Projektopgaven (9. kl.)

HURTIGT Produktidéer til projekt!

10. januar 2020 af CBBC

Hej!?? 

Mig og min ven skal skrive projekt om feminisme, og vi mangler så meget en god produkt ide??.

Vi er åbne for ALLE bud!

Tak på forhånd.


Brugbart svar (0)

Svar #1
10. januar 2020 af Moderatoren

Kig på jeres problemformulering – I skal lave et eller andet, som hænger sammen med den.


Svar #2
11. januar 2020 af CBBC

Vores problemfromulering: 

Med fokus på, om ligestillingen er fuldt implementeret i dagens Danmark, ønsker vi at belyse den historiske udvikling, samt drage paralleller til andre dele af verden

<3


Brugbart svar (1)

Svar #3
11. januar 2020 af thelma333 (Slettet)

i kan lave en historisk tidslinie med nogle flotte billeder / tegninger - i kan lave det som en planche eller som en hjemmeside

https://www.kristeligt-dagblad.dk/ligestilling-og-k%C3%B8n/tidslinje-ligestilling-fra-1683-til-i-dag

https://www.google.dk/search?q=historisk+tidslinje&client=safari&channel=ipad_bm&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjE24nQr_vmAhVFYVAKHYDMDuIQ_AUoAXoECA4QAQ&biw=1024&bih=666

Svar #4
11. januar 2020 af CBBC

Tak! Det kunne helt sikkert være et godt produkt. Bare fyr videre med idéer.


Brugbart svar (0)

Svar #5
17. januar 2020 af Snib

Jeg havde om samme emne i 9. klasse. Som mit produkt lavede jeg en skulptur af en kvinde, med en lille lyspære i maven der symboliserede liv - derudover brugte jeg forskellige delelementer til at vise de forskellige måder kvinden bliver set og hvordan hun gerne vil ses. Derudover lavede jeg en film, klippet i programmet "Final cut pro" om diverse stærker kvinder, Jeanne d'Arc, min mormor, kvindelige kunstnere etc. Mest bare billeder og klip med underlægningsmusik. Jeg fik 12.

I kunne også se lidt på de såkaldte moderne "hekse" - Kig evt. Lisa Lester og hendes bog "witch".


Skriv et svar til: HURTIGT Produktidéer til projekt!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.