksamen i oldtidskundskab C. I den anledning vil jeg gerne spørge jer derude om hvad jeg som minimum skal have i karakter til eksamen for at bestå faget. Jeg endte med 00 i årskarakter. -
hjælp
ForumindlægHej alle jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig med at finde vinkel W i opgave 9, jeg vil også understrege at jeg i undervisningen ikke har arbejdet med tangens men med cosiunusrelationerne og sinusrelationerne. mange hilsner Mie -
Mat på b?
ForumindlægHej, Når jeg skal starte på gymnasiet har jeg tænkt mig at tage denne studieretning: fransk a, engelsk a, psykologi b og samfundsfag b. Derudover skal man vælge et naturvidenskabeligt fag på b niveau. Jeg har tænkt mig at vælge matematik. Mit spørgsmål lyder: For at komme ind på økonomi-studiet... -
Lave SRP i hele 3.g?
ForumindlægHej kloge hoveder! Jeg går lige til sagen: hvorfor kan jeg ikke bare arbejde med min SRP igennem hele 3g? Så har man god tid osv, så man også er mere modtagelig over at inkludere forskellige emner og aspekter man arbejder med i løbet af året..? Med venlig hilsen en der ikke gider stress! -
gennemsnit til tandlæge?!<3
ForumindlægHej ehm jeg har søgt og søgt og søgt og søgt rundt på nettet, men kan ikke finde nogle ordenlige svar, så en eller anden hvis du ved hvad gennemsnittet til, at være tandlæge er, så vær sød og skriv det haha P.S. Jeg går i 8. klasse, Tror mit gennemsnit er 7,8/7,9. De ting, jeg skal forbedre er e... -
Hvordan findes skæringen mellem to lineære funktioner?
ForumindlægHej. Jeg har opgaven: "Hvordan findes skæringen mellem to lineære funktioner?", men jeg er lidt usikker. Opgaven skal helst løses uden Maple. - hjælp vil værdsættes :D -
Integralregning
ForumindlægHej derude Hvilken regel er det nu man skal bruge, når man skal integraere en eksponential funktion, som ser således ud: 2*1.13^x På forhånd tak! -
Hvor finder jeg hjælp til linære funktioner?
ForumindlægHej Er der nogle der ved hvor man kan blive klogere på lineære funktioner? Jeg har overvejet at bruge studienet.dk. Noget i kan anbefale? -
ENGLISH ...
ForumindlægHej. ved godt det er sent på aften. Men er der nogen som lige kan rette min eng stil igennem.? MANGE TAKSECOND CHANCESAnswer section A:This is a story about a married woman of thirty named Jenny, who has two children, a son and a daughter named Danny and Mitzi. Their children go to private school... -
5 små oversættelser i engelsk
ForumindlægJeg vil blive glad hvis der er en der lige gider kigge de her sætninger igennem...på dansk:1)Til sidst besluttede (to make up one`s mind) de at gifte sig2)Barnets forældre havde meget forskelligt syn på børneopdragelse.3)Du kan finde svaret på side 10, linie 19-25.4)De skiftede fly i Bombay lufth... -
Nogen der har tid til at kigge min ansøgning ?
Forumindlæghey jeg søger efter et nyt job, og har skrevet denne ansøgning.. men er der nogen der vil se på den, og evt, komme med nogle gode tips? Eller skal den laves helt? Det er første gang jeg skriver sådan så..:P Ansøgning 29. Februar 2008 Stilling som medarbejder Mit navn er Anders... -
Eventyr stil dansk! Hjææælp!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg fik til opgave at skrive et eventyr helt frit. Det var meget besværligt at finde på en handling syntes jeg selv. Og har cirka skrevet en side (Den skal mindst være 3 sider) Jeg nåede frem til at historien skulle hande om : En pige der hedder Rosa, som kommer fra en fami...
