Søgning på: religion noter etik. Resultater: 13441 til 13460 af 19479
-
Ellære
ForumindlægFyrer lige et par spørgsmål af :) Hvad forstår man ved karakteristikken for en komponent? Hvordan ser karakteristikken ud for en glødepære? – For en diode? - Jeg tænker at karakteristikken for en glødepære må være at dens resistans ikke er ens, men ændrer sig med temperaturen, men bliver ... -
Liter..
ForumindlægHej har brug for hjælp til denne opgave En vandbeholder rummer 2000 L vand. De mennesker som anvender beholderen som nødlager bruger ca. 150L om dagen. A) Hvor meget vand er der tilbage i beholderen efter 6 dage? B) Indfør passende variable og opstil en model, som viser hvor meget vand der til... -
Ikke tilfreds med SRP karakter
ForumindlægHej Jeg har i dag fået min karakter for min SRP, et 4'tal, og jeg er en del skuffet, da jeg har lagt en masse arbejde i det. Jeg har tænkt mig at snakke med min virksomhedsøkonomi lærer og afsætninglærer, da det er de 2 fag jeg har valgt. Håber på at kunne få en kommentar eller 2 fra dem. ... -
Oversættelse
ForumindlægHej er den nogen, der er så sød og oversætte følgende uddrag til engelsk?Stadig flere unge i de rige lande dyrker livsfarlige, vilde sportsgrene. Måske skyldes det, at disse "lege" nu er blevet etableret, kommercialiseret og stærkt omtalt i medierne. Men ekstremsport kan også være de un... -
Joule og Watt
ForumindlægHvis jeg dividerer J med W hvilken enhed kommer det så ud i? -
dansk- hjælp
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med dette, og måske henvise mig til nogle opgaver eller hjemmesider, for jeg har ikke kunne finde noget. Men jeg skal finde ud af: Hvordan er opfattelsen af kvinden, kærligheden og ægteskabet i perioden 1800 - 1870 og har vi stadig dele af denne opfattelse idag -
::: Kemi opgave? :::
ForumindlægHejsa alle sammen!Ok har virkelig brug for hjælp til denne opgave... kan simpelthen ikke finde ud af den...Forbrændingen af hydrogen til vanddamp:2H2(g) + O2(g) --> 2H2O(g)Beregn varmeafvigelsen ved forbrænding af 10,0g hydrogenplease help me...På forhånd tak! -
Lyn Hurtig rettelse af fremlæggelse om vandpibe...
ForumindlægNogen der lige hurtigt gider at tage et kig på min engelsk fremlæggelse om vandpibe? Skriv hvis du er intresseret, og så sender jeg den til dig.. (: -
Eksamen i Kemi
ForumindlægHej jeg skal til 1.g kemi eksamen. Mit spørgsål er så: Er man fulstændig fucked hvis man ikke har nogle journaløvelser ? Hvor lang forberedelsestid har man? -
FYSIK HJÆLP!!!!!!
ForumindlægHej alle søde mennesker der ude :) skal oppe i prøve i fysik på tirsdag... jeg går i 9 klasse.. ved ikke hvad jeg skal øve mig på??? Håber virkelig i kan hjælpe mig? har virkelig brug for hjælp -
Tidsramme Iliaden?
ForumindlægEr der nogen som ved, hvornår Iliaden er fra. Homer var godt nok fra førlitterær tid, men ved nedskrivningen af Iliaden, hvilket tidsperiode befandt vi os så i?På forhånd tak -
Er der nogen der har tid til at hjælpe mig med at kigge min oversættelse igennem for fejl??.. Den skal afleveres immorgen.. Bitte.. :-(
ForumindlægLille Peter glædede sig til sin fødselsdag, som også blev en dejlig dag. Hans forældre havde købt en ny cykel til ham. Om aftenen kom hans bedsteforældre på besøg, og hans bedstefar tog en 100krseddel op af lommen og lagde den på bordet. Da jeg trådte ind i hendes værelse, så hun på sit ur, og de... -
Vinkelberegning
ForumindlægJeg sidder med en opgave, hvor jeg har regnet mig frem til alle tre sider: a: 5 b: 3 c: 4 Trekanten er retvinklet (Vinkel C = 90grader) Hvordan beregner jeg de to andre vinkler?? -
Spansk borgerkrig
ForumindlægHej, jeg skal fremlægge om den spanske borgerkrig og har fået et underemne der hedder "stormagternes indflydelse". Jeg skal beskæftige mig med Frankrig og England. Så jeg håbede på at der var nogle der kunne hjælpe mig med hvad deres rolle i krigen var og hvorfor de deltog. I må meget g... -
Whose life is it anyway
ForumindlægEr det nogen der har notater eller skrevet en opgav eom denne bog?HJÆLPKnus Milla1986 -
HJÆLP! jeg skal til terminsprøve i engelsk i morgen
ForumindlægJeg skal til terminsprøve i engelsk i morgen. jeg ved overhovedet ikke hvordan jeg skal forberede mig, men jeg ved at det er fsa engelsk 2008 jeg skal op i. Kan nogen fortælle mig hvad det er? -
Afsluttende handling fransk
ForumindlægMon frère et moi jouions à la balle pendant que mes parents ont préparaient le repas. Det er jo en afsluttet handling, men det er samtidig også beskrivende. Vi spillede, vi forberedte. Skal man bruge passé composé eller l'imparfait i denne sætning? -
Tjek for biord
ForumindlægHej!Jeg ville blive superglad hvis I gad at tjekke om de ord jeg har markeret med store bogstaver er småadverbier og om de står rigtigt. Hvis I ser andre fejl der skurrer i jeres øjne, må i også godt sige til!The life of a BottlemessageOn a beach, that is SELDOM visited, lies a bottle. If you loo... -
de ukendte vinkler..
Forumindlægjeg har en lille opgave jeg har brug for hjælp til:det er en trapezet ABCDsiden AD er parallel med siden BCvinkel A er 68grader side AD er 12side AB er 5side BC er 4så skal jeg finde den sidste side og de ukendte vinkler.... -
Engelsk oversættelse-mangler hjælp til rettelse-HASTER;-)
ForumindlægJeg vil meget gerne have rettet denne oversættelse igennem... mvh. katie!USA´s middelklasse flyttede i 50érne og 60érne ud af byerne for at opfylde drømmen om livet i forstæderne. Det idylliske billede af kernefamiliens fredsommelige liv med hus, have og bil er for mange i dag forvandlet til et m...
