Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 14241 til 14260 af 19198
-
Hitlers politik
ForumindlægHej jeg har en opgave om hitler og hvilken politik han førte. Var det venstre eller højre orienteret? Og gerne en begrundelse. Håber på at nogen kan hjælpe. -
historieopgave
Forumindlæghej jeg skal skrive en dansk historieopgave, og jeg skal skrive min egen problemstilling om danskere i krig, så hvis i har nogle forslag til en problemformulering samt redegør, analyser og diskuter spørgsmål så skriv gerne:) -
Kongurensfejl
ForumindlægHvor er min kongurensfejl i sætningen: your income and ownership of expensive material things does -
Helf :O
ForumindlægHej. Jeg vil gerne skrive "musik er godt for de unges udvikling" Jeg er kommet frem til "Musik ist gut für die Entwicklung der Jugendlichen" Er det grammatisk korrekkt? Tak på forhånd -
HJÆLP ret min korte opgave!
Forumindlægnogle der gider kigge den her igennem eller rette den kort, intet stort forventes. i redder mig dem der nu end svarer!! tusind tusind tak In der Handschuh ist über einige Jugendliche. Sie haben gestohlen eine Flasche Wodka und ging auf eine Brücke zu trinken Wodka. Ein Junge hat ein Mädchen mit,... -
Stil
ForumindlægHej Er der en som vil læse min stil igennem og rette på mit sprog? -
Kommateringsregler (med- eller uden startkomma)
ForumindlægFortsættelse af tråden: https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=2090997 #2, i omtalte tråd. Tak for svaret og forklaringen. Jeg er i tvivl om hvordan brugen af startkomma da skal (bør) forstås. "Kommaet, som er et startkomma, sættes i dit eksempel efter (hoved)sætningen &qu... -
Er der noget galt med undervisningen i gymnasiet/ HF er motivationen god nok?
ForumindlægHejsa... Er i gang med en psykologi- rapport og derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening til dette spørgsmål:Er der noget galt med undervisningen i gymnasiet/ HF ? og er motivationen god nok? -
kendetegn ved nationalromantikken?? Hjælp
ForumindlægNogen der kan fortælle mig Hvad kendetegnene ved nationalrommantikken er?? Jeg kan ikke finde noget som fortæller mig Præcis, hvordan man kan se f.eks. hvordan man kan se en tekst stammer fra denne periode??Håber nogen kan hjælpe, og på forhånd tak!!!//OrmstrupDk -
Hvordan oploader jeg en opgave?
ForumindlægSom overskriften lyder: Hvordan oploader jeg en opgave?Malfoy -
Skift til sproglig linje
ForumindlægJeg har i 1.g´s årsprøver fået 6/6 i matematik, hvilket trækker mit nuværende snit ned på 8..Jeg overvejer derfor et skift til sproglig, for at gå ud med et ,selvfølgelig, så højt snit som muligt. Er der nogle der har nogle erfaringer med skift fra matematisk til sproglig?Er det til at overleve,... -
Haster!!! <- NEJ!
ForumindlægDet er helt utrolig så mange nye tråde her i forumet der har Haster i titlen... Det kan nogen gange virke irreterende, som om folk siger hjælp mig, NU. Og når jeg sidder og kigger listen over nyeste indlæg igennem til højre, og ser halvdelen er angivet noget så ufagligt som haster etc, er det nog... -
Resumé
ForumindlægHej! Har skrevet et resumé af en scene fra en bog som vi pt. læser i fransk. Det er en skriftlig aflevering og jeg kunne derfor godt tænke mig at få lidt hjælp med rettelserne. Håber der som altid er nogle søde og rare mennesker der har lyst til at hjælpe mig :) Her kommer den: Scène 3 – La nuit ... -
svagt lys?
ForumindlægHej, jeg har lidt problemer med oversættelse af denne sætning. Parenteser angiver stor tvivl.Da månen var det svageste lys skulle den oplyse natten, mens solen, som var den kraftigeste lyskilde skulle oplyse dagen.Als der Mon der (schwacheste) Licht war, sollte er die Nacht (erleuchte), (medens)d... -
Skriftlige karakterer - hvordan er det gået??
ForumindlægVildt.. jeg fik 10 i dansk.. selvom jeg skrev om Barndommens gade! hvordan er det gået jer? -
Hjælp til Armish People ? Til eksamen
ForumindlægSkal op i engelsk på torsdag, og skal fremlægge om Armish People. Har virkelig brug for noget hjælp, så skriv alt, hvad i ved om dem. Her er min synopse :) Amish people My topic: Amish way of life. 1) Why did I choose this topic? 2) Who are the Amish people? - Where are they living? - What are... -
Karakterkrav???
ForumindlægHej derude:) Ville gerne spørge om der nogen der kender karakterkravet til stx og HTX i 2017. Jeg er nemlig svag til læseprøven, retskrivningsprøven og skriftlig fremstillingen man ville komme op i, i 9. Klasse. Jeg ville også spørge om hvilke fag man ville komme op i, hvordan de foregår og k... -
Mellemkrigsperioden
ForumindlægJeg ville bare høre om der var nogen, som havde nogle brandgode notater til mellemkrigstiden altså fra 1945 og frem til ca. 1990 -
Nogle der gider læse 10 linjer?
ForumindlægHey, en der gider løbe det her igennem for fej`l? Vil være evig taknemmelig.. Der Erzähler in dem folgenden Text ist ein junger Mann, der im östlichen Teil Berlins aufgewachsen ist. Er ist als Koch ausgebildet, hätte aber eigentlich gern Medizien studiert. Ein paar Jahre nach dem Fall der Mauer... -
R- og S-sætninger, ethanol, ethanal og ethansyre
ForumindlægHej Jeg synes umiddelbart ikke jeg kan finde dem på nettet. Måske der er nogen derude der kan hjælpe mig? :) Tak
