Søgning på: molins model forklaring. Resultater: 14021 til 14040 af 26896
-
Implicit
Forumindlæg(x – 2)2 + (y + 3)2 = 9 Denne ligning er givet Jeg beregner den via. implicit differentation: For at beregne stigningstal, har jeg skrevet: dy= -2/3 = 0.667 For at beregne skæringspunkt, har jeg skrevet: 0.667*2 + b = 4 Derefter har jeg beregnet b til 2.66 Nu er jeg så blevet lidt forvir... -
KKK
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lavet en outline til den mundtlige eksame 9.klasse. Jeg har virkelig brug for hjælp med 2 af punkterne da jeg slet ikke kan få fyldt tiden ud! 1. What do they believe in? 2. What do they do? Håber i kan hjælpe!! -
Akut hjælp! - Eksamen Bio C
ForumindlægJeg har 4 3ll34 5 figuer som jeg fatter hat af en der kan hjælpe mig med at forklare hvad der sker på figuerne? -
Rente
ForumindlægEt beløb på 3200 kr, der forrentes med en fast årlig rente, er i løbet af 10 år vokset til 3997.45 kr. Hvor stor er den årlige rente? Hvad er den tilhørende fremskrivningsfaktor? Tak på forhånd. -
To sætninger.
ForumindlægHer husband doesn’t even know a thing about cooking The reason why it is not knows? The story begin when Joan was called by a friend. And why it is not begins? Thanks! :D -
Omskriv (regler)
ForumindlægHej, jeg ahr virkelig brug for hjælp, jeg skal omskrive følgende, men jeg forstår ikke princippet :( Opgaven lyder bare: "0mskriv: 169 - y^2 a^2 - x^2 4x^2 - 625 4 + y^2 - 4y x^2 + 22x + 121 25 + x^2 + 10x y^2 + 49 - 14y 16x^2 - 81 Jeg forstår virkelig ikke opgaven. Er der ikke en der er ... -
Differentialkoefficient eller kvotient ?
ForumindlægHej Jeg undre mig om differentialkoefficient er det samme som kvotient .. og hvad er differentialkoefficient overhovedet? :D -
Fremskrivningsfaktor
Forumindlæger kommet lidt i tvivl da jeg synes jeg har set fremskrivningsfaktoren i to sammenhænge.. den ene ved eksponentiel udvikling og den anden i forbindelse med procent og rentesregning. er der nogle der kan forklare forskellen ? -
hvorfor kontinuert for at der er et integrale?
ForumindlægHej hvorfor skal en funktion være kontinuert for at der findes et integral? -
Pest
ForumindlægHej alle. Der er lige noget jeg skal have på det rene. Pesten var forårsaget af stavbakterien Yersinia pestis så der var altså ingen direkte smitte fra menneske til menneske. Men alligevel har jeg læst et sted at grunden til folk ogå vendte ryggen til kirken var at mennesker var samlet et s... -
Redegør for begreber; Borger og Bruger.
ForumindlægHej allesammen herinde. Jeg har lige brug for lidt hjælp her. Kan nogle forklare mig eller redegøre for, hvad henholdsvis; Borger og bruger betyder? På forhånd tak. Frederik -
Formatering af harddisk
ForumindlægHej.. Jeg skal lige til at formatere mit c-drev, men har lige lidt problemer.. Burde man ikke kunne åbne en komandopromt og skrive format c: ? Dette virker dog ikke, da den skriver at jeg allerede kører med et system åbent (eller noget i den stil).! Jeg har selvfølgelig min xp cd, men SKAL jeg b... -
Judas
ForumindlægDa Judas havde forrådt Jesus, indså han at det han havde gjort var forkert. Og han "afleverede" også de 30 sølvpenge han havde fået som belønning, og hængte sig. I Matthæusevangeliet står der skrevet: Da Judas, som forrådte ham, så, at han var blevet dømt, angrede han og bragte de tred... -
selskabsskat
ForumindlægHej Hvilken effekt har selskabsskat på udbud og efterspørgsel? -
trigonometriske funktioner
Forumindlægjeg sådan lyder spørgsmålet Redegør for begrebet radiantal og for den generelle sinusfunktion f(x)= a*sin(bx+c)+k. jeg kan godt redegør for radiantal, men ved ikke va jeg skal sige om sinusfunktion f(x)= a*sin(bx+c)+k. nogen idee. -
Korrekt anvendelse af ordene "som" og "der"?
ForumindlægHvorledes anvedes ordene "som og "der" korrekt? -
sidder fast..
Forumindlæghej... hvad er sammenhængen mellem valutakursdannelsen og posterne på betalingsbalancen hhv. løbende poster og finansielle poster?... sidder fast. kan ikke komme videre...plz hjælp tak på forhånd CaMz -
Haster..
ForumindlægHar en meget underlig ligning, er der ikk en der kan forklare denne her for mig ? k/ko=(1+r)^n (k/ko)=(1+r)^n (k/ko)^(1/n)=1+r r = (k/ko)^(1/n) - 1 -
4 hurtige spørgsmål om tysk grammatik
ForumindlægJeg har nogle ting jeg er i tvivl om. Hvis jeg skal skrive byens museer - hvordan er det reglen med s er, og hvad kalder man fænomenet. hvis jeg skal skrive jeg tænkte - bøjes det ikke sjovt i datid og hvad kalder man fænomenet. Hvis jeg skal skrive: de mennesker, som vi mødte i byen, var alle ... -
Norsk oversættelse
ForumindlægHej allesammen, hvis der var nogen der kunne oversætte dette digt for mig, så jeg måske kunne forstå det, ville jeg blive utroligt glad, for det er godt nok sparsomt hvad jeg selv har fundet frem til. Ein smell. Og reven satt fast i glefsa. Eit dyr i naud bed ikkje til Gud? Ikkje til Gud, nei. ...
