Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 14041 til 14060 af 14099
-
Dansk Folkeparti
Forumindlæger kommet i tvivl om et spørgsmål: er Dansk Folkeparti "rødt" eller "blåt" ? + en begrundelse -
Velfærds-samfund
ForumindlægSøger lidt hjælp til at besvare de tre spørgsmål her.. jeg ligger filerne ind =) da jeg ikke kan velhæfte alle, kommer det her nok til at se ret langt ud :s. 1. Definér begrebet ideologi og sammenlign hovedsynspunkterne i liberalisme, socialisme og konservatisme. 2. Undersøg holdningerne i bil... -
rettelse af analyse
Forumindlæghej er der nogen venlige sjæle derude som vil hjælpe med mig at rette min analyse, grammatisk og formuleringsmessigt. tak på forhånd Analyse af fædrelandssangene. Danmark: H.C.Andersen, som er blandt Danmarks vigtigste personer gennem tiderne, har skrevet en smuk fædrelandssang i 1850. H... -
aztekerne argh jeg har brug for hjælp!!!!!!! :S
Forumindlæghey jeg har virkelig brug for at vide om dette er noget lort jeg har skrevet! og hvad min konklusion kan handle om! :S:S Mange Mange tak til den der hjælper mig! skal aflevere imorgen d. 17!!!! :S:S• Indledning:Fokus for denne opgave vil være Aztekernes erobringer og krigsførelse, de erobrede bye... -
Eva Kjer Hansen. spændende ^^
Forumindlægdebat? samfundsfag? eller dansk som stilen er blevet skrevet i? under alle omstændigheder er jeg sikker på den vil vægge meninger. det jeg søger er dog ligeledes kritik på selve opgaven og om der er noget jeg kan gøre/skrive bedre.Dansk opgave om avisartikel.Eva Kjer Hansen:De er jo også lige i R... -
Vurdering af dansk stil bedes, tak :)
ForumindlægJeg har skrevet Kronik: Grænseskridende underholdning. Nye tv-koncepter kommer til hele tiden. Et af de seneste skud på stammen er en quiz, hvor deltageren i stedet for at konkurrere på paratviden skal svare rigtigt på spørgsmål om sig selv. Forinden har deltageren været underlagt en løgnedetekto... -
Essay - Indentitet
ForumindlægIdentitet”Man må lære at kravle før man kan gå.”. - Så langt så godt. Nå man så har lært at gå, hvad så? Har man så nået sit mål? Man kan sige at man har nået det første mål i livet, det at sætte sine mål og det at gennemføre dem. Fra vi bliver født og til vi dør er vi igennem en konstant udvikli... -
Essay - Indentitet
ForumindlægJeg sidder med en dask stil som jeg skal aflevere i morgen. - Så jeg vil lige høre om der evt var en der ude der lige hurtigt vil kigge på den for fejl og måske komme med en idé til hvordan jeg skal runde den ordenligt af. evt med et godt citat. - Det vigtigste er rettesle af fejl. - på forhånd t... -
Hej. Er tegnsætningen rigtig, og hvis I godt kan lide historien må I gerne bedømme den med karakter ;-)
Forumindlæg(Opgave 14.) Camilla Lerner. 8.I/K De levende døde - Roman af Mette Thomsen. Jeg putter pencillien, ned i lommen. Jeg ligger min hånd ind til hver en kuvøse, og tjekker spædbørnenes puls, normale ikke for høje eller for lave. Jeg glider langsomt hånden ned i lommen, og tager pencillien op,... -
afsætning
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=6506 http://peecee.dk/?id=6507 http://peecee.dk/?id=6508 http://peecee.dk/?id=6509 http://peecee.dk/?id=6510 http://peecee.dk/?id=6511 http://peecee.dk/?id=6512 http://peecee.dk/?id=6513 Opg. 2,3 1. Forklar, hvilke medfødte behov familien kan få dækket ved sommerhuskøbet. 1... -
