Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 13741 til 13760 af 14099
-
Stamfunktioner
ForumindlægEr ikke så godt til stamfunktioner.. Bestem følgende stamfunktioner..(x+1)* 4:kvadratroden af x dx4:4^x dx -
Større Skriftlig opgave!!
ForumindlægHey...Jeg vil lige høre jer om hvordan det er gået med jeres SSO-karakter? Skriv gerne emnet, karakteren og hvor meget du havde regnet med! -
ansøgning - ikke modtaget
ForumindlægHejHvis KU uni ikke har modtaget min ansøgning af en eller anden grund... fordi man ikke har modtaget svar d. 28 juli, er det så muligt at sende ansøgningen igen?? Hurtigst muligt self..?Fortsat go sommerferie:)- Sam -
Hvordan tror i adgangskvotienterne kommer til at se ud i 2010?
ForumindlægHvordan tror i adgangskvotienterne kommer til at se ud i 2010? Tror i at de kommer til at falde eller stige? -
Skabelse vs. evolution - dialog?
ForumindlægMåske nogle vil synes det her spørgsmål er mærkeligt, men hvorfor er det at alle dem der hævder skabelsen er videnskabelig understøttet og alle dem der hævder det samme om evolutionen ikke sætter sig sammen i en stor konference og for lagt tingene på bordet? Jeg synes det er meget spredt og med n... -
Medicin og gennemsnit
ForumindlægHej Jeg er i et lille dilemma lige nu, da jeg er i tvivl om et par ting.. Jeg ønsker meget at læse medicin!! Jeg går i 2.g pt. og har ud fra de 3 karakter jeg har fået fra fagene jeg afsluttede i 1.g et gennemsnit på 8! Jeg går kun efter 10 og 12-tallerne, så jeg kan få øget mit snit så det komme... -
HF og STX meritoverførsel?
ForumindlægHej gutter og gutinder. Jeg har søgt men kan ikke finde en løsning og håber på at en af jer kan hjælpe. Jeg går nu på HF men jeg har taget 2. færdigt i gymnasiet. Jeg har nogle årskarakterer som jeg gerne vil bruge i fag som jeg har afsluttet men det jeg gerne vil vide er om jeg kan bruge nogle å... -
STUDENT 2008
ForumindlægSå er der jo nogen som bliver studenter om ikke så længe :D Men jeg har lige et spørgsmål; hvor lang tid går man med huen efter man har fået den. Jeg tror seriøst at jeg aldrig tager min af hehe ;D Held og lykke med eksamen allesammen (Også jer der har nogle år tilbage endnu):) -
Klasse fyldt op :(
ForumindlægHej.. Jeg ville gerne skifte linje til matematik A, Fysik og Kemi B på mit kommende gymnasium.. Men da jeg ringede til gymnasiet for at høre om det var muligt, sagde de at der var fyldt op i den klasse og det ikke var muligt.. Jeg ville ellers så gerne gå i den klasse, men hvad skal jeg nu gøre... -
HJÆLP!!!! Reducer og Udregn
ForumindlægJeg har aflevering for til kl. 23:55. Og jeg er rigtig i tvivl om disse stykker. Jeg ved der er mange, men er der ikke nogle der kan hjælpe mig med dem, for jeg fatter dem ikke. Vi har haft lidt om kvadratsætninger, men jeg har det ikke på plads endnu. Håber der er nogle der vil hjælpe mig med de... -
Hvorfor jeg lige den eneste?
ForumindlægHej Sp. Hvorfor er det lige mig som er den dummeste i familien. Min mor = Læge Far=ingeniør Storebror= 1 semester ved Revisor. Mig= Igang med folkeskolen, og har nok ikke de største evner til at kunne klare gymnasiet så godt. Men, jeg troede der var en sammenhæng, når ens ''forældre'... -
Islams grundlæggelse !!! HELP to EXAM
ForumindlægPliiiZz jeg kan ikke finde hvad er islams grundlæggelse !! er der nogen der kan hjælpe mig ?? -
reducér og andre opgaver
Forumindlæghej kan du hjælpe mig med følgende opgaver? a) 2x + 3>15 ___ B) 3(2x - 2) < 22 - x ___ c) x i 3 + 16 > 30 ____ Reducér a) 16a - (10b - 2b) = ____ b) 4(a-2b) + 4b =_____ håber du kan hjælpe mig ;) please! -
Medicin - min drøm :(
ForumindlægHej alle sammen vores skriftlige eksamener blev offentliggjort igår, og det er chokerende, min snit er gået ned til 9,7 med bonus. Jeg vil virkelig gerne læse medicin - det har været min drøm siden jeg var lille. Jeg elsker at arbejde med mennesker og hjælpe mennesker i det hele taget. Kan man ... -
Business eller medicin???
ForumindlægHej folkens, jeg skrive lige paa engelsk, da jeg skriver fra et engelsk tastatur :) In long time I have been wondering, if I should choose International Bussiness College or Medical School. Business: Maybe I get to be a chef and own alot of money... A luxery lifestile is always what i have d... -
Analyse af nyhedsartikel
ForumindlægJeg har virkelig meget brug for hjælp til at analysere denne artikel. Jeg har trukket Nyhedsjournalistik med fokus på nyhedskriterier og argumentation, og skal op tirsdag d. 9, juni 2015. Kunne nogle eventuelt hjælpe? :) http://infomedia.skoda.emu.dk/ms3/PdfViewer.aspx Hvis linnket ikke virke... -
Det svære studievalg
ForumindlægForvirringens tid nærmer sig for alle jer på sidste år af ungdomsuddannelserne, som står for at skulle vælge videregående uddannelse. Messer, åbne huse, en dag som studerende, ja alle afskygninger af præsentationer vælter nu og i de næste mange uger frem fra samtlige uddannelsesinstitutioner og s... -
Mental træning - Gør tankerne klar til eksamen
ForumindlægHjernen styrer i høj grad det, vi fokuserer på og dermed vores måde at se verden på. Vi kender det, når vi eksempelvis er forelskede, hvor verden kun synes at være fyldt af forelskede par, eller når vi brændende ønsker en bestemt taske, jakke eller andet og kun kan få øje på alle dem, der har såd... -
FSA - Skriftlig fremstilling
ForumindlægHey, jeg var bare interesseret i at høre, hvordan det gik med jer? Personligt valgte jeg nr. 4 om, at flere og flere teenagere fravælger sport. Den primære grund til, at jeg valgte den, er nok at hver gang jeg skriver en artikel plejer jeg at få 12 ;D Men hvordan gik det med jer?? Og hvad valgte i? -
Genmodificering af planter
ForumindlægHej SP, Jeg er lidt i tvivl om min forståelse af genmodificering af planter. Genteknologi er i forvejen ret uklart for mig, og beskrivelsen af genmodificeringen i min bog, gør det ikke meget nemmere for mig, Jeg har forsøgt af sammenfatte genmodificering af planter, men har en ide om at min samm...
