Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 14121 til 14140 af 14598
-
Rettelse af tyskopgave
ForumindlægDen vigtigste ting for mig er og har altid været min computer. For tiden bruger jeg en Acer i sort, som er firkantet og fylder næsten et helt skrivebordsunderlag. Computeren anvender jeg til flere ting. Først og fremmest bruger jeg den til løsning af skolearbejde. Det er dens vigtigste funktion... -
Hjælp til tysk grammatik!
ForumindlægHej Har skrevet denne stil om en persons liv, og ville hører om nogen kan finde noget med grammatikken: Hier ist mein leben… Die Wahrheit(F) über meiner Lebenskraft(F) ist schwer zu berichten, aber sie ist einen Versuch(M) wert. Ich lebe auf einer unbekannten Insel(F) in der Nähe(F) ab Irl... -
Mit essay, din mening -Tabernarren
ForumindlægHej. Jeg har skrevet et essay om Tabernarren, og ville lige høre jeres mening om den. Har jeg forstået essay genren rigtigt? Hvad skulle evt. ændres? Osv. Tabernarren Hvad er en tabernar? Er det en som Morten og Brian eller eksempelvis en som Jens? Definitionen på ordet tabernar findes ikke. Det ... -
Nattens dronning viderskriv
ForumindlægHej Jeg har brug for en der kan give karakter på min viderskrivning af nattens dronning af tove ditlevsen. Den skal være på gammel dansk indsætter den her: NY SLUTNING "Nattens dronning" af Tove Ditlevsen. Men det forhindrede hende ikk... -
Hjælp til at rette min dansk stil før 25.10.10 23.
ForumindlægHej jeg har lige skrevet et engelsk stil.. Håber naturligvis nogen af jer ville hjælpe mig med at rette mine stavefejl, sprogfejl, komma, punkter og hvad i ellers kan finde When I was three years old I lived in a big house with my dad and half sister. My parents were divorced and my half sister... -
Spansk rettelse.
ForumindlægHej, Vi har fået en opgave, hvor vi skal digte kort videre, på en lille historie. Derefter skal man så oversætte det hele fra dansk til spansk. Har givet mit bud, men tvivler stærk på det, da jeg ikke helt forstår det på spansk. Håber noget kan hjælpe! Den danske version, der skal oversættes til... -
En Krimi Novelle - Landevejen
ForumindlægHej alle, jeg skal skrive en krimi novelle til på Torsdag. Har skrevet den hurtigt, jeg syntes der er noget galt med selve historien. Kig den venligst igennem og evt. komme med nogle forslag eller fejl :) Mvh Jeppe Han så en bil komme og prøvede at stoppe den, men sneen gjorde så ha... -
HJÆLP - dansk
ForumindlægHej:) Jeg har virkelig brug for hjælp til denne her historie, jeg selv har skrevet. Jeg ville bare lige spørge om i kan rette den eller se at i kan gøre noget bedre? Det ville være en stor hjælp. HISTORIEN: Der var engang en gammel landmand, der boede på en gård. Hans kone var desværre gået ... -
HJÆLP - dansk
ForumindlægHej!:) Jeg har skrevet en historie og ville bare lige spørge om hvis i ville læse den? Den er ikke særlig lang, men hvis du synes at der er noget der ikke rigtig sådan giver mening, må du endelig fortælle mig det. Det ville være en kæmpe stor hjælp HISTORIEN: Der var engang en gammel landmand,... -
Bøger til sygeplejestudet - alle semestre
ForumindlægHej :) Jeg sælger her bøger til hele sygeplejestudet. Det er ikke fuldt pensum, men der er omkring 50 bøger. Størstedelen af bøgerne er næsten som nye og er stort set ikke brugt. Bogliste: Medicinsk mikrobiologi og infektionspatologi - Nyt nordisk forlag Arnold Busck 2 stk. Fra Novice til ekspert... -
Stil: Mode og medie
ForumindlægMODE OG MEDIE Unge bruger i dag mange penge på tøj. Smarte bukser til 150 kr. betyder intet, hvis ikke det er mærkevarer. De unge kan betale flere tusinde kr. hvis de vil. Desuden er det ikke enkle par bukser, eller bluser de unge... -
Hjælp til oversættelse af spansk.
ForumindlægHej. :) Jeg sidder og skal oversætte følgende: Dansk: Jeg hedder Mark Kristensen. Jeg er en dreng på 18 år og min fødselsdag er den tolvte december. Hele mit liv har jeg boet i Danmark, i en by bestående af omkring 30 tusind indbygger, som hedder Hillerød. Hillerød er en gammel by og den ... -
Spansk Terminsprøve 2011
ForumindlægHej, jeg har lige været til spansk terminsprøve. Jeg er sindsygt dårlig til spansk, så har ingen idé om jeg overhovedet består, ud fra det jeg har leveret i dag. Derfor kunne det være rart, hvis nogen af jer spansk ekserter, der lige kunne vurdere den? :D Her er opgaven: Le ètica A. Trad... -
Lyrik! Hjælp til: The Promised Land af Bruce Springsteen
ForumindlægHej folkens herinde på studieportalen. Jeg sidder og har denne opgave for, og jeg er VIRKELIG gået i står, eller rettere sagt.. kan ikke komme i gang. Jeg er virkelig dårlig til sådan noget med analyse af sange, og i det hele taget bare lyrik. Jeg har bare smidt hele min opgaveformulering ind (d... -
rettelse af sætninger
Forumindlægjeg har eget svært ved at se mine grammatiske fejl desværre, og håber derfor i kan hjælpe.. Jeg er særligt i tvivl om denne del af min opgave, så håber i måske kan se lidt på det .. tak skal i have <p style="margin-top:0cm;margin-right:0cm;margin-bottom:11.25pt;margin-left: 0cm;line-hei... -
Rettelse
ForumindlægEr der en der gider at være sød at rette min engelsk stil, jeg ville blive rigtig glad hvis der var en. Within High Fences Summary: Nancy is a young woman, she works in a centre for asylum seekers. People who wants to live in Britain because of bad problems inside of their country. Asylum... -
hjælp til oversættelse af en kort tekst
ForumindlægHej med jer.. her er en lille oversættelse, som jeg håber i kan hjælpe mig med at finde fejlene i! Tak skal i have :) La película trata sobre una chica joven idígena, que vive en un pueblo pequeo<span lang="ES-MX" style="font-family:"Arial","san... -
Hvad synes i
ForumindlægJeg stod op ved at solen skinnende ind ad mit vindue. Det var en varm sommer dag, så jeg tænkte på at sms'e til pigerne om, at vi skulle finde på noget. Fx kunne vi tage ud på en strand eller lign. Da jeg tog min mobil frem, så jeg at... -
An application- Konstruktion???
ForumindlægDear Sir, By this application I would like to apply for the grant that you offer foreign students, who want to participate in your summer camp for two weeks. I have been considering for a long time, to join a summer camp, since I wasn´t that sure. However now I ‘am absolutely certai... -
tysk hjælp m. rettelse af stil til i morgen.! På forhånd MANGE tak !!!
ForumindlægDet står sådan til at jeg skal aflevere tysk aflevering i morgen. Jeg er ikke så god til tysk men prøver dog ihærdigt. Nogle der kunne tænke sig at se min aflevering igennem?? det ville være en kæmpe hjælp! skal aflevere den i morgen eftermiddag (14 tiden) *Tysk øverst - Dansk oversættelse af ...
