Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 11741 til 11760 af 44201
-
Direkte/indirekte tale
ForumindlægHvad er forskellen på direkte og indirekte tale? Der står intet om det i min grammatikbog. Er der evt. nogen der kan give et eksempel? :) På forhånd tak! -
Eksponentielfunktion
ForumindlægGodmorgenNogen som kan bevise hvordan man finder forskriften for en eksponentiel funktion når man kender to punkter på grafen?Og meget gerne komme med et lille nemt eksempel (:på forhånd tak! -
Odontologi
ForumindlægHejsa Er der nogen der har søgt odontologi gennem kvote 2 og har skrevet en motiveret ansøgning dertil? I så fald - er der nogen som ligger inde med et eksempel på en? -
Reaktionsskema
ForumindlægEr der nogen, der kan fortælle mig punkt for punkt, hvordan man helt præcis kan opstille en reaktionsskema med et eksempel evt? -
Injektiv funktion
ForumindlægHjææælp. Hvordan finder maan ud af om en funktion er injektiv? og hvordan kan man vise at dette eksempel; f(x) = 1/3x -2 er en injektiv funktion.? -
faktoriser
ForumindlægEr der en som kan vise mig hvordan dette udtryk faktoriseres. Skal bare have et godt eksempel, så jeg kan lærer det. Tak på forhånd. x^2 + y^2 + 2xy -
Eksamen..
ForumindlægHej! På torsdag skal jeg op til skriftlig engelsk. Jeg har svært ved skriftlig engelsk og især er jeg nervøs for læseprøven! Nogen tips og tricks til hvordan jeg klarer mig? :-( -
HJÆLP - kan jeg komme ind?
ForumindlægHej!! Mangler lige et hurtigt svar! Nogle der ved hvis man gerne vil tage en uddannesle på Kbh's Universitet og der kræves at ex. Engelsk B er bestået.. Jeg har engelsk på A men har fået 10 i årskarakter mundt. , 7 i års karakter skr. , men 00 i eksamen skriflig?? har det betydning?? Er eng... -
2g og elendig til sprog
ForumindlægHej, har brug for lidt hastigt hjælp. Jeg går i 2g og er elendig til engelsk/tysk ordstilling og kongruens. Jeg er tosproget, dette kan muligvis have en hvis effekt, samtidigt med at jeg fra naturens side ikke er så dygtig til ordstilling. På den privatskole jeg gik i mine folkeskole-år, fik j... -
snøft snøft....
ForumindlægHey allesammen. Så gik det lige galt igen for mig mht. det skriftlige engelsk. (Eller mit engelk generelt!) Det er på et tilstrækkeligt LAVT NIVEAU, og jeg ønsker VIRKELIG at gøre noget ved det. Jeg prøver, men resultatet blev et 7-tal (nye-skala) for min lærer mener, jeg stresser mig selv osv, m... -
Distributiv lov osv.
ForumindlægHej, Jeg kender til de forskellige love. Men jeg ved egentlig ikke hvad det betyder, hvis loven fx er 1. Distributiv eksempel på lov: k(A+B)=kA+KB 2. Kommutativ eksempel på lov: A+B = B+A 3. Associativ eksempel på lov: (A+B)+C=A+(B+C) Altså jeg ved hvad lovene betyder i praksis og jeg ved hvo... -
Karakter tæller kun 0,75?
ForumindlægHvad er det for noget pis? Hvis man kun har været oppe i en eksamen i den pågældende, burde den så ikke tælle 1,5? Det "gavner" jo mere dem mere lave karakterer, end dem med høje. -
International virksomhedskommunikation-Jobmuligheder?
ForumindlægJeg overvejer at læse international virksomhedskommunikation i engelsk på AU næste år, men har hørt at detr er meget svært at få job som færdiguddannet, hvis man studerer det? Er det korrekt? Vil det være bedre at vælge marketing and management communication eller er der også høj arbejdsløshed so... -
Oversættelse af 1 sætninger?
ForumindlægHej hvordan vil jeres bud på oversættelse pp denne sætning g være: Hvis disse ord skal oversættes til engelsk forårsager det komplikationer. -
et 6 tal (02)
Forumindlæghvad skal jeg gør for at få et 6 tal til mundtlig engelsk på c niveau...( selvstuderende) -
computer program til at oversætte
ForumindlægHeej, er der nogen som kender et computer program, hvor man kan få en dansk tekst oversat til f.eks engelsk eller fransk? På forhånd tak! -
Hvordan siger man? HURTIG HJÆLP
ForumindlægHej Hvordan siger man "Hun krammede ham" på engelsK? -
Divorced, beheaded, survived
ForumindlægHej Allesammen er der nogle der vil rette mit engelsk essay? -
grammatik
ForumindlægNår man får af vide i sin opgave, at der var nogle sproglige problemer hvad menes det med det? -
Musik på Gymnasiet?
ForumindlægJeg er imod, at faget musik kan tages på højniveau i gymnasiet. Jeg mener, at musik er i samme kategori som idræt og billedkunst. Disse er obligatorisk og kan så også tages på mellemniveau - det samme burde gælde for musik - hvad er forskellen? Jeg bliver bare irriteret over at se, mine klassekam...
