Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 11561 til 11580 af 44201
-
sso
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive sso i engelsk. Jeg har valgt at skrive om skolseskylderier. Probelemet er bare at jeg skal finde en vinkel at skrive den fra. Altså en måde at afgrense temaet. -
Sorry for the Loss
ForumindlægHej Er der nogen herinde, der har været op til skriftlig engelsk på a-niveau, som kan huske opgaveformuleringen til teksten "Sorry for the Loss" - skrevet af Bridget Keehan. Hvilke 2 punkter var det, man bl.a. skulle fokusere på? Tak på forhånd -
skriflig fremstilling
ForumindlægNogen der kunne have mod på, at skimlæse min korte tekst om Henrik Pontoppidan, og evt. fejl i komma o.a. På forhånd tak. Teksten er her : Teksten er her : Henrik Pontoppidan er født d. 24. juli 1857 i Fredericia, men voksede op i Randers, hvor han i 1863 flyttede til, da hans fader fik embed... -
adgangskvotienter 2009
ForumindlægTror i at adgangskvotienten i henholdsvis Medicin og Tandlæge studiet vil stige eller falde? Tallene fra sidste år viser måske bare at det er blevet sværere at få en god karakter. Da det er et stort spring fra 4 til 7 og fra 7 til 10 Før i tiden kunne man nemt få 9 eller 10 -
Spykolog eller Læge - Hmm?
ForumindlægHejsa! Jeg har altid villet læse medicin og blive en god LÆGE - det har alle andre også forventet af mig... Grunden til at jeg har villet læse medicin er fordi, at jeg godt kan lide at hjælpe andre og vide at jeg på en eller anden måde har forandret deres liv (på en god måde).. Jeg har altid være... -
Fik 4 for en virkelig god SRP. Hvad gør man så? (eng. A. Mat. A)
ForumindlægHej alle, Jeg synes selv, og nogle af mine kammerater, at jeg har skrevet en virkelig god SRP, selvom jeg endte med at få 4. Nogle gange får jeg også 7 i spansk eller 7 i dansk opgaver, men det skyldes primært, at jeg en time før opgaven skal afleveres (i dansk) eller et kvarter før (i ... -
Positivt ved computerspil
ForumindlægHej Er er nogle der kan finde på noget positivt ved computerspil??, skal nemlig bruge det til min projektopgave.. På forhånd tak! -
Hjælp til SRP
ForumindlægHej alle sammen. Jeg står i den situation at jeg skal til at vælge fag og emne i forhold til SRP, da jeg går i 3.G på gymnasiet. Jeg har dog en ide omkring hvilket emne jeg vil fokusere på og hvilke fag jeg vil skrive i men er bare ikke sikker på om de spiller godt sammen. Jeg tænker at jeg i ... -
Rettelse af tekst
ForumindlægJeg har fået en opgave i fejlstøvsugeren for :) Tænkte lidt på, om der er nogen der gider tage et kig på det og se om der er nogle fejl :D (jeg har oversat det fra dansk til engelsk) min oversættelse: 1) That teacher, she had in the first two years, meant everything to her. 2) The... -
Rettelse
ForumindlægJeg har skrevet en meget lille tekst på engelsk. Den skulle skrives i nutid og jeg er lidt usikker på, om det er helt rigtigt og om der er nogle små fejl. Der vel ikke lige et sprogligt geni, som vil tjekke den igennem :-) (teksten står her under). It was a normal typical day in the villa... -
Hjæælp nogen der vil rette min stil?
ForumindlægHeej nogen der gider at rette min stil ? er nemlig ret dårlig til engelsk :) : Walter Elias Disney Walter Elias Disney also named Walt Disney was born on 5th December 1901 in Chicago. He studied at Kansas City and Chicago Art Institute. Charlie Chaplin Walt Disney was very impressed. Since he ... -
Sprogrejse USA
ForumindlægHej. Nogen som har erfaring med sprogrejse (engelsk)? Har læst man kan tage til new york og lærer engelsk, nogen som ved hvad det koster? Kunne godt tænke mig et år i udlandet og lærer engelsk. -
Romaner
ForumindlægHej, Kan I anbefale en god bog på engelsk? Genren skal helst være fantasi, virkelighedsverden, drama. -
Hg-test
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har fået brevet om at i starten af året på hg skal man til noget test i dansk(skrevtlig) og engelsk( skrevtlig+mundtlig) på 60 minutter..Ved nogen af jer hvad testen går ud på? tak på forhånd -
OPTAGELSEPRØVE STX 2017 hjælp
ForumindlægHEJ jeg skal til optagelseprøve på tirsdag, der står i det brev jeg fik udleveret fra skolen at jeg skal op i Dansk, Engelsk, Matematik - tysk/fysikkemi prøven er elektronisk, vil høre om der nogle der ved hvordan det forgår og nogle gode råd med på vejen -
Oversættelse
ForumindlægHej Hvordan vil man oversætte det til engelsk? Blechingberg blev ført til Danmark og stillet for retten, tiltaltfor overtrædelse af straffelovens § 107, stk. 1, jfr. § 152, og § 108, stk. 1. Det er det som er understreget som jeg ikke kan finde ud af. På forhånd tak. -
Rette ?
ForumindlægNogle der vil rette min engelsk stil .. Her er den ; På dansk ; Den dag hvor Fatima’s tante havde sagt til Fatima’s far Atila, at hun havde set Fatima med en dreng i byen, har hun haft mange hårde dage. Hendes far og tante bliver ved med at sige til Fatima at hun skulle mødes med Ali’s dreng.... -
Lille rettelse af oversættelse
ForumindlægNogen der vil rette den oversættelse, hvor dansk er den orginale version. Dansk: Dansk: Under 2. verdenskrig skulle Churchill møde Hitler og Mussolini til te ved en berømt karpedam (carp pool) i Paris. Churchill skal have spurgt Hitler, om han turde vædde (bet) [om], hvem [der] ville vinde krige... -
sprogproblemer!!!!
ForumindlægHEY.. jeg går på gymnasium.. 2. g.. jeg har været meget flittig siden jeg starte på gym. har altid lavet lektier.. osv.. men jeg har det bare sådan.. jeg det jeg siger er forkert.., men jeg tænker rigtigt.. men kommer aldrig frem med min mening..jeg kan ikke sige, det jeg tænker.. altsååå.... je... -
Hvad gør i?
ForumindlægHej Jeg er igang med min synopsis, og jeg vil bare lige høre jer ad, om i er "færdige" med opgaven før i skriver synopsisen, eller skriver i bare nogle del-konklutioner, som i regner med at gå mere i dybden med inden eksamen?
