Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 13821 til 13840 af 14099
-
Erik morsing
ForumindlægJa! - Nu er der så mange som der har oprettet indlæg om Erik Morsing, og havde lige lyst at gøre det samme :) - Velkommen, atter, atter, atter igen :p -
Homosekuelles ret til børn?
ForumindlægHej med jer. - håber i vil svare seriøst. :-) vi er 2 der har prjektopgave omkring værdier, og som underemne har vi valgt hvor vidt homosekuelle skal og må have ret til børn. Derfor har jeg blot 2 spørgsmål: - Hvad er din holdning? - Har du nogle forslag til ''udsmykning'' af ... -
Dyresex - lovligt i Danmark!
ForumindlægJeg har simpelthen svært ved at tro, at dyresex kan være lovligt i Danmark. Men ikke desto mindre findes der regulære dyrebordeller i Danmark, og jusitsminister Lene Espersen afviser at forbyde det ved lov. http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5486776.html Hvordan kan Danmark tillade sig at ... -
Hvad laver I??
ForumindlægGanske enkelt, hvad laver I i fritiden ud over at studere hårdt? Nogle former for sport eller andre spændende interesser eller hobbies? :). Forklar gerne hvorfor I går/laver det I nu gør. -
Læse i USA - krav.
ForumindlægMens alle enten glæder sig, eller ærgre sig over deres brev fra de forskellige universiteter. Så går jeg og tænker på, at i stedet for at søge ind på et dansk universitet næste år, hvor jeg bliver student, så i stedet at læse i USA, da jeg drømmer om at bo og arbejde derover. Men hvad er kravene... -
Hvordan kan man for ok karakter i tysk?
ForumindlægHej vil gerne vide hvordan man muligvis kan få 12/12 i tysk! Nogle som kan hjælpe for syntes selv det er ret svært at bare få 10. -
Nogle der hurtigt vil rette min engelsk stil igennem?
ForumindlægHer er min stil, den er ikke særlig lang To be a fan is when people like something. It can be many things, it can rather be a person, a group or a thing. I have chosen to write about being a fan of celebrities. I think it's funny that when somebody have been in a movie, people begins to... -
Marathon?
ForumindlægHej Sp. Jeg er en 16 årig knægt, 1,85 m høj og slank.jeg har løftet mig et nyt mål, nemlig kunne løbe halv marathon! (22 km) Men er jeg i utrolig dårlig form, så jeg håber I kan svare på disse spørgsmål: 1 - Hvor langtid tager det, at opnå til at kunne løbe sådan et marathon? Er 6 Måneder, en re... -
rød blok vs blå blok
Forumindlæghvilken blok skal jeg stemme på? hvorfor og hvorfor ikke? -
Hvad undrer du dig over?
ForumindlægEr der noget i hverdagen, som du undrer dig over? Det er vigtigt at undre sig over alt i denne verden :-) Fortæl mig dine undren... Tving dig selv til at tænke på den måde :-) Det er sundt -
Dansk - klage over skriftlig karakter
ForumindlægHej alle sammen Jeg har modtaget karakteren for min skriftlige dansk eksamen, og jeg er så skuffet. Jeg har aldrig i løbet af mine tre gymnasie år fået andet end 10-12 i afleveringer, og derfor kan jeg slet ikke forstå at jeg har fået 4!! Jeg ønsker derfor at klage! Jeg har læst min opgave igenn... -
Falder International Business-snittet?
ForumindlægHej. Jeg har et snit på 11,8. International Business kræver et snit på 11,9. Det var på 11,5 året før. Jeg er jo ekstremt tæt på. Jeg ærger mig ikke, da jeg endnu ikke er sikker på en uddannelse overhovedet (står mellem ha,almen, ha mat, matøko, økonomi, IB, IB&Politics), men da jeg gern... -
Valg af uni hvis man skal læse medicin, psykologi eller odontologi
ForumindlægHej alle derude :) Står som mange andre i den situation, at jeg skal søge en videregående uddannelse. Min 1. prioritet er medicin, min 2. psykologi og min 3. odontologi. Er der nogen medicin, psykologi eller odontologi studerende derude som kan fortælle fordele og ulemper ved de universiteter ... -
Fortætningspunkt
ForumindlægJeg skal angive alle fortætningspunkterne for talfølgen: Jeg finder, at følgen er divergent, da det første led divergerer, så den har ikke nogen reel grænseværdi. Jeg kan umiddelbart ikke identificere nogen fortætningspunkter til den divergente følge. Jeg ved dog, at hvis man betragter talf... -
Strækninger i planen
ForumindlægStår lidt fast i denne opgave, kan ikke rigtigt se hvordan man skal komme i gang med. Har prøvet at aflæse koordinatsystemet, og lavede en affin afbildnings matrice. Men kan ikke rigtigt komme videre der fra -
Bacheloruddannelse ved Oxford?
ForumindlægSom nævnt i en tidligere tråd var det tidligere min intention at blive kandidat i økonomi (cand.polit.) ved Københavns Universitet. Imidlertid er filosofi og (international) politik to af mine hovedinteresser, og jeg vil gerne have en uddannelse, hvor disse fagområder også indgår. Jeg overvejede ... -
Vurdering af årets eksamensopgaver på 3-årigt forløb til A-niveau
ForumindlægHej,Formålet med denne tråd er at få en vurdering af årets 4 eksamenssæt i matematik, 3-årigt forløb til A-niveau;2005-8-3 (med hj.midler)2005-8-4 (uden hj.midler)2005-8-3 SF (Standardforsøg, med hj.midler)2005-8-4 SF (Standardforsøg, uden hj.midler)Link til opgavesættene:http://us.uvm.dk/gymnasi... -
Studenterhuen
ForumindlægHey!Blev student d. 15. Juni, og ville bar li høre hvor længe man kan/"skal" gå rundt med huen???:) Har hørt at det normalt stopper ved Skt. Hans...!?!? tak -
tysk stil
Forumindlæghej.Har lige lavet en tysk stil. Da jeg ikke er speciel got til tysk ville det være skønt hvis der var nogen der gad kigge den igennem for mig. Giv din mail så sender jeg.På forhånd tak -
Kosovo-konflikten
ForumindlægNogen der vil rette min opgave?Indledning/ ProblemformuleringI 1998 blev Kosovo en prioritet for verdenspressen. Serbere og albanere kæmpede om et område som begge folkeslag mente tilhørte dem. Var dette starten på en ny udsigt til Kosovo, eller var det blot begyndelsen til enden?Opgaven vil hand...
