Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 14361 til 14380 af 20009
-
Eksamen
ForumindlægEr det lovligt at gå ind til andres eksamener, som tilskuerer, uden at de kan sige noget til det? -
Skifte ungdomsuddannelse.
ForumindlægHej alle sammen ... Jeg er 2.g'er på mit lokale gymnasium og tænkte på om det er muligt at jeg kan skifte over på 2.år på HTX? :S jeg har ikke hørt om det var muligt medmindre man ville skifte efter grundforløbet men jeg orker ikke at gå 1.år om for at gå på HTX. Nogle erfaringer? Bud? Råd? -
Mellemkrigsperioden
ForumindlægJeg ville bare høre om der var nogen, som havde nogle brandgode notater til mellemkrigstiden altså fra 1945 og frem til ca. 1990 -
Hvem vil rette et kort tekst ??
ForumindlægJeden Menschen hat ein Handy bekommt und es ist normal geworden, ein Handy zu haben. Möglicherweise weil man mit ein mobil Sms schicken kann, andren anrufen, Foto nehmen, Musik hören, und in Internet suchen. Deshalb will alle Junge ein Handy haben als Markus. Aber wenn Marcus gibt sein erste Hand... -
Nogle der gider læse 10 linjer?
ForumindlægHey, en der gider løbe det her igennem for fej`l? Vil være evig taknemmelig.. Der Erzähler in dem folgenden Text ist ein junger Mann, der im östlichen Teil Berlins aufgewachsen ist. Er ist als Koch ausgebildet, hätte aber eigentlich gern Medizien studiert. Ein paar Jahre nach dem Fall der Mauer... -
oversæt
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe med at oversætte disse sætninger korekt da det er vigtigt. tak på forhånd. hun har købt en bog vi købte en vogn han har haft en ven han har en ven du havde en ven hun er blevet stor du blev glad jeg bliver glad han ser manden det er en tekst i t... -
Korrekt eller forkert?
ForumindlægWie gehts. Er dette korrekt eller ej korrekt? "Sie hat mit dem Zug in Europa gereist, und sie hat auch Südamerika studieren. " Hun har rejst Europa rundt med et tog, og hun har også studeret i sydamerika. "Die Wende hat grosse Bedeutung für die neue Generation." Omvæltningen h... -
Forklaring til grammatikken
ForumindlægHej, jeg er i tviv om jeg skal bøje "cirklen" i akkusativ eller dativ. Jeg mener, at der er tale om en bevægelse, hvilket nok skulle være akkusativ. Men er ikke helt sikker? De trækker ham ud fra cirklen fra hver side. -
Hvilket verbum?
ForumindlægHej Når der i en ledsætning er et bøjet verbum og et verbum som står navnemåde, hvilken skal så stå sidst i sætningen? Og hvad nu hvis der også var en førtid? -
nydanskere med accent
ForumindlægHej. Jeg vil bare lige høre folks holdninger til mennesker, der taler dansk med accent. Ifølge sprogforskere er Danmark et af verdens mest intolerante sprogsamfund. Hvad mener I? Gælder danskernes typiske holdning kun over for personer med udenlandsk baggrund, eller gælder den også internt imel... -
Er der nogle der har link til Engelsk
ForumindlægHej kære venner er der ikke nogle af jer der har link til engelsk hvor man kan oversætter tekster eller til at tale og lytter til en tekst?? har meget brug for den håber i hjælper mig venlig hilsen lolo -
Hi :)
ForumindlægHi med jer... Jeg har lige lavet en disposition over Anne Frank jeg skal op i til sommer. Hm. Jeg kommer blandt andet ind på hende og hendes familie, gemmestedet, hvordan de levede osv. Er der andre ting jeg skal komme ind på? Jeg ved ikke hvad jeg skal stille mig selv af spørgsmål til emnet, h... -
AT: Hvad skrev I om?
ForumindlægNu skal mange 3g'ere til AT-eksamen for første gang og det kunne være interessant at vide hvad andre har skrevet om, både emne og fag. Jeg skrev i biologi og psykologi om genmanipulation, "det perfekte menneske" og vores skønhedsidealer. Hvad med jer? -
valg - medicin
ForumindlægHejsa, Hvor mange af alle jer herinde, ønsker at starte på at læse medicin i efteråret 2010? - og hvor ønsker I at tage uddannelsen? - aarhus?-oddense?- eller KBH? Jeg er bare nysgerrig, men håber at der er en masse som gerne vil svare.. :) - vil gerne se hvor mange som ønsker at blive læge herin... -
Organisk kemi
ForumindlægHjælp til denne her opg. -
Bungeespring, hvilket køn?
ForumindlægHej. jeg har prøvet at slå det op i min ordbog, og den kan ikke finde ordet, så kan ikke finde ud af hvilket køn det er, jeg skal bruge det i en aflevering. -
Dilemma, hvad siger I?
ForumindlægHej alle. Jeg står i et lille dilemma, forhold til karakterne og skolen. Det er sådan, at mine karakter ligger på, omkring 5 i snit, og jeg skal i 10.klasse, her efter sommerferien. Men min uud-vejleder sagde til mig, at hun anbefalede mig hg efter 10. klasse? Men jeg vil rigtig gerne på stx, tro... -
oversættelse
ForumindlægElsker du musik? ja, naturligvis elsker jeg musik - Hvad søger De? jeg søger et hotel. Hvad søger i? vi søger en telefonboks. Dengang spillede børnene ofte fodbold hvorfor siger du ikke hvad du mener? jeg havde planlagt at rejse til Berlin. Hvor foregår handlingen? spiller du altid så højt? tidli... -
analyser sætningen og indsæt den bestemte artikel
ForumindlægDe steder der står Die, Der, Das er det rigtigt? Eller har jeg lavet fejl? 1) Das Konzert (n) findet morgen statt. 2) Die Gruppe (f) spielt da Lied "Dadada". 3) Die meisten Menschen kennen die Melodie(f) 4) Aber den Text(m) kennen sie nicht. 5) Die Grosseltern haben den Enkel(m) ei... -
Hvornår er det dativ?
ForumindlægHej derude :D Jeg bliver lidt i tvivl, fordi jeg mener, at min tysklærer har sagt, at der skal være akkusativ i en sætning, før der kan være dativ. Men hvis man har en sætning, der hedder: "Han hader hende", ville jeg umiddelbart tænke, at hende er dativ, fordi: "hvem hader han =...
