Søgning på: fysik noter c. Resultater: 13701 til 13720 af 84813
  • Salg af

    Forumindlæg
    Jeg sælger min bøger fra medicin studiet. Gode som nye. Egnet til medicin, sygepleje og fysioterapeutstuderende. Sælges billigt. Skriv her Nalle
  • Hjælp til programmering

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og er gået helt i stå med opgave 8B delspørgsmål b) i linkede eksamenssæt. http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/111121%20103092%20hhx112%20MATA%2015082011%20Matematik%20A.as...
  • Aerobe og anaerob?!!!

    Forumindlæg
    Hej Hvad betyder aerobe, anaerobe, eukaryote og prokaryote??
  • Personbeskrivelse og Miljøbeskrivelse.

    Forumindlæg
    Hej med jer. Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg er lidt i tvivl om en dansk opgave, jeg har for. Hvad skal der være med i en Personbeskrivelse og en miljøbeskrivelse??? Jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig.
  • Q-værdi for Ba-137 henfald

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal beregne Q-værdi for betaminus henfald af Cs-137 til Ba-137m. Er der nogen der kan hjælpe?
  • reducer

    Forumindlæg
    (a+2b)2-a(a+4b) (a+2b)(a+2b)-a(a+4b) A2+4b-a(a+4b) A2+4b-a2+4b 8b Er dette det rigtige resultat?
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Hvordan ser disse to ud når de differenceres? f(x)=√2*x2+4*x+13 f(x)=4*e3*x+12
  • Kønsbundet Eller Ej?!

    Forumindlæg
    Hej Derude.. :) Jeg har knoklet meget med flere forskellige krydsningsskemaer men kan stadig ikke opdage, hvornår fx. en sygdom nedarves autosomalt eller kønbundet... Jeg håber virkelig, at nogen kan give en løsning! ____________________________________________________________________________...
  • Redegørelse VØ?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg skal til at skrive en opgave om Aller Media, og jeg vil derfor gerne lave en virksomhedsbeskrivelse i min redegørelse, men hvordan kan jeg formulere det? Håber at i kan hjælpe :)
  • Eksamensspørgsmål

    Forumindlæg
    Goddag derude Spørgsmål: - Forklar ud fra et selvvalgt eksempel sammenhængen mellem procentvise stigning i x og y (potensfunkion). Mit bud er om man ikken kan tale om det såkaldte procent-procentvækst. Kan det godt passe?
  • Terminseksamen hjælp!

    Forumindlæg
    Hej studieportalen:) Jeg går på første år på HTX, og vi har matematik på b-niveau. Jeg har terminsprøve på fredag, og jeg har et KÆMPE problem. Trigeometri, geometri og pythagoras(sinus, cosius og de andre relationer) Kan ikke finde ud af hvilken relation jeg skal bruge hvornår, eks ved udregn...
  • Fra 10. til STX-uddannelse på få måneder?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg sidder lidt i et problem med min kommende uddannelses plan. For lidt et halv år siden, blev jeg vurderet ikke parat til at starte på Næstveds Gymnasium af min klasselærer. Hun mente åbenbart at jeg ikke var velegnet til et gymnasie endnu og at jeg havde en del fagligt jeg ...
  • Er salicylsyre upolært?

    Forumindlæg
    Acetylsalicylsyre er polært pga. hydrogenbinding og dipol-dipol bindinger. Men hvad med salicylsyre kan man godt sige det er upolært?
  • Arrangement

    Forumindlæg
    Jeg skal besvare isse spørgsmål, men har ingen ide om hvad det betyder. Nogle er kan hjælpe mig? Hvordan er jeres nummer arrangeret til jeres besætning (roller)? Hvilke arrangementsmæssige greb har i benyttet jer af (reduktion, omarrangering af f.eks form, transportering osv)
  • Bestem masse???

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er nået til et spørgsmål, jeg simpelhen ikke kan besvare eller ved, hvordan jeg overhoved lommer i gang. (Billede er vedhæftet) Spg. a med at afstemme reaktionen har jeg gjort, og gik det til at se således ud: 2C2H2 + 5O2 —> 4CO2 + 2H2O Håber nogen kan hjælpe med spg. b? Tak.
  • Vækstrate

    Forumindlæg
    Har lidt svært ved at finde løsningen Hvad er fremgangsmåden til at løse opgaven?
  • Einstein

    Forumindlæg
    Jeg har valgt min Srp skal handle om Einstein speciel relativitetsteori hvor jeg vil have fokus på et kast med lysets hastighed Men ved ikke hvordan jeg skal få overtalt min lære til at se det gode i det, han syns der ikke er så meget at skrive om i forhold til noget med protoner iført c
  • Dumper jeg studentereksamen?

    Forumindlæg
    Hej forum! Jeg står og skal op til studentereksamen til sommer, og har et spørgsmål der nager mig i den grad. Mit snit for mine eksamen ligger på 1.7, og det ser altså ud til, at jeg dumper til sommer hvis jeg ikke får snittet hævet! Mine årskarakter (2.standpunkt) derimod, ligger på 4.5 - så ...
  • Vektorfelter

    Forumindlæg
    Hej, Vektorfeltet F kaldes konservativt i et lukket system, hvis: ∫c F • dr = 0 Hvad menes der helt præcist med, at vektorfeltet er konservativt? Tak på forhånd.
  • Skrift. eksamen

    Forumindlæg
    Hvordan læser man bedst til skriftlig eksamen i samfundsfag? Når det nu er en skrift. eksamen sidder man jo bare med bøgerne osv, så der er vel ingen grund til at bruge timer på at skrive notater eller hvad?Hvordan gør I andre?

Søgninger relateret til fysik noter c