Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 14601 til 14620 af 22496
-
Valg af den endelige studieretning - ?
ForumindlægHej! Jeg skal snart vælge min endelige studieretning, og er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge. Måske I kan hjælpe mig lidt? Lige nu har jeg engelsk A, samfundsfag B og mediefag B. Jeg er rigtig glad for min nuværende klasse. Jeg synes dog at mediefag er kedeligt, men det kan selvfølge... -
Fejlsætninger
ForumindlægJeg sidder med følgende fejlsætninger, og kan ikke rigtig finde ud af hvad fejlen er, så håber på lidt hjælp :) 1) We are all affected of other people's opinions. 2) A single mother with three kids is badly off in todays' society. 3) He treated her friendly. 4) Were there anything of inte... -
HJÆLP!! Henførende stedord
ForumindlægHejsa allesammen, Jeg har et RIGTIG stort problem: Hvordan bøjes welcher (henførende stedord)? Jeg ved godt at den bøjes som bestemt artikel, men hvordan? Tak for jeres forhåbentlige hurtige hjælp! BibaW -
Haster! rettelse af min fremlæggelse plzz.-
ForumindlægHej! er der ikke en flink, som vil kigge min engelske fremlæggelse igennem, og så evt. rette mine fejl :) håber en vil hjælpe.,; My Topic: Football hooliganism Why did I choose this topic? I choose the topic Football hooliganism, because I’m really interested in football and hooliganism, I... -
Korrekturlæsning på 3.5 siders kronik?
ForumindlægHej! Er der evt. nogle der har mulighed eller lyst til at læse korrektur på min 3.5 siders dansk kronik? På forhånd tusinde tak! -
hjælp hjælp hjælp
ForumindlægHej alle, jeg tænkte på om der var nogle af jer, der havde styr på spansk, som ved om jeg kan bestå med det her? Altså ligger det til et 02? Isaac y hugo con sus dos hijos Isaac y Hugo es muy dura y es dos hombres tener 30 años y pico, el hombres es homesexuales y un pareja. Están... -
dansk ??
ForumindlægHvad skal "Har du ikke en bruger på Studieportalen" betyde ??? -
DATID :/
ForumindlægHej folkens:) . Jeg skal skrive om min studietur. Og skal derfor bruge datis. men skal jeg andvende præteritum eller imperfektum når jeg taler om min studietur for 2 uger siden ? (: på forhån tak (: -
Egnet
ForumindlægHej mit spørgsmål er at hvis man er gode til fx: matematik fysik kemi og biologi og geografi men ikke i dansk engelsk og historie samfundsfag. Bliver man ikke egnet? Det andet spørgsmål er hvis man er to sproget og man vil gerne blive bedre til dansk. Hvordan... -
Karakter ??
ForumindlægHeej folkeens Jeg går i 1g, og vil lii spørge om, hvilke karakterer i 1g som kommer til at stå på eksamensbeviset i 3g? -
Kommunismus - Tysk hjælp
ForumindlægHej, jeg har skrevet en kort tekst hvor jeg sammeligner teksten kommunismis fra clioonline, og mit eget liv. Jeg er ikke særlig god til tysk, så jeg ville sprøge om der er nogen fejl i teksten? Teksten: Ich bohrer in ein Haus zusammen mit mein Familie. Wir haben nicht Problem wirtschaftlich, we... -
Rettelse
ForumindlægHej, nogle der vil være så venlige at kigge min tekst igennem for eventuelle fejl? Det er ikke en oversættelse, men noget jeg selv har skrevet.Harry ist der zentrale Hauptperson im Film. Er ist ein Spitzenschwimmer und er hat in 1961 den nationalen Schwimm-Meisterschaft gewonnen. Er hat eine Schw... -
Ansøgninger til gymnasier HJÆLP
ForumindlægHej. Jeg sidder lige nu og skriver min ansøgning til gymnasiet er det nogen der vil rette en kommentar til et gymnasie?? det er virkelig vigtigt for mig jeg brænder for det og jeg vil gerne blive optaget på det gymnasie, så der skal helst ikke være fejl i min ansøgning:( hjælp mig, jeg er midt i ... -
sætningsanalyse!!!! :-)
ForumindlægEr der nogen, der kan fortælle mig hvilken kasus følgende sætning er???: Hende med hunden MVH -
Udsagnsord, -ing form
ForumindlægThe coin slips out of his hand while he is crossing a brook Jeg skal her finde ud af hvorfor der skal stå "slips" i stedet for "is slipping". Kan det passe at man bruger udvidet tid (slips?) i stedet for -ing form da det er en meget pludselig handling? Eller hvad er forklarin... -
Hjælp til hovedregning! Please:)
ForumindlægHej! Jeg er en pige fra 9. klasse, der har virkelig brug for hjælp! Jeg STINKER til hovedregning, og jeg går altså i 9:( Så, jeg vil gøre alt for at nå at blive endnu bedre til det, inden eksamnen, og sådan! (Jeg ved godt at man nok ikke skal bruge det så meget til selve eksamnen, men jeg får no... -
Abstract - smid et råd
ForumindlægHej folkens. Jeg skal afleverer min SRP om få dage, og jeg ville høre om der ikke er nogle som gad komme med nogle forslag til forbedringer/rettelser i mit Abstract. Her er det som det foreløbigt ser ud. This paper accounts for the concept American exceptionalism and in which degree it has been ... -
Min første stil på Tysk
ForumindlægJeg ville spørger en der var god til tysk om han/hun ikke rette min Stil for fejl og bruge rigtige Tyske ordforråd. Rudi Russel -
VIGTIG VIGTIG
ForumindlægHej er der nogen der kan rette denne tekst. da jeg skal aflevere den imorgen. på forhånd tak Children exposed to family violence , experiencing an attack on the basic security. The adults who should protect the child, is suddenly the person the child is afraid . The period following the violence ... -
Hjælp til novelle
ForumindlægHej jeg er en pige på 13 år, som skal skrive en novelle på mindst en side i word og max to. Jeg er ikke så god til det med noveller, så jeg ville spørge om det her var godt nok til en novelle? En kæmpe orkan vælter ind over ind over en bedstefars gård. En dreng og hans ven kæmper for at overleve...
