Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 11321 til 11340 af 65693
-
Matematik i anvendelse
ForumindlægHej! Jeg har nogle opgaver fra færdighedsregningen som jeg aldrig kan finde ud af: Normalpris: 4,50 kr.pr.flaske (1,5 L) (Afrund resultaterne i opgaverne til et helt antal kroner) Tilbud: Tag 6 flasker 17,95 kr. 1) Besparelsen ved at købe 6 flasker vend på tilbud er? 2) Normalprisen pr. li... -
Matematik potenser
ForumindlægHej! :-) Er der nogen der kan hjælpe mig med, hvad a^2-4a^3 giver? Og hvordan regner man det ud? Tak. -
HJÆLP STATESTIK MATEMATIK!!
ForumindlægEt sundhedsmagasin ønsker at undersøge, om store doser vitamintilskud forbedrer sundhedstilstanden. Bladet anmoder de af læserne, som gennem længere tid har taget store doser vitamintilskud om at skrive ind og fortælle om positive og negative erfaringer med dette. 2754 læsere skriver ind. 93 % f... -
Hjælp til den her matematik aflevering
ForumindlægEr selv kommet frem til det her, men er i tvivl om det er korrekt. Opgave 4 (LPo; 2017) En person optager et annuitetslån på 5.000 kr. til en rente på 0,9 % pr måned og med en løbetid på 24 måneder.Beregn den månedlige ydelse.Månedlig ydelse: y=5.000·0,009) / (1-1,009^-24 y=A_0&midd... -
Matematik opgave
Forumindlæghej, er der nogen der kan hjælpe med disse opgaverP -
Hjælp med Matematik Ligninger
ForumindlægHej Studieportalen Er der nogle som kan hjælpe mig med opgave 3-4-5 i det dokument jeg har uploaded tak på forhånd -
matematik - toppunkt
ForumindlægJeg har et spørgsmål et andengradspolynomium er bestemt ved P(x) = 3x2 - 6x + 7 Grafen for P har et toppunkt ,Hvordan beregnes koordinatsættet til dette toppunkt. -
Matematik algebra
ForumindlægHey jer derude, jeg har nogle opgaver for til om 2 dage, og er vældig presset da jeg har andre ting at tage mig til også, så håber du/i kan hjælpe mig med følgende: (a-b)x(a+3b)-(a-2b)x(a-3b) = a-(a^2-(a^2 - (1 - a)x(2-a)+2)) = Disse to opgaver skal reduceres, og vær venligst at vise linje for ... -
matematik b
ForumindlægEn funktion f er givet vedd f(x) = 3*x^2 + 5. -Btem f´(x) og f`(1). -bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet (1,8). -
Transformation og matematik
Forumindlæg5.1 En af de helt store højspændingsledninger på 400.000 volt kan overføre i alt 4.000.000 Watt = 4.000 kW. Hvor mange ampere er der i hver ledning? Der kan maksimalt gå 10 Ampere i en ledning - ellers smelter den. 5.2 Hvor mange ledninger på 50.000 v skal der bruges for at videreføre 4.000 kW... -
Hjælp til matematik - funktioner
ForumindlægHej. Er der nogle der har et bud på disse to opgaver herunder? Jeg er nemlig ikke helt sikker på, om jeg løser dem rigtigt - på forhånd tak Opgave 1 En liner funktion f har Dm(f) = [2; 10] og Vm(f) = [5; 9]. Bestem forskriften for f. (Der er to mulige lsninger!) Opgave 2 Angiv d... -
matematik problem
Forumindlægbent har 700 kr han får nu 45% mere penge af sin mor hvor mange penge har han nu -
Funktioner matematik
ForumindlægHej Håber nogen kan hjælpe mig med opvagen, da jeg hader ekspontielle funktioner, og kan ikke finde ud af dem. Vil meget gerne også have en forklaring på det, da jeg ikke forstår det. Opgavaen er vedhæftet! Sætter pris på jeres hjælp! -
Matematik - opgave
ForumindlægHej, er der nogle der mulgivis kan hjælpe? -
Hvor mange kyllinger? - Matematik
ForumindlægEn høne lægger gennem sit liv i gennemsnit 320 æg. Af de 320 æg bliver 245 taget. Resten bliver til kylinger. Der er 12 høns, så hvor mange kyllinger bliver det til i alt? -
Matematik opgave!
ForumindlægJeg er usikker på om jeg har løst opgave 6 rigtigt. Er der nogen som kan løse den så jeg kan sammenligne mit arbejde med jeres. Tak på forehånden. -
Fysik eksamen imorgen
ForumindlægHvis jeg imorgen trækker et spørgsmål om Base hvilke forsøg kunne jeg lave Eller hvis det er titrering ? -
24-timers eksamen i TYSK!!
ForumindlægNogen som har mod på en rettelse (det grammatisk) -
Er der nogen som kender én der tilbyder lektiehjælp for stx 3.g fyisk A niveau
ForumindlægHay kender i nogen som tilbyder hjælp( imod betaling) til lektielæsning for én som går i 3.g. og har fysik på A niveau.Helst i kbh region.eller et eller andet sted på sjælland...Personlig henvendesle på min @ tak -
Delprøve 1 Engelsk B 25. maj 2011 STX ? :)
ForumindlægNogle som havde rettelser til den, som ville kigge mine svar igennem? Eller som bare ville sende den til mig. :)
