Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 11661 til 11680 af 63055
-
Snyd i eksamen
ForumindlægHej alle sammen Lidt af et vildt spørgsmål, vil ens skole stadigvæk tjekke ens søgehistorik selvom der ikke er noget mistanke om snyd til eksamen? Ved godt at de kan, men vil de stadig hvis der virkeligt ikke er noget mistanke? Kan godt forestille mig at det tager lang tid at tjekke igennem søge... -
hurtig hjælp inden eksamen
ForumindlægHej jeg er igang med at øve mig op til eksamen og kan ikke finde ud af at løse følgende opgave. nogen der kan hjælpe? -
en kort handling af bogen terror på hjernen
Forumindlægjeg har brug for hjælp til en kort handling af bogen terror på hjernen -
hvordan fungere solcellen?
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til fælles fagligt forløb til eksamen. Jeg skal forklare hvordan en solcelle fungere, og kan uanset hvor mange gange jeg læser det ikke forstå det. Det er det med hvad der sker inde i solcellen med et p-lag, absorptionslag og n-lag. Hvis der er nogen der ved noget om det ... -
Sand pendul
ForumindlægHej vi går i 2.g og skal nu til at skrive SRO i sandpenduler. Er der nogen der har nogle gode kilder eller kan forklare lidt om emnet. Vi har kigget lidt på lissajous kurver, men kan ikke lige se hvordan vi bruge det i forhold til vores emne. -
den kroniske uskyld
Forumindlæger der en anden der har skrevet en dansk opgave om den kroniske uskyld af Klaus Rifbjerg her? -
Trigonometriske funktioner
ForumindlægHej alle Jeg skal redegøre for følgende funktioner f(x)=sin(x) g(x)=cos(x) h(x)=tan(x) Derudover, hvad kan de bruges til? -
Tysk "Det går op for ham at...."
ForumindlægHej. Jeg sidder og skriver tysk stil, men kan ikke helt finde ud af hvordan sætningen "Det går op for ham at..." skal lyde på tysk... Er der nogen herinde som ved det eller kan hjælpe mig med at undersøge det? Tusind tak for din tid. - En forvirret 15 årig -
Termins prøve imorgen i matematik
ForumindlægHej Jeg går i 8.klasse og imorgen har termins prøve i matematik. kan i svare mig om hvad man sådan skal kunne? til en termins prøve fsa i matematik -
Hjælp!!
ForumindlægNogen Som kan hjælpe med denne her? for er virkelig i tvivl, med hvordan den skal laves. ??? -
Fuldstændig løsning
ForumindlægJeg kan ikke rigtig finde ud af det der med fuldstændige løsning, jeg skal have redegjort det -
HURTIGT Produktidéer til projekt!
ForumindlægHej!?? Mig og min ven skal skrive projekt om feminisme, og vi mangler så meget en god produkt ide??. Vi er åbne for ALLE bud! Tak på forhånd. -
Hoppe konstanten redegørelse
ForumindlægJeg skal lave en journal i fysik omkring hoppekonstanten. Her skal jeg gøre rede for hvad hoppekonstanten er samt nyttevirkningen og galileos faldlov. Nogle der kan hjælpe lidt? -
Huen på gym
ForumindlægDet bliver måske et mærekligt indlæg det her men jeg bliver sq nødt til at komme ud med det til jer som måske godt kan give mig nogle råd. Det drejer sig om huen på stx som er næsten lige rundt om hjørnet her. Jeg er så nervøs for ikke at bestå min stx eksamen. Det betyder jo så meget for enhver ... -
Forslag til Studieretningsopgaven
ForumindlægHeej.. Nu er der jo ikke længe til at vi skal vælge fag og emne for vores Studieretningsopgave i 3.g.. Og jeg er fuldstændig tom for ideer. Mine studieretningsfag er Matematik A, Kemi A og fysik B.. Jeg må kun kombinere med enten dansk eller historie..Og jeg skal skrive i enten kemi eller matemat... -
AT - emne: Hindenburg-ulykken
ForumindlægHej . Jeg tror jeg vil vælge Hindenburg-ulykken som mit emne i fagene Historie og fysik Hvad synes i om dette emne , og hvilke problemstillinger synes i kunne være væsentlige at tage op , og forslag til evt. forsøg man kunne lave i fysik :) Mvh. Dinesan -
Kan dette passe?
ForumindlægKan følgende passe? :) f(x)=3x^2-12x+9 a=3 b=-12 c=9 d=(-12)-4*3*9 d=(-144)-108 d=-252 Kan det virkelig passe at bliver det resultat? :) -
Skriv følgende tal med eksponentiel notation
Forumindlægb=0,000034=3,4*10-6 - resultatet skulle åbenbart være -5 men der er jo 6 decimaler? e=0,0123*0,00145=0,000017835=1,7835*10-9 - resultatet skulle åbenbart være -5 men der er jo 9 decimaler? -
lidt tekst rettes til tak :)
Forumindlæghej... gider i lige kigge den her igennem for forskellige fejl. tak :) I keep thinking about what some of the children said about the robot. They felt sorry for it because there was not anybody who talked to it. Here comes the question. Do robots have feelings? If so, should we really feel sorry... -
jeg har virkelig brug for hjælp
Forumindlæg3) om funktionen f(x) = bax oplyses, at f(0)=7, og at funktions værdien f(x) tredobles, nr x øges med ?x=9. Bestem tallene a og b
