Søgning på: fransk noter. Resultater: 13701 til 13720 af 19217
-
Råd til hvordan man lærer spansk?
ForumindlægHej Har ret store problemer med spansk. Fik -3 til skriftlig årsprøve og 00 i mundtlig årskarakter. Generelt klare jeg mig ellers meget godt og får da også en del 10 og 12-taller i de andre fag. Er der nogle andre som har haft problemer med at lære spansk. Hvad har i gjort? -
Dansk til engelsk!
ForumindlægOversættelse 3Bobby Snyder ankom til Skotland tidligt på foråret. Der var stadig sne på jorden, og det var koldt, men Bobby nød den friske, rene bjergluft.Hans venner hjemme i Los Angeles havde advaret ham mod denne ekspedition; nogle af dem havde endda kaldt ham skør, men intet kunne have stands... -
eksamen
Forumindlæghej! jeg skal starte i 9 klasse og er lidt nysgerrig over hvilken emner jeg kan komme op i fysik/kemi mundligt eksamen, jeg ved jeg kan komme op i metaller, men hvilken andre emner kan jeg også komme op i? -
HJÆLP OVERSÆTTELSE
ForumindlægHey Hjælp jeg arh en oversættelse for som jeg ikke kan finde ud af. den står i en engelsk bog der heeder : "øvelser og oversættelser" på side 12.Starter med "Den grønne bølge er over os - på godt og ondt. Både supermarkeder, stormagasiner og den lille købmand henne om hjørnet mærke... -
Jura i England
ForumindlægHej! Vil man være ligeså godt stillet med en jura uddannelse i England som hvis man tog den i Danmark? Mvh Iben -
Spændingsfald vs. spændingsforskel
ForumindlægHvad er forskellen på spændingsfald og spændingsforskel? Eller har begge begreber den samme betydning? Vh -
kan det passe
ForumindlægVi lavede nogen forsøg sidste år med en geigertæller. Hvilken stråling der kunne stoppes osv.Kan forsøget passe? Da jeg ikke rigtig kan huske. Bare om det kan passe...Baggrundstrålingen = 10 hvert ½ minutStrålinger: Alfa Beta Gamma Radioaktiv: 54 1872 4321 stk. papir 27 1800... -
A Ride on the New Yoyk Subway
Forumindlæger der nogen der har læst eller links til "A Ride on the New Yoyk Subway" by Vivian Gornick, 1972?Jeg forstår den ikek -
forståelse af kort sætning.
ForumindlægDescribe the theory of minerals and rocks.Skal jeg beskrive forskellen mellem dem?Beskriv teorien af/om mineraler og sten.? -
Kunne være dejligt med lidt hjælp til denher! haster!
Forumindlæger igang med grammatiksættet til opgavehæfte "yellow". jeg skal rette disse sætninger, og fortælle hvad der gør den forkerte grammatikmæssigt, er der nogen der kan hjælpe?? :/ 1.Where is my glasses? 2.I don´t like to go by bus, but I cant afford a car. 3.She is visits her old mother eve... -
Metaforer eller billedsprog.???
ForumindlægHej. Dette et spørgsmål som jeg stiller jer, og svar kun hvis i har lyst, tak. Spørgsmål: Hvad er nu foreskellen på "metaforer" og "billedsprog"? Giv også eksempler fx. Solen smiler ned. Smiler?.. Svar hvis i kan. Tak. -
realisme og idealisme?
Forumindlæghej.. jeg har svært ved at forstå hvad de to begreber betyder? altså realisme som verden er idag og idealisme som den burde? eller.. -
hjææælp
ForumindlægEr meget i tvivl om hvordan man udregner f.eks. (+7) • (-6)??? håber i vil hjælpe mig :) -
Funktioner af flere variable bl.a. (max,min).
Forumindlæg1. problem : Jeg vil maximum og minimumsværdier for funktionen f(x,y) = x^2*y på mængden {(x,y) e R^2 | -1 <= x <=1, x<=y<=x+2}. Jeg finder, at x = 0 og y = 0, hvis begge partielt afledte skal være 0 (dvs det stationære punkt er (x,y)=(0,0). Herefter opstiller jeg hessematrixen for ... -
biologi
ForumindlægNogen der kan hjælpe med dette spørgsmål ?? beskriv hvordan cellen kan danne ATP uden forbrug af ilt og hvornår benytter musklerne sig af det ? ( Figuren er vedhæftet) På forhånd tak -
Hvorfor stemmer min afstemning ikke?
ForumindlægJeg har en opgave hvor jeg skal afstemme reaktionsskemaet for jerns oxidation i svovlsyre.... Hvorfor stemmer det ikke?? -
Reaktion
ForumindlægJeg har fået spørgsmålet: Afstem redoxreaktionen, hvor jern i ståluld blev oxideret med svovlsyre. Jeg har prøvet at lave nogle forskellige reaktionsskemaer men ingen af dem giver mening, så jeg vil bare høre om der er nogen der ved hvordan den her reaktion skal se ud for at jeg kan afstemme ... -
Intermolekylære kræfter og elektronegativitet
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at finde ud af, hvilke intermolekylære kræfter (London-bindinger, hydrogenbindinger eller dipol-dipol-bindinger), der er dominerende i følgende forbindelser, samt hvad elektronegativitetsforskellen er: Vand (H2O) Ethanol (C2H5OH) Heptan (C7H16) Natriumchlorid (NaCl) Io... -
en 2. gradsligning - hjæælp
ForumindlægDet ville være dejligt, hvis jeg kunne få hjælp til denne 2. gradsligning x2-5x+3=0 Manga manga taak :D -
øv for studenter anno 2007!
ForumindlægEr det bare mig eller er den gamle reform begyndt at se lidt skod ud? jeg går lige i øjeblikket i 3.g. Altså nåede jeg lige at komme med på den gamle reform. Syntes selv dengang at det var fedt at jeg nåede det, men ville der ikke klart have været flere fordele hvis man ventede et år så man kom m...
