Søgning på: tysk disposition reisen. Resultater: 14501 til 14520 af 18642
-
To meget svære sætninger:(
ForumindlægJeg har oversat disse to sætninger, men de er vist meget forkerte Han har vænnet sig til at leve som en munk i sin kutte. Er hat sich an zu leben wie einen Mönch in seinem kutte gewöhnen Thomas undre sig over, at han har troet på, at man kan forme sig eget liv. Thomas wundern sich darüber, das... -
Rette tekst ? please
Forumindlægheej vil i ikke lige se efter fejl? Susi wohnt an der Nordsee und Julia wohnt im Schwarzwald. Aber sie sind zusammen in der Nordsee. Julia ist in einer umweltgruppe Mitglied. sie sehen ein toter Seehund ganz ölig, dann sie diskutiern uber wie die Menschen behandlen die Umwelt und was sie können... -
"En af hovedpersonerne var"
ForumindlægJeg har siddet med ordbogen i utrolig lang tid, og fået sved på panden over ikke at have fundet ud af hvordan dette oversættes. Er der en der lige kan skyde det ud? På forhånd tak: En af hovedpersonerne var -
Oversættelse
ForumindlægHej =) Jeg har forsøgt, at oversætte nogle sætninger, som jeg håber nogen vil rette fejl i. I behøver bare at kigge på et par af dem, så vil jeg være glad =) Mvh. Bonnie Du sprichst sehr still. Sah du er gestern? Nein, eber heute habe ich er ins Bibliothek gesehen. Wir vergessen oft der Schlüs... -
er det her korrekt?
Forumindlæghedder det : Marie à l'hospitale ? -
Hvordan kan Månen kun være halvfuld?
ForumindlægHvordan kan Månen kun være halvfuld, hvis man forestiller sig, at Månen er til venstre, Solen er til højre, og Jorden er under Månen og Solen i midten, og Solen lyser direkte ind mod Månen? -
Eksistentialisme i storbritanien
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart i gang med min SRP, og jeg har valgt at skrive om eksistentialisme i dansk og engelsk. Problemet er at jeg ikke kan finde nogle eksistentialistiske tekster eller forfattere på engelsk, eller fra england! Jeg håber i kan hjælpe mig. Ps: Hvis i har nogle ideer til Dansk... -
Oversættelse
ForumindlægHey.. ;) Nogen der kan oversætte dette for mig ? Mange tak :) • Adobe Photoshop tools used to modify contrast (stronger) • Tracing of photo in Adobe Illustrator CS2 • Technique is called Tracing, with the pen tool, Live Trace and other tools • A vector (this is important so read about vector... -
Karakter
ForumindlægHvad skal man mindst have for at komme på gymnasitet i folkeskolen? -
Ang. Ressourcerummet
Forumindlæghttp://195.231.159.5/ATapr07/ressourcerum/opgave_fr.html Den kan bruges som inspiration til synopsis-skrivningen. Men er det bare mig, eller er mange af forslagene slet ikkke tværfaglige? Jeg tænker især på dem i "Videnskab og teknik" og "Konsekvenser for natur, mennesker og samf... -
Terrorisme
ForumindlægHej. Vidste ikke helt hvilken kategori som passede bedst til mit indlæg, men jeg vil bare spørge om der er nogen herinde der kan hjælpe mig lidt? Jeg er ved at skrive en opgave om terrorisme og jeg skal finde ud af hvordan terrorismen har udviklet sig siden 70'erne frem til i dag. Men synes... -
Hvilken præposition? at føle had "til"...
ForumindlægHejsa! Hvilken præpostion er den korrekte at bruge, når man skal sige: "at føle had TIL"? Er det zu eller an? Eller noget helt tredje? På forhånd tak! -
Substantiv eller verbum?
ForumindlægHejsa! Jeg er blevet lidt i tvivl om 2 sætninger i min aflevering. De driller mig, da jeg ikke ved hvordan jeg skal formulere dem.. Er der en som kan hjælpe? Det drejer sig om: "men senere udvider han sit arbejdsområde til konstruktion af broer" og "og som formidler salget af ha... -
kvadratsætning !
ForumindlægHej. Jeg er ved at repetere noget matematik for skal op til skriftlig matematik i morgen. Har læst at der bl.a. forventes at eksaminanderne skal kunne anvende kvadratsætningerne og reducere udtryk. Er der nogen herinde som kan komme med et eksempel på en kvadratsætning? Jeg kan slet ikke huske... -
Noter på gym. ??
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er i den dejlige situation at jeg lige er begyndt på Handelsgymnasiet, og i den forbindelse er det med at tage noter og holde orden i sine ting, virkelig begyndt at blive vigtigt for mig! Nogle notater tager jeg på computeren og andre noterer jeg ned på papir og gemmer i ... -
Siezen und Duzen
ForumindlægSiezen... Er det kun Sie? eller er der flere af dem? Hvad hvis det er to personer, og man skal sige "jeres"? Eller gælder siezen kun for "Sie" = altså "De" (ental) -
Højeste antal lærere i et fag?
ForumindlægHvad er det højest antal lærere, du har haft i et fag? Mit er 4 lærere. I engelsk havde jeg i grundforløbet en lærer, som fik et andet job. Så fik jeg en ny lærer, som gik på barselsorlov i 2g i januar. Nu har jeg en lærer, som vi ikke skal have næste år, fordi der er mange engelsk lærere på mi... -
Intra- og intermolekylære bindinger
ForumindlægHey, skal til eksamen mandag og har glemt hvad Intra- og intermolekylære bindinger er? Nogen der kan hjælpe med en forklaring? Mvh Cw -
Milena moser: letzte pizza
ForumindlægHej allesammen. Jeg kan ikke finde min tekst ''letzte pizza'' jeg har prøvet at søge inde i google, for at se om jeg kunne finde den der men det kunne jeg så heller ikke... Nogen der evt. kender en hjemmeside hvor jeg kan finde den ? -
MONIKA HELD : 'Sie glotzen mich an wie eine Ausserirdische'
ForumindlægNOGEN SOM KAN HJÆLPE MED NOTATER :S sidder med en 24timers tekst :S
