Søgning på: fransk noter. Resultater: 13821 til 13840 af 19217
-
Michael Collins film
ForumindlægHej :) Er der nogen herinde der kunne fortælle mig hvad, Michel Collins, film handlede om eller, har downloaded en opg. fra studienet, som omhandler hans film? Tak :) -
Integralregning
ForumindlægBeregn de bestemte integraler: , forklar resultaterne (fx ved graf) f(x)=-x^2+6x-5 g(x)=x^2-4x+3 hvordan udregnes dette? -
Er der nogle der har link til Engelsk
ForumindlægHej kære venner er der ikke nogle af jer der har link til engelsk hvor man kan oversætter tekster eller til at tale og lytter til en tekst?? har meget brug for den håber i hjælper mig venlig hilsen lolo -
Reduktion
ForumindlægHar glemt hvordan man regner "parenteser i parenteser". 4a-(7a-(3b+4a)-12b)-(2a+3b) Nogler der gider at forklare hvordan denne løses? ^^ -
multiplikaotren og induktionsbevis
ForumindlægHej :) Jeg sidder og har netop fået min SRP opgave. Dertil er jeg blevet bedt om ved hjælp af et induktionsbevis, at vise: se vedhæftede word dokument :) Dernæst er jeg blevet bedt om at vise, at for nomerisk q<1 gælder det, at Se ligeledes samme vedhæftede dokument (... -
Bestem tallene A og B
ForumindlægHey! håber I kan hjælpe med denne lille opgave: En funktion f er af typen: f(x) = b * x a , og der gælder, at f(2) = 4 og f(4) = 64 1. Bestem tallene a og b, og opskriv regneforskriften for f Håber I kan hjælpe!! -
Firmaet fusk og fup - Hjælp
ForumindlægHej alle. Jeg har siddet og hygget med denne opgave i noget tid, men jeg kan ikke finde ud af følgende opgaver - Hvad var firmaets indtjening i 2000? - Hvornår tjener firmaet over 1. mio? - Opskriv funktionens definitionsmængde - Hvad angiver den? - Opskriv funktionens værdimængde - Hvad ang... -
f(x)=2xe^x-x^2
ForumindlægGodaften :) jeg sidder med differentialregningsaflevering, og er lidt i tvivl om denne opgave; f(x)=2xex-x2 Jeg skal benytte mig af en af differentialregnereglerne, men er i tvivl om jeg skal behandle den som en sammensat funktion, en multiplikationsfunktion eller en subtraktionsfunkt... -
Hvad er det danske modstykke til "for which"?
ForumindlægFor eksempel, det danske modstykke til "in which" er "hvori". -
Differentialregning
ForumindlægHvordan ser disse to ud når de differenceres? f(x)=√2*x2+4*x+13 f(x)=4*e3*x+12 -
Isolering af variabel
ForumindlægHej alle..har en opgave som jeg simpelthen ikke forstår :( isoler variablen t i følgende formel: R = R0(1+a t) det ville være rigtig rart, hvis en af jer kunne hjælpe mig med den ! :) -
Vita Andersen
ForumindlægHey! Jeg ville sådan set bare høre jer, om i kender noget til Vita Andersen? Hun hat skrevet en novellesamling, kaldet "Hold kæft og vær smuk". Jeg ville høre jeg hvad i synes om den, jeg skal nemlig skrive en analyse omkring den. Mvh. Nathalie -
Hjælp til differentialregning.
ForumindlægHejsa er der nogen derude som kan forklare mig hvad forskellen er mellem differenskvotient og differentialkvotient. og en kort om hvad differentialregning er helt præcist. -
Watergate-skandalen!
ForumindlægHej alle, Jeg skal fremlægge om Watergate-skandalen på ca. en halv times tid i historie/samfundsfag. Jeg skal bruge Powerpoint, vise plakater/plancher og naturligvis fortælle. Nogle der ved hvordan jeg kan bygge min fremlæggelse op, hvad der er relevant at fortælle om osv. Eventuelt nogle ... -
Ideologi
ForumindlægHej. Kan i hjælpe mig med et spørgesmål til min opgave? Hvorfor er skattelettelser ideologiske og hvorfor betyder de noget for velfærdsstaten? På forhånd mange tak :-) -
Jeg vil BARE lige sige....
ForumindlægHej Alle :) Jeg vil bare lige sige, at jeg skal til at sove nu... Så NAT NAT til jer :) Hilsen, Liv -
Censur og Propaganda?
ForumindlægI hvilke krige, eller krigslignende situationer, har der gennem tiden været cansur og propaganda i? Og har i nogle eksempler på, hvordan andre lande/racer har reageret på det? -
Aristoteles - Etikken
Forumindlæg1. Bog. l.4 Sidste halvdel af nummer 4 forekommer mig ikke klar! jeg ved ikke hvordan jeg lægger noget ind her, men hvis en anden har mulighed for at læse den, og kan forklare mig hvad der ligger i den. -
Jeres mening!
ForumindlægSyntes at jeg skal droppe skolen i morgen til fordel for en god rapport? Rapporten kommer sandsynligvis til at fylde omkring 12-13 sider (Fysik B). Jeg skal først til at gå i gang nu, kan jeg nå det nu? -
Integralregning
ForumindlægOpgave: Udregn ∫31 x2 dx og forklar, hvad tallet viser. (1-tallet skal være under 3-tallet og hænge sammen med slangen). Nogen, der kan hjælpe?
