Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 13841 til 13860 af 14598
-
Oversættelse
ForumindlægHej, er der nogle som kan hjælpe mig med at kigge denne oversættelse igennem for fejl. Det er fra dansk til spansk, som jeg skulle oversætte. Kl. 07:39: Fire bomber springer i et tog på vej mod Atocha stationen. Mindst 59 bliver dræbt. Kl. 07:39: Tre bomber går af inde på Atocha stationen. 30 me... -
Rettelse af verbalkongruens
ForumindlægJeg er lige ved at rette nogle, efter min mening, lidt tricky kongruensopgaver. Er der ikke nogle der vil være søde, og se om de er rigtige? -One fifth of the population were children. -Six times six is thirty-six -Three plus ten is thirteen. -Lots of snow has fallen this winter. -Not only the bu... -
Hjælp til oversættelse :)
ForumindlægHej! Jeg skal oversætte denne danske tekst til spansk - er der nogen der lige vil være søde at kigge den hurtigt igennem? :) Hej Tobias. Hvordan går det? Jeg er nu kommet til Granada i Andalusien. Her er meget varmt. Det er en by fuld af liv både om dagen og om aftenen. I går så jeg d... -
rette min stil. for sprogfejl
ForumindlægEr der en der vil rette min stil. for sprogfejl. Og for kommer og punktummer. Jalousie Drab Nygift Mand dræbt med kniv i bryllupsdagen. Broren gik amok og dræbte sin egen bror. Politifolk jagter netop nu den formodede gerningsmand Ebbe der er mistænkt for at have dræbt sin bror. Efter politiets t... -
rette den for sprogfejl
ForumindlægEr der en der vil læse min stil, og kan rette den for sprogfejl, kummer og punktummer. Jalousidrab Nygift mand dræbt med kniv på bryllupsdagen. Broren gik amok og dræbte sin egen bror. Politifolk jagter netop nu den formodede gerningsmand, Ebbe, der er mistænkt for at have dræbt sin bror. Efter... -
rettelse af kort tekst
ForumindlægHe killed everyone who stands in his way; his goal was to kill the “source” who according to the legend was the most powerful person on earth. If he killed that person, he would become invincible. According to the myths he was (efterladt) when he was a child, and because of that epis... -
Spørgsmål om kontanthjælp ved selvbetalte hf enkeltfag
ForumindlægKan jeg læse selvbetalt Hf-enkeltfag, og stadig være på kontanthjælp? Okay: Så jeg har en HTX med HHX fagpakke. Efter at være droppet ud af en bsc i Molekylærbiologi, kom jeg på kontanthjælp. Da jeg snakkede med sagsbehandler og mentor var der tale om at jeg godt kunne få lov til at læse nogle h... -
Essay mangler hjælpe!!
ForumindlægHej.. jeg har lavet følgende essay! Det eneste krav der er sådan set at dette skal tage udgangspunkt i ordet "drøm". Er der en der gider rette det og kom med evt. kommentar/forbedringer. ? Jeg drømmer ikke. Jeg har ikke gjort det i lang tid og vil aldrig nogensinde gøre det igen. Det ... -
.
ForumindlægPå barndommens vinger mudi muhammed Da jeg fløj på barndommens vinger, troede jeg, at verden var tryg, troede at alt var godt. Jeg havde alrig været bekymret eller forelsket, havde aldrig hadet, misundt, savnet, afskyet, været trist eller blevet svigtet. Man kendte ikke til krige, for alle elske... -
er den god
ForumindlægPå barndommens vinger AF Muhammed 8c Da jeg fløj på barndommens vinger, troede jeg, at verden var tryg, troede at alt var godt. Jeg havde alrig været bekymret eller forelsket, havde aldrig hadet, misundt, savnet, afskyet, været trist eller blevet svigtet. Man kendte ikke til krige, for alle elsk... -
Fra dansk til eng. (Vil ikke rette den igennem for mig, helst hurtigst muligt )
ForumindlægDet var en sær fornemmelse at besøge Arromanches i dag. Alt så fredeligt ud. Vi gik først en tur langs stranden for at få et indtryk af tidevandet, der stiger og falder adskillige meter 2 gange i døgnet. Efter frokost sad vi og nippede til en drink på en af de mange små restauranter, der vender u... -
Tysk aflevering! - Haster
ForumindlægGoddag folkens. Jeg skal aflevere denne (sidste) tyskaflevering i mit liv, og jeg vil mere end gerne slutte af med en dejlig karaktér. Jeg er dog ikke den bedste til tysk, men har kæmpet med det i flere timer nu og håber, at en person vil rette de fejl, der nu er til stede.. Afleveringen ska... -
02 i engelsk skriftlig - bør jeg klage?
ForumindlægJeg fik 02 i eksamens karakter for min eng. skriftlig stil på A-niveau. Jeg ved godt den måske ikke er særligt god men må indrømme at jeg alligevel blev overrasket da jeg plejer at få 10 i mine afleveringer. Derfor tænkte jeg at jeg lige ville høre nogle kommentarer fra folk herinde inden jeg se... -
EN DER VIL RETTE OG EVT GIVE EN KAREKTER ?
ForumindlægHER ER MIN STIL : I have seen your announce in the local newspaper, and I would like to have a sommerjob before school start. I am very interested for hotel working and babysitting. My name is Sumeyra and I am 15 years old, but I am turning 16 in October . I leave 9th class this summer. I start ... -
Uddannelses valg - nogen med erfaring?
ForumindlægHej alle brugere af studieportalen! Jeg er igang med mit først sabbatår efter gymnasiet - jeg har indtil nu være på idrætshøjskole (Oure på fyn) og er så småt begyndt at tænke over hvad næste skridt i min uddannesle skal være - jeg er forresten naturvidenskabelig student med Mat-A, Kemi-A og Fys-... -
Hjælp! med tysk-stil
ForumindlægMein Lieblings Lied von Navin Kundra ist ``Tere Liye`` und das bedeutet im Deutch ``Für dich``. Es ist einer mein Lieblings Lied. Das Leid ist auf indisch, und ich liebe das indische Lied. Ich höre immer indisch Musik, weil ich Liebe es so viel. Ich singe und tanze zur indisch Musik, aber English... -
Hvordan siger man følgende på engelsk?
ForumindlægHej. Jeg er igang med at lave et engelsk A eksamenssæt, men der er nogle ting som jeg er i tvivl om. 1. “Sorry for Disturbing You” deals with the problems that desolation can causes, "det får vi at se idet at" the man we meet in the story, Michael, who is a great example o... -
Haster! :)
ForumindlægNogle der lige kunne kigge på følgende oversættelse? På forhånd takEnergikrisende fleste mennesker i den industrialiserede verden ved, at energikrisen er blevet en del af vores tilværelse. Olie produceres i stadig stigende mængder, men sælges også til stadig stigende priser. Så i stedet for bare ... -
rettelse af en kort tekst :-)
Forumindlægheej allesammen! jeg skulle oversætte en tekst fra dansk til englesk så vil spørge om der er nogen som er stærke i at rette en englesk tekst :-) på forhånd mange tak! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------... -
Hjælp til rettelse
ForumindlægHej, er der ikke nogen der vil være sød lige at kigge det her igennem, og se hvis der er nogle fejl. Tak :-) ”Is TV becoming our reality?” is an essay about the affection TV makes on peoples life. The writer tells us about complains there were back in time, when experts and parents wr...
