Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 13581 til 13600 af 23785
-
Engelsk A og 5 A fag!!!
ForumindlægHej, jeg skal snart til at vælge valgfag. Jeg er i tvivl om jeg skal vælge engelsk A, da jeg allerede har 4 A fag (matematik, kemi, dansk, teknik-fag). Jeg har desperat brug for hjælp, og jeg ville høre om nogle af jer har eerfaring med enten 5 A-fag eller Engelsk A. BTW engelsk er et af mine yn... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej, søde mennesker! Jeg skal snart til optagelsesprøve på CPH - WEST Ishøj. Er der nogle af jer som evt. har taget optagelsesprøven fra forrige år? (altså 2013), som kan fortælle mig lidt om hvad jeg skal øve mig på? Derudover kunne jeg godt tænke mig at vide om man skal bestå alle de fag man s... -
giftig fluesvamp
Forumindlægd) Hvorfor danner Grøn Fluesvamp mon denne gift? giften = amatoksin håber nogen kan hjælpe -
Er ikke sikker på om jeg har valgt rigtigt.
ForumindlægHej. Som du nok kan læse på titlen er jeg usikker på om jeg har valgt rigtigt og hvad jeg egentlig vil. Jeg startede på en HTX og skiftede så hurtigt til en STX. Jeg har stor interesse for de naturvidenskabelige fag, men jeg kan også godt lide historie, samfundsfag og har i lang tid gerne ville l... -
HJÆLP til AT-emne i samf A og eng A
ForumindlægJeg skal skrive AT med det overordnede tema "Mad og mennesker". Jeg har valgt at skrive i samfundsfag A og engelsk A, men er meget i tvivl om emne og jeg vil derfor høre, om der er nogle kreative sjæle derude, som har nogle gode idéer. Jeg har overvejet noget social arv og social ulig... -
Essay
ForumindlægHvad skal man huske på, når man laver et essay. Jeg vil meget gerne vide, hvordan I skriver dem, og hvis der er nogle regler, jeg skal huske på, så kommenter lige. -
oversættelse
Forumindlægnogen der kender en god oversættelses side (der ikke er Google translate) -
Musik på a niveau
Forumindlæghej jeg skal på gymnasie her til næste år 2015 hvor jeg har valgt musik på a niveau og jeg er lige begyndt på klaver, og er begyndet at øve på noder, men hvor svært er musik på a niveau? og er der nogen der kender nogen gode hjemmesider eller bøger om hvordan man lærer noder til klaver?? t... -
cobb douglas funktioner, indkomst og sub. effekt
Forumindlæghvis man har en cobb doug nyttefunktion, vil indkomst og substitutionseffekten anullerer hinanden. Hvis nu prisen på den ene vare falder, så vil der altid ikke være nogen ændring i mængden af den samlede efterspurgte mængden? er det et korrekt udsagn. virker lidt kontraintutivt, måske fordi det ... -
HJÆLP HASTER!!!!!! ENGELSK STIL - SIMPLE LIVING
ForumindlægHej allesammen, titlen siger det hele. Jeg har lige skrevet en engelsk stil - et såkaldt "paper" om et koncept kaldet "Simple Living"; hele ideen er at leve på en simpel måde og begrænse brugen af bil&diverse køretøjer samt vand. Har skrevet stilen & den kommer til ... -
mundlig prøve (DANSK)
ForumindlægHj har trukket emnet ungdomsliv i Heej, jeg har trukket ungdoms liv i 70erne ;) Er der nogle der kan hjælpe med en sang eller en tekst? omhandlende det? Jeg har valgt sangen herfra hvor vi står af Skousen og Ingemann, men ved ikke helt hvad den handler om? Eller hvis nogle også har været op... -
Synopsis moderne lyrik!
ForumindlægJeg er ikke særlig stærk i dansk, så jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal lave på min synopsis! Jeg har moderne lyrik! Alt hjælp kan bruges! -
Nogen der har forstand på Biologi A og Idræt B ? Giver en god sum af penge
ForumindlægGiver en god sum af penge til den der kan lave min SRO 6-8 sider Biologi A og Idræt B Emne: Styrke træning Sider: 6-8 -
SRP om kræft
ForumindlægNogen, der har nogle goder vinkler til SRP om kræft? Jeg kan kombinere disse fag: Mat A Kemi A Fysik B Biologi C Dansk/historie A Jeg synes, det er ret svært, når jeg kun har bio på c-niveau. -
enduktiv og deduktiv metode:
ForumindlægNogle der har styr på hvad disse metoder står for, og om man kan benytte dem sammen? -
Udfydelse af spørgeskema
ForumindlægHej alle, jeg skal til AT-eksamen, og har derfor lavet et spørgskema om sundhed vedrørende Madmagasinet Bitz og Frisk som kører over DR. Jeg vil blive enormt glad, hvis I vil tage jer tid til at svare på det. Der er 7 spørgsmål og det tager maks 3 min. https://da.surveymonkey.com/s/T6QQ75M -
Gode råd til engelsk eksamen B niveau STX
ForumindlægHej Jeg ville høre om, der er nogle af jer, der har været op til engelske eksamen (B niveau, STX) Hvis ja, hvordan gik det? Har I nogle gode råd? og var en time okay lang tid til at forberede sig? -
Tysk B mundtlig eksamen - Eksempler på tekster du kan trække inde til eksamen?
ForumindlægEr der nogen der sidder inde med eksempler på tekster, som du får 30 min til at oversætte? Bare helt grundlæggende, hvordan skal teksterne behandles? skal du oversætte den hele fra tysk til dansk? eller hvordan foregår det? Was muss ich tun? -
Dansk mundtligt: må man springe punkter over på sin synopsis og må man vedlægge ekstra kilder?
ForumindlægHej. Jeg har før jeg skulle op til den dansk mundtlige prøve, kommet til at lave og aflevere min synopsis for hurtigt. jeg har helt overset, at jeg mangler en hel del kildehenvisninger og at jeg har lavet en masse fejl....hvad kan jeg gøre ved dette? må jeg nævne de ekstra kilder eller vedlægge ... -
Geogebra statestik
ForumindlægHvordan skal jeg lave den her opgave i geogebra
