Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 12441 til 12460 af 22496
-
HJÆLP! RET STIL !
ForumindlægHej, her er min stil som hedder: mellem midnat og morgen. Kravene er at miljøet skal beskrives, og der er et billed af Nørrebrogade, så historien skal passe til billedet. På en måde skal den skrives som en artikel. I må gerne rette, og give kritik og fortælle hvor meget i tror jeg kan få. MEN JE... -
Tysk rettelse af oversættelse hjæælp:(
ForumindlægNogen der gider rette det? Er ikke vlidt dårlig til tysk, men det var en svært tekst, så håber nogen vil hjælpe. Desværre har jeg ikke lige den danske tekst:( Stasi Der politische bedeutsame Fortschritt in die 70’erne – Entspannung, Normalisierung von dem Verhältnis zwischen DDR und... -
Kan jeg måske få - 3?
ForumindlægTil skriftlig engelsk eksamen skulle man maks skrive 500 ord, ved en stil. Det havde jeg desværre overset, ok kom til at skrive 700 ord. Jeg synes selv at teksten er skrevet meget godt, og er fejl fri. Men kan jeg risikerer, at jeg får -3 fordi jeg havde skrevet 200 ord for meget?? Men tjekker c... -
ændre verber til navneord
ForumindlægHej Jeg har disse ord, som skal ændre fra verber til navneord. Nogle som kan hjæpe/forælle hvordan jeg skal gøre? Seek Occupy Fill Oppress Civilize Understand Believe Protect God weekend -
Terminsprøve i engelsk
ForumindlægJeg har været til terminsprøve i engelsk. Er der nogen, der har lyst til at læse min opgave og eventuelt give et bud på en karakter? -
Dansk stil eksamen
ForumindlægHej allesammen! Jeg har lige været til dansk prøve eksamen 9.klasse, og jeg valgte en novelle hvor overskriften og temaet skulle være "at vaske sine hænder" som er et fast udtryk. Men jeg var ikke sikker på hvad det betød, er det ramt helt ved siden af, at det er noget forkert man ... -
Das leben der anderen sammenligning af lejligeder
ForumindlægHej, jeg ville hører om der var nogle der kunne hjælpe mig med det her. Jeg skulle fokuser på verbernes bøjning. Ved ikke om jeg er helt ved siden af med dem. ? Das Leben der anderen Vergleich von den Wohnungen In der Wohnung von Wiesler ist klein, habe nicht viele Ding. Das ist rein und keine ... -
er engelsk svært på gym.?
Forumindlægja er det ? -
dansk Rapportage
ForumindlægEr der nogen der kan rette min stil bl.a. komma, punktum og stavefejl: sommerferien var over, skolen var gået i gang. og det myldret med elever på HTX Frederiksberg. Alle 1.g'erne skulle på en hyggelig hyttetur, for at lære hinanden at kende. Den 20 Aug. skulle 1.D på hyttetur. TUREN TIL N... -
basal spørgsmål
Forumindlæghar lige et par spørgsmål til tysk.. - hvordan ved man om et ord er regelmæssig el. uregelmæssig på tysk? - er det korrekt forstået, at hvis et ord er uregelmæssig skal det bøjes stærkt (dvs. man bruger der,die,das osv) og hvis ordet er regelmæssig skal det bøjes svagt (dvs. man bøjer det efter ... -
Hvordan man laver en god english stil
ForumindlægHvordan laver jeg en god english stil til 10 tal. Hvad er der, som skal inholde i stilen, er der noget bestemt? Please hjælp mig. -
Spansk A....
ForumindlægHej Jeg har spansk på A niveau på STX. Går lige pt. i 2.g og er glad for det, men.... Mit spansk er ikke så godt, dels pga min lærer, men også min egen bekostning. Jeg hader når jeg skal have spansk fordi jeg er så dårlig til at lære nye sprog! Jeg frygter virkelig eksamen, især den mundtl... -
HTX Mat/it
ForumindlægHej allesammen jeg skal starte på htx efter sommeren hvad synes i om mat / it linjen dem er har taget den før tak på forhånd. -
Latin - Akkusativ
ForumindlægHvis man skal oversætte en sætning fra dansk til latin, hvordan ved man så, om det er akkusativ i 1. 2. eller 3. person? Eksempel: De vil læse en bog om Julius Caesar Vil "en bog" stå i 1. 2. eller 3. person og hvorfor? -
Differentialligninger
ForumindlægEr det udregnet rigtigt? -
hjælp til formulering
ForumindlægHej :) Jeg har et stort problem med at formulere tingene mundltligt, det har skapt et meget stort problem med mit snit og mine mundtlige karakter. Lige nu går jeg i 1.g og har været oppe i to mundtlige prøver, og dumpede desværre begge to, da jeg virkelig har et problem med at formulere tingene.... -
Gymnasiale uddanneler for de mange eller færre?
ForumindlægHej SP Hvad synes i?. Skal de gymnasiale uddannelser være for de mange eller få/færre? Jeg synes personligt det burde være for de mange. Jeg har endda en lille historie, som bevidner hvorfor. Da jeg gik i folkeskolen, var det eneste jeg gik op i: Venner, fritidsinteresser og hvordan jeg beds... -
Spansk oversættelse
ForumindlægHej alle.Jeg har en spansk oversættelse, som jeg skal ha' lavet, men jeg er lidt usikker på sproget- grammatisk.Så ville høre om der er nogle, som gider at rette den for kongurens, stavefejl osv.Den danske version:Videon handler om en ung spanier, som er blevet forelsket i en dansk pige. Han ... -
Komplekse Tal, Andengradsligning med kendte løsning find koefficienter...
ForumindlægHej,jeg skriver i øjeblikket en større skriftlig opgave, jeg har som delopgave blevet bedt om at løse følgende opgave, men jeg synes ikke at kunne finde frem til noget sensibelt.Derfor tænkte jeg om ikke at nogle herinde fra, måske kunne give én hånd? Jeg ville virkelig være taknemmelig.Informati... -
blærerøvs-sætninger..... Jo tak!!
ForumindlægG´dav.... da det snart er terminsprøve-tid, og denne for uden al tvivl en stor indflydelse på årskarakteren, ville jeg høre om der var nogle tysk-hjerner de rkunne give mig nogle rigtig fede tyske sætninger som man kan smide ind i en tysk prøve/eksamen... det ville være rart, så ville der være mu...
