Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 13101 til 13120 af 25374
-
Transeksuel - læge, biologi osv.
ForumindlægRadio24syv omtalte et dilemma vedr. transkønnet d. 10 Januar 2019 som kan høres her. Nu kan jeg ikke lade vær med at tænke.... Da jeg gik i folkeskole og havde biologi. Vi lærte om XY kromosomer var det som manden har og XX kromosomer var kvindens. Vi lærte også at det mandlige kønshormon tester... -
Ej hvor jeg dog hader engelsk!! - til imorgen - plz
ForumindlægHey med jer allesammen!! engelsk er ikk lige en af mine stærkeste sidder og derfor står jeg på knæ og spørge om noget hjælp.. plz.. her er noget som jeg har prøvet mig frem.. håber i har lysten... på forhånd mange tak!! Engelsk :The short story is about a young beautiful princess. She liked play ... -
mit CV er det fint til lærervikar
Forumindlæghej Se mit cv til lærervikar jeg ønsker mellemtrinet altså 4. 5. 6. klasser CV Rixer Dan Knudsen Profil: Født: 22. Februar 1985 Adresse: knudsvej 2 By: 6000 Kolding Telefon: XXXXXX Mobilnummer: XXXXXX E-mail: [email protected]om Civilstatus: hjemmeboende Resumé: Jeg er HF student på Kolding G... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHej :) Håber der er en, der har tid/lyst til at rette min oversættelse. Den er lidt lang, men det ville være en stor hjælp. Dansk tekst: På besøg i det gamle land Her følger fjerde brev fra vor udsendte medarbejder i Skotland. Han deltager i en tur, der er arrangeret af Det nationale skotske t... -
Bessermachen
ForumindlægHej Studieportalen, sidder her med min tyske oversættelse af et resume af sangen Letze Aufsfahrt af Pur. Hvis der er nogen der eventuelt kunne skrive deres mening, rette efter fejl eller blot kigge på den ville det være til god hjælp. Danske tekst til oversættelse: Sangen Letzte Ausfahrt af Pur... -
Oversættelse
ForumindlægHej Er der fejl i min oversættelse fra DANSK TIL ENGELSK? På besøg i det gamle land Her følger fjerde brev fra vor udsendte medarbejder i Skotland. Han deltager i en tur, der er arrangeret af Det nationale skotske turistbureau for skotsk-amerikanere. I dag kører vi gennem det skotske højland,... -
Hjælp til rettelse
ForumindlægHey :) Tænkte på om der var en venlig sjæl der gad at kigge det her igennem? Ville virkelig været lækkert. Det er en lille fransk rapport om Jeanne D'Arc:1 IntroductionDans cette tâche je veux reconte de Jeanne D’arc, sur l’anglais également appelé Joan of Arc. Je veux reconte sur sa vie et s... -
Optagelsesprøve til Journalisthøjskolen.
ForumindlægJeg står og skal til optagelsesprøven til journalisthøjskolen d. 2 maj, og jeg tænkte, at jeg lige ville høre, om der er nogen, der har været op til prøven før, eller om der er andre, der også skal op til den i år? I så fald ville jeg gerne vide, hvordan man bedst forbereder sig, samt, hvordan de... -
økonomi uddannelsen
ForumindlægSkal man være meget god til matematik for at læse økonomi på universitetet? hvor meget matematik er der i undervisningen på uddannelsen? -
Test Nationen
ForumindlægHej,Som mange af jer nok ved, sendte TV2 i går programmet "Test Nationen". Jeg fik ikke selv set programmet, men det er nu også ligegyldigt, for det, jeg er interesseret i, er, om testen på tv2.dk overhovedet er valid.Derfor kunne det være skægt, hvis nogle mennesker kunne ledsage deres... -
Mål for snit?
ForumindlægMåske et mærkeligt spørgsmål, men ikke desto mindre et spørgsmål om noget, som jeg har indtryk af, at mange gør sig tanker om:Hvilket gennemsnit er det dit mål at få ? -
nægte mig reparation
Forumindlæghvad er det for en lov! Telenor nægter at lave min iphone 4 fordi "den har lidt overlast". den blev købt for knap 7 måneder siden til ca. 6000 efter abb. :( og jeg er en fattig studerende på su. de kan de sgu ikke være bekendt.. sidste ting jeg køber derfra! -
stofskifte........ Hjælp!!!!
Forumindlæger der nogen der ved hvor jeg kan finde noget om stofskifte på nettet? jeg ska skrive teori over menneskets stofskifte i hvile og arbejde. j ved ikke hvad stofskifte er men jeg ska skrive om det i min rapport, er der nogen som kan hjælpe vil jeg være utrolig taknemmelig, please!!! -
Hvor kan jeg finde noget om sagaer
ForumindlægHej hej jeg skal finde noget om sagaer og jeg tænker på en bestemt saga, nemlig Valdemar og Tove. Er der nogen der tilfældigvis har lavet en analyse af den, eller kender en adresse hvor man kan finde noget om sagaen/sagaer, vil jeg blive glad. Tak for det! -
Algebra
ForumindlægI en opgave gives mængden af talpar M = {(x, y)| x, y tilhører Q og (x, y) ≠ (0,0)}I M er kompositionen * fastlagt ved (a, b) * ( c, d) = (ac+2bd, ad+bc)Opgaven går ud på at vise at (M,*) er en kommutativ gruppe, så jeg vil starte med at vise at M overho-vedet er stabil overfor *. Det er... -
matematik eksamen
ForumindlægHej!Jeg vil spørge om der er nogen, som vil give mig gode råd til matematik mundtlig eksamen, hvad skal man start med at sige f.eks. hvis man kommer op i funktion eller eksponentiel udvikling osv.Vil du give mig nogle eksampler (spørgsmål og svar) for forskellige emner.Jeg håber at I forstår hvad... -
Et skub ad vejen
ForumindlægHejsa :-)Er der please ik' nogen, der evil hjælpe mig med denne bio opgave..?http://www.kennmadsen.dk/images/Biologi/Bioopgaver/1996/Opgave%201%20Blødere.docJeg har lidt svært ved genetik, så jeg er fuld i gang med at læse på det og prøver samtidig at løse denne opgave... -ville være rart med... -
Boerkrigen 1899-1902
ForumindlægHey...Nogen der evt. ligger inde med noget information om krigen? På dansk? Jeg har søgt på nettet, men indtil videre har jeg kun fundet information på engelsk.På forhånd tak... -
Pierre....?
ForumindlægHey Pierre...og tak for hjælpen? har du mulighed for at bruge 5 min ekstra på resten af min stil (den er kort)? -
Den sjove :)
ForumindlægHar blot en lille gåde, til dem, som har lyst til lidt "ekstra" matematik.. :) Moren er 21 år ældre end barnet. om 6 år vil moren være 5 gange så gammel som barnet, Men HVOR er faren?