Tale og Samtale - dansk fremstilling stx maj 2009
ForumindlægHey, Jeg bliver student på tirsdag - wuhu! - og har nu også modtaget mine skriftlige eksamenskarakterer. Men jeg vil gerne høre jeres vurdering af mit essay, karaktermæssigt, også selvom I bare lige skimter det igennem. Tak! - Ane Opgaveformuleringen var: Tale og samtale Skriv et esay om tale og... -
IT-natten
ForumindlægDa jeg i sidste øjeblik ankommer til den afventende bus fuld af handelsskoleelever, som jeg har fået lov af følge med rundt i IT-natten i Aalborg, har jeg mildest talt ingen anelse om, hvad de kommende fire timers roadtrip i IT-verdenen vil byde på. Jeg sætter mig forventningsfyldt på forreste sæ... -
Dansk eksamen
ForumindlægHej allesammen Er der nogle der lige vil kigge min dansk analyse igennem? Kan ikke rigtig komme videre og det haster. Tak på forhånd ;) Hos regnormene analyse: Sprog: Billedsprog: ” Selvom mor altid var sød og gerne ville snakke med hende, så føltes det som om Regitze var lukket in... -
rettelse og mening
ForumindlægHej, :D jeg har skrevet en kriminovelle. jeg vil bare være sikker på at den er grammatisk korrekt, er der nogen der vil rette den for mig? C: jeg er dårlig til grammatik. :/ og i må meget gerne sige jeres mening det vil gøre mig glad. tak for hjælpen. :D her er den: Så glad som han ser ... -
Hjælp til rettelse af tysk præsentation 9 klasse
ForumindlægJeg er en elev i 9 klasse, og jeg ville høre, om der var nogen der ville gide, at tage et kig på min tysk præsentation? Jeg vil nemlig gerne have den rettet igennem for grammatiske fejl, kasus fejl og hvad der nu ellers måtte være, af sætninger som ikke giver mening (hvilket der sikkert er mass... -
Årsprøve - vurdering?
ForumindlægSå har jeg lige været til skr. årsprøve i dansk. (1.g) Jeg valgte en opgave, hvor man skulle skrive et debatoplæg om ytringsfrihed. I oplægget skulle man redegøre for Uffe Ellemann-Jensens artikel ”Humor skal forsone – ikke såre”, og 2 tegninger af Anders Fogh Rasmussen - som blev udgivet i Infor... -
Pleeease - kredsløbsmodel
ForumindlægHej :) Please hjælp mig er der ikke en der vil hjælpe med at gøre rede for hvilke problemer en stigende arbejdsløshed kan skabe, dels for den arbejdsløse, og dels for samfundet ud fra artiklen "Større risiko for en fyreseddel i julegave" og den økonomiske kredsløbsmodel?? Artiklen er ik... -
Hjælp til rettelse/karakter af dansk stil
ForumindlægHej allesammen.. Jeg ved udemærket godt, at jeg er utrolig dårlig til dansk ( og har derfor matematik/fysik i gymnasiet ;) ) Så vil derfor høre, hvad I umiddelbart vil gi i karakter for denne stil. Jeg ligger normalt omkring 4. Jeg har teskt nr. 1 der hedder "To Verdener" &rdquo... -
Rate my essay
ForumindlægHej folkens Til en teminsprøve i dansk skriftlig fremstilling valgte jeg at skrive et essay om tid/ventetid. Jeg fik det tilbage i dag, og jeg havde fået 7. Vi har alle i klassen fået afvide, at vi skal skrive det om, så vi mindst får 1 karakter højere. Min lærer sagde, at mit essay ikke opfyldte... -
Nogle der vil læse min stil?
ForumindlægJeg har fået kritik for den, men vil gerne have, at nogle kigger på den med andre øjne. Here we goes: Redegørelse og debat Der var engang et stort land med mange indbyggere. Landet var et land med damer og mænd. Årene gik, og en lille gruppe mennesker begyndte at kede sig. En dag blev kedsomh...
