Søgning på: samfundsfag aflevering. Resultater: 12061 til 12080 af 17400
-
Købsadfærd
ForumindlægHar fået et spørgsmål i en aflevering, jeg har lidt svært ved at gribe an, måske nogle kunne give mig noget inspiration til hvilken retning jeg skal hen ad? Spørgsmålet lyder følgende: Diskuter hvordan rejsebureauer kan påvirke købsadfærden hos familier, der booker deres ferie over internettet. -
Hjælp til at finde svagheder
ForumindlægHej, jeg er i færd med at skrive en engelsk aflevering og ville hører om der er en der ville læse den igennem (det er kun 1 side på engelsk) for, at fortælle mig, hvor jeg har mine svagheder som jeg kan rette inden jeg aflevere den. Jeg vil altså kunne lærer noget ud fra jeres rettelser og derved... -
Homogen tekst
ForumindlægHej studieportalen. Jeg ligger syg i dag - så tænker jeg vil bruge tiden dehjemme på at lave nogle afleveringer. Jeg er næsten blevet færdig med min engelsk essay, er der en sød sjæl, som vil evt. kigge det igennem efter fejl og kommentar? Det ville være en kæmpe hjælp. -
Opgave 7 - Aflæsning af f(x) og f'(x) vha. graf
ForumindlægHej Studieportalen Jeg har lavet opgave 7 i en aflevering, men er meget i tvivl om de forklaringer, jeg giver, er korrekte og giver mening? Er egentlig også i tvivl om, om de resultater, jeg har fundet frem til, er korrekte? Er der én, der vil kigge på det? :) Jeg har vedhæftet opgaven og min b... -
Rette min stil
ForumindlægHejsa Jeg har lavet en kort stil på tysk. Det er min første aflevering og fylder omkring 200 ord. Jeg har fokuseret rigtigt meget på gramatikken og slået alt op med hensyn til kasus, hvordan verber bøjes osv. Men er der nogle herinde, som vil se min stil igennem? Jeg kan eventuelt sende den over... -
"Der Verkäufer und der Elch"
ForumindlægNogen der ligger inde med en analyse og fortolkning af "Der Verkäufer und der Elch" I og med det er første gang jeg skal lave en analyse og en fortolkning af en tyskstekst, er jeg ikke klar over hvad jeg skal berøre. Så det ville derfor være dejligt, hvis nogle lå inde med en gammel af... -
Optimering
ForumindlægHalløj Jeg er simpelthen på så bar bund med denne opgave i min matematik aflevering. Jeg har prøvet mig frem med 1000 ting, men intet af det giver mening. Er der så måske en venlig sjæl som vil forklare mig hvad søvsen jeg skal gøre, for forstår absolut hat... OBS: det omhandler både opgave a ... -
Reducering af svær brøker
ForumindlægHej Jeg har lige fået en aflevering for med nogle svære reduceringstykker, og jeg kan kun finde ud af det, hvis de er meget enklere end disse. Jeg håber virkelig, at der er nogle af jer, der er bedre til det end mig! Jeg har vedhæftet et billede af stykkerne, da jeg synes det er mere overskueli... -
Omdrejningslegeme
ForumindlægGod aften, jeg sidder med denne her opgave og ved slet ikke hvor jeg skal starte, den er til min aflevering i næste uge og synes bare ikke at jeg har nogen idé om hvordan den skal løses. Bare det mindste hjælp ville gavne, selv bare tips eller idéer, eller løsningsforslag til bare én opgave. P... -
ligning
ForumindlægHej jeg har en matematik aflevering for:) jeg kan ikke få denne ligning til at give det rigtigte resultat 3(x+4)=-2(x+1) jeg får det til: 3x-12=-2-2 3x-12+12=-2-2+12 3x=-2x+10 3x-2x=2x-2x+10 1x/10 -
Hjælp til tegnsætning
ForumindlægHej Jeg har lige fået en aflevering tilbage, hvor min lærer har kommenteret at kommaet i denne sætning:" All things considered, the short story efficiently comes through with the main purpose of the story." skal erstattes med et semikolon. Er der nogle der kan forklare hvorfor? Tak... -
f(3)=8
ForumindlægVi har fået et spørgsmål i en aflevering der lyder sådan her: En lineær funktion har hældningskoefficienten 2,5 og det oplyses at f(3)=8. Beregn forskriften for den lineær funktion. Nogen der vil forklare mig hvor jeg skal starte og hvordan jeg eventuelt kan løse opgaven? På forhånd tak :) -
Oversættelse(HJÆLP)
ForumindlægJeg går i 2.g, men jeg har fået en aflevering for der er beregnet til 3.g, så jeg er helt lost, jeg har lavet den, men jeg er virkelig i tvivl om især gramatik og ordstilling, så jeg ville hører om der ikke var en der var så sød at kigge det vedhæftede dokument igennem og rette det? Det drejer s... -
Matematik Eksamen 2011 idag
ForumindlægHej alle. Jeg var til matematik B eksamen idag, på GSK rre var jeg ude for den klassiske; computeren gik ned og alle data var tabt en time før aflevering. Derfor vil det betyde rigtig meget, hvis nogen ville oploade deres svar - så jeg kan se om jeg er helt galt på den ! Mange hilsner -
Grafer..
ForumindlægHej, jeg er lige begyndt på Hf-Kursus i sidste uge, jeg har allerede nu fået en aflevering for, men har rigtig svært ved at huske, hvordan det var jeg skulle find en forskrift for en funktion. Kunne jeg få hjælp til denne opgave, bliver jeg da rimelig glad! Tak (-: Angiv forskriften for en fu... -
Uni piger søger hjælp til epidemiologi og biostatestik på mandag kl 10-14
ForumindlægHej :) Vi er nogle uni piger som søger en privatlærer til at hjælpe os med nogle afleveringer i epidemiologi og biostatestik. Vi søger en enkeltdag på mandag D.11/1 kl 10-14. Skriv hvis du har interesse med at hjælpe enten via zoom eller fysisk tilstede. økonomi kan snakkes om. Mvh unipigerne -
Present - Presently?
ForumindlægHey alle. Nu sidder jeg med en aflevering, og skal rette fejlene i nogle sætninger, og der er kun én i hver. Sidder fast i en, der lyder på "They were all present at the party except Georges brother". og det handler generelt om at der i et eller andet ord skal -ly på. så jeg tænker på ... -
Andengradspolynomium
ForumindlægHej. Jeg har et problem med en opgave i en aflevering til imorgen. Håber i kan hjælpe. Figuren viser grafen for funktionen f(x) = ax2 +bx +c Bestem ud fra grafen fortegnet for hvert af tallene a, b , c og d, hvor d er diskriminanten. Grafen er vedhæftet A kan jeg godt se er positiv. Men de andre... -
Opgaveark 8, 9 og 14
ForumindlægHeej :) Sidder med afleveringer til halsen, én af dem er ''opgaveark til orbit C''. I den anledning vil jeg forhøre mig, om der er nogen, der har en færdig udgave liggende, eller om den kan findes på studienet.dk. Det drejer sig om Opgaveark 8, 9 og 14 orbit C :)På forhånd tak! -
Funktion
Forumindlægsidder med en afleveringen og er gået ret meget i stå ved opgaven: en funktion F er bestemt ved f(x)=x^3+x2+8 bestem f ' (1) og bestem en ligningen for tangenten til grafen for f i punktet (1,f(1)) er fuldstændig lost.. nogle der kan hjælpe?
